آموزش زیبایی لب ها

آموزش زیبایی لب ها

آموزش زیبایی لب ها :

لب ها یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین زیبایی های صورت هستند که اگر میخواهید آرایش لب زیبایی داشته باشید باید چند نکته را مد نظر قرار دهید:

. بعد از آماده سازی صورت و لب ها روی لب های خود را با استفاده از کرم پودر صورت کمی پوشش دهید با این کار آرایش لب های شما می تواند ماندگار تر باشد.

. با مداد لب روی خط لب را می کشید اگر علاقه دارید لب های برجسته داشته باشید کمی بالاتر از خط طبیعی لب را با خط لب بکشید  و این خط را به دو طرف روی خط طبیعی لب و به سمت دو گوشه لب ادامه دهید و بعد خط لب پایینی را بکشید اگر لب پایینی را کمی به طرف داخل بکشید حجم پایینی هم پرتر به نظر خواهد رسید.

. با همان مداد لب روی لب ها به خصوص اطراف خط لب را پر کنید این روش سبب می شود که کمی بیرون از لب ها پوشیده و با انعکاس نور دیده نشود و لب ها کاملاً پر تر و طبیعی تر به نظر برسند

. با کمک رژ لب .را خیلی تمیز و عالی بکشید.

. با پودر و پنکیک و ابر کمی روی لب ها به آرامی ضربه بزنید.

. می‌توانید برای زیبایی لب ها یک دستمال کاغذی را بین لب های خود قرار دهید و با کمی  فشار رژ اضافه را روی دستمال منتقل کنید و رژلب کاملاً صاف خواهد شد این کار برای افرادی که رژ لب های ترکیبی استفاده می کنند می تواند نتیجه خوبی را حاصل کند.

.حالا دوباره رژ لب را به صورت ضربه ای روی لب های خود بزنید و در صورت تمایل وسط لب را برق لب بزنید.

. در آخر دور لب ها را با برس باریک و کمی کرمپودر کاملاً صاف کنید یا این کار آرایش لب های شما را بسیار زیباتر خواهد کرد.

با استفاده از رژلب و مواردی که بیان کردیم می توانید زیبایی لب های خود را افزایش دهید اما افرادی نیز هستند که به دلایلی مانند افزایش سن ، عوامل ژنتیکی ، سبک زندگی نادرست و آلودگی‌های محیطی کار دچار افتادگی و یا شل شدگی لب ها و چین و چروک در اطراف لب ها شدند که این افراد می‌توانند با استفاده از روش‌های متعددی که برای زیبا سازی لب ها وجود دارد بار دیگر زیبایی لب های خود را به دست آورند و با استفاده از مواد آرایشی زیبایی آنها را چندین برابر کنند ما در این مقاله انواع روش های زیبایی لب را برای شما بیان می کنیم تا شما می توانید با انتخاب یک روش مناسب بسته به شرایط خود بهترین را استفاده کنید و به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

زیبا شدن لب ها با تزریق ژل طبیعی

لب ها از جمله اعضای صورت به شمار می‌روند که تاثیر زیادی می توانند روی زیبایی صورت به دنبال داشته باشند و جذابیت چهره را نیز افزایش دهند داشتن لب های برجسته و بزرگ این زیبایی و جذابیت را می تواند چندین برابر کند اما خیلی از افراد به طور مادرزادی و ژنتیکی لب های کوچک و باریکی دارند و همین موضوع سبب می‌شود تا اعتماد به نفس آنها کاهش پیدا کند در مقابل در برخی افراد به دنبال دلایلی مانند افزایش سن و کاهش تولید کلاژن و آسیب های ناشی از تماس نور خورشید ممکن است که به مرور از حجم لب های آن کاسته شود که در هر دو حالت اینکه افراد از ابتدا لب های باریکی دارند یا به مرور از حجم لب های آن کاسته می‌شود می‌تواند نارضایتی را برای آنها به دنبال داشته باشد تزریق ژل لب از جمله روش هایی است که برای فرم دهی و حجم دهی به لب ها مورد استفاده قرار می گیرد این روش کاملا بی خطر است و می تواند نتایج فوق العاده ای را به دنبال داشته باشد ، افرادی که از فرم و حجم لب های خود ناراضی هستند و علاقه دارند لب های خوش فرم و زیبایی داشته باشند می‌توانند در زمان بسیار کوتاهی از مزایای این روش بهره مند شوند در این روش زیبایی بافت لب و همچنین کناره لب ها حجیم شده و زیبایی لب و صورت را می تواند افزایش دهد البته روش های دیگری نیز وجود دارد که بسته به شرایط شما پزشک می‌تواند برای شما آنها را در نظر بگیرد مثل تزریق چربی به لب ها برای حجیم شدن که چربی مورد نظر از بدن خود فرد خارج می‌شود همچنین عمل های زیبایی لبخند که روش های مختلفی دارد که بسته به شرایط پزشک می تواند بهترین گزینه را برای شما در نظر بگیرد ما در این مقاله به طور مختصر به تزریق ژل لب می پردازیم و شما را با مزایا و معایب این روش درمانی آشنا خواهیم کرد شما باید برای انتخاب بهترین روش به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید ، با خیالی آسوده می توانید به زیبایی لب ها در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز مراجعه کنید و تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک درمان مناسبی را انتخاب کنید و به آنچه که دوست دارید دست پیدا کنید.

 

ژل لب چیست؟

ژل لب با هدف افزایش حجم و بهبود فرم لب ها تزریق می شود و میزان ژل و عمق تزریق بستگی به نوع ماده و همچنین سلیقه فرد متقاضی دارد انواع مختلفی از فیلرهای پوستی هستند که برای تزریق به لب و نواحی اطراف آن استفاده می‌شوند اما در میان آنها هیالورونیک اسید که به طور طبیعی در بدن یافت می شود به افزایش حجم لب ها می تواند کمک کند و همچنین مورد استقبال زیادی قرار گرفته است نکته مهم در خصوص تزریق ژل لب این است که تناسب میان لب بالا و پایین باید در نظر گرفته شود به علاوه اینکه فرم لب هر فرد با دیگری متفاوت است و مختص به خود فرد می باشد و نباید انتظار داشت تا فرم لب بعد از تزریق مانند افراد دیگر شود به همین دلیل این روش زیبایی حتما باید توسط یک پزشک متخصص که آشنایی کامل با آناتومی لب و صورت دارد انجام شود تزریق ژل لب با استفاده از سوزن های بسیار ظریف و در زاویه های مناسب داخل لب و نواحی اطراف لب انجام می‌گیرد و می‌توان برای کاهش احساس درذ از کرم های بی حس کننده موضعی که حاوی لیدوکائین استفاده کرد.

 

فرم های مختلف تزریق ژل لب

فرم لب می تواند با توجه به محل و همچنین نحوه تزریق ژل تغییر کند و این موضوعی است که حتماً باید در خصوص آن با پزشک صحبت کرده باشید برخی افراد علاقه دارند لب بالاییشان حجیم تر از لب پایینی باشد یا برعکس و در برخی دیگر موارد ترجیح داده می‌شود اندازه و تناسب لب بالا و پایین با هم برابر شود برخی روش ها و مدل های مختلف ژل لب عبارتند از:

. ژل لب روسی : ژل لب روسی که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است از سمت داخل به بیرون بر حاشیه لب و به طور عمودی تزریق خواهد شد و این روش برای افرادی که لب های باریک و کم حجمی دارند می تواند یک گزینه مناسب به شمار برود.

. ژل لب عروسکی : در ژل لب عروسکی میزان ژل بیشتر در لب پایین تزریق خواهد شد تا حجم لب پایین بیشتر از لب بالایی شود و لب ها فرم عروسکی به خود بگیرند.

. ژل لب طبیعی : برای آن دسته از افرادی است که می خواهند در تزریق لب هایشان فرم طبیعی داشته باشد افزایش حجم به صورت نامحسوس و به طور کاملا طبیعی صورت می گیرد.

. ژل قلبی : تزریق ژل قلبی برای آن دسته از افرادی مناسب است که فرم صورت آنها بیضی شکل است در این روش فاصله بین لب بالایی آنها و حاشیه لب ایجاد می شود و لب ها اصطلاحاً ظاهر قلبی به خود پیدا میکنند.

 

کاندیدای مناسب ژل لب برای زیبایی لب ها

تزریق ژل لب یک تصمیم شخصی است و افرادی که از حجم و فرم لب های خود راضی نیستند و علاقه دارند لب های بزرگتری داشته باشند یا می‌خواهند لب هایشان را به حالت قبل برگردانند و در عین حال انتظارات منطقی و واقع بینانه از نتایج تزریق دارند و علاقه دارند زیبایی لب هایشان افزایش بیشتری پیدا کند می توانند ژل را انتخاب کنند در نظر داشته باشید که تزریق ژل لب در مواردی می تواند غیر ممکن باشد از جمله اینکه هرگونه عفونت فعال دهانی داشته باشید مانند تبخال یا مبتلا به بعضی بیماری های خاص مانند لوپوس باشید یا مشکلات مربوط به انعقاد خون داشته باشید یا دیابت داشته باشید نمی توانید از مزایای تزریق ژل برای زیبایی لب استفاده کنید افرادی که دچار سرماخوردگی هستند و آن دسته از افرادی که سابقه حساسیت به ژل یا لیدوکائین را دارند حتماً باید این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید اگر شما جزو کاندیدای مناسب تزریق ژل به شمار می روید می توانید با خیالی آسوده انجام این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبای کیان پارس اهواز تحت نظر پزشک متخصص با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی ناخواسته در امان باشید و بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

 

مزایای تزریق ژل

تزریق ژل یک روش آسان و موثر است که فرد میتواند در زمان کوتاهی زیبایی لب های خود را افزایش دهد از جمله مزایایی که میتوان بعد از تزریق ژل نام برد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. حجم دهی و فرم دهی لب ها در زمان بسیار کوتاه و متناسب با سلیقه فرد

. ماندگاری بالا

. کبودی کمتر

. پایین بودن احتمال ایجاد عوارض بعد از تزریق

. هزینه کمتر نسبت به سایر روش های درمانی

. مشاهده فوری نتایج

. زیبای لب ها در یک جلسه.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار زیبایی لب با تزریق ژل و چربی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

 

معایب و عوارض تزریق ژل لب

از جمله معایب یا عوارض تزریق ژل لب میتوان به خونریزی در ناحیه تحت درمان ، ایجاد ورم و کبودی ، حساسیت چ طبیعی نبودن حالت لب ها اشاره کرد اما در صورتی که این تزریق توسط یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه صورت گیرد احتمال بروز هر یک از عوارض ناخواسته به حداقل خود خواهد رسید شما می توانید برای زیبا شدن لب ها با استفاده از این روش درمانی را با خیالی آسوده تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز انجام دهید و از هرگونه عوارض ناخواسته در امان باشید و بتوانید در زمان کوتاهی به نتایجی که دوست دارید دست پیدا کنید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشک متخصص انجام می گیرد.

 

برترین برندهای ژل لب

انتخاب برند ژل یکی از اصلی ترین مواردی است که باید به آن توجه شود چرا که نامرغوب بودن ژل میتواند عوارض جبران ناپذیری را با خود به دنبال داشته باشد مواردی از جمله سن فرد ، نتایج مورد انتظار در تعیین برند و مارک ژل لب بسیار اهمیت دارد و در کنار برند انتخابی نحوه تزریق نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد در این قسمت از مطلب ما قصد داریم به بررسی بهترین برند ژل لب پردازیم.

. ژله لب رستلین نوعی ژل لب است که غلظت بالای هیالورونیک اسید در آن وجود دارد و هزینه آن نسبت به سایر ژل های حاوی هیالورونیک اسید بیشتر است این برند مورد تایید سازمان غذا و داروی یالات متحده قرار گرفته و حدود ۶ ماه ماندگاری دارد.

. ژل لب استایلج این ژل برند فرانسوی می باشد که در ترکیب خود حاوی هیالورونیک اسید و بی‌حس کننده‌های لیدوکائین است که حجم طبیعی در لب ها را می تواند ایجاد کند ماندگاری آن در حدود ۶ تا ۲۴ ماه است ، این برند ژل لب هیچگونه عوارضی را با خود به دنبال نخواهد داشت فقط باید تا ۲۴ ساعت از فشار آوردن به لب ها خودداری کنید.

. ژل لب بلوترو این ژل لب ساخت کمپانی آلمان است که مانند خیلی از برندهای دیگر بر پایه هیالورنیک اسید طراحی شده و با توجه به اینکه حاوی مقادیر لیدوکائین است از میزان درد هنگام تزریق می تواند بکاهد ، این برند مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده قرار گرفته و در حدود ۶ تا ۱۲ ماه می تواند ماندگاری داشته باشد.

. ژل لب پرفکتا فرانسوی مورد استقبال قرار گرفته و نتایج آن بلافاصله بعد از تزریق قابل مشاهده است این برند ژل لب هیچگونه عوارضی را با خود به دنبال ندارد.

. ژل لب رووفیل ، این ژل لب کره ای است که از هیالورونیک اسید در آن استفاده می شود و دوام و ماندگاری بالایی دارد و نتایج آن می‌تواند تا ۱۲ ماه باقی بماند که البته میزان جذب آن به نوع پوست ، نوع و میزان حجم تزریق شده آن بستگی دارد به طور محسوسی می تواند حجم افزایش لب را به دنبال داشته باشد و در لب های باریک باعث بالا کشیدن لب به سمت بالا می شود و می تواند زیبایی لب ها را افزایش دهد.

ژل های هیالورونیک اسید ساختاری مشابه یکدیگر دارند ولی از نظر غلظت با هم متفاوت هستند قاعدتاً ژل های مختلف شکل های متفاوتی را می توانند به لب ها بدهند ، مارک ژل را باید طوری در نظر گرفت که با تزریق به محل تزریق و اهداف درمانی بهترین نتیجه را به دست آورد مثلاً ژل های رقیق تر را میتوان سطحی‌تر تزریق کرد تا لی ها کمی حجیم تر و برجسته تر نشان داده شوند همچنین باید بدانید که استفاده از ژل ها فقط به میزان حجم دهی بستگی ندارد شکل دهی و مشخص کردن مرزهای لب نیز در زیبایی آن نقش مهمی را ایفا می‌کند و باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید از عوامل موثر در انتخاب مارک ژل لب میتوان به سن فرد متقاضی تزریق ژل به لب ، فرم کنونی لب ، هدف نهایی از تزریق ، شکل هندسی و انحنای آنها اشاره کرد شما می توانید برای معاینه و مشاوره دقیق برای رسیدن به زیبایی لب ها به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز مراجعه کنید و تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط و نوع پوست خود بهترین روش را برای رسیدن به زیبایی لب ها انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از آنها بهره مند شوید.

زیبایی لب ها
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز – زیبایی لب ها

مراقبت های بعد از ژل لب

کاملاً طبیعی است که بعد از تزریق ژل لب های شما متورم می شوند و می تواند کبودی حاصل شود و این علائم معمولاً طی چند روز از بین خواهد رفت و برطرف می‌شود ، رعایت چند مراقبت می‌تواند به تسریع موارد گفته شده و حاصل شده کمک کند و نتایج جدید عالی را برای شما به دنبال داشته باشد از جمله این مراقبت ها:

. استفاده کردن از کمپرس برای بهبودی کبودی و تورم می تواند کمک کند.

. تا ۴۸ ساعت بعد از انجام تزریق تا جایی که می توانید آب فراوانی بنوشید تا هیدراته بدن شما حفظ شود و روند ترمیمی سرعت بیشتری پیدا کند.

. بهتر است در یکی دو روز بعد از تزریق ژل لب از فعالیت های شدید خودداری کنید چرا که می‌تواند سبب ایجاد ورم و کبودی بیشتر شود.

. به مدت ۴۸ ساعت از قرار گرفتن در مکان‌های خیلی گرم یا رفتن به سونا و جکوزی خودداری کنید.

. تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل از آرایش کردن لب های خود خودداری کنید.

 

ماندگاری ژل لب چقدر است؟

تزریق ژل لب یک روش آسان و موثر برای زیبایی لب ها است این روش نتایج دائمی با خود به دنبال ندارد و به مرور از حجم ژل ها کاسته خواهد شد و خیلی از افراد هر چند ماه یکبار مجدد نیاز به تزریق دارند تا فرم و حجم دلخواه لب های آنها حفظ شود در واقع ماندگاری ژل لب در هر فرد نسبت به فرد دیگر می تواند متفاوت باشد و به یک سری عوامل بستگی دارد از جمله عوامل تعیین کننده در ماندگاری ژل:

. نوع ژلی که استفاده می کنید : مثلاً ژل های هیالورونیک اسید می‌تواند حدود ۶ تا ۹ ماه ماندگاری داشته باشد ژل های نیمه دائمی حدود ۱ تا ۲ سال ماندگار است و ژل های دائمی مدت طولانی می تواند ماندگاری داشته باشد.

. برند ژلی که استفاده شده است : شرکت های گوناگون ژل هایی با فرمولاسیون های مختلف تولید می کنند برخی از این ژل‌ها مختص تزریق به لب هستند و برخی دیگر برای نواحی دیگر صورت می تواند بهترین باشد این موارد را پزشک به طور کامل برای شما بیان خواهد کرد.

. میزان حجم دهی به لب ها بسیار مهم است حجم بیشتر میتواند ترمیم دیرتری نیاز داشته باشد.

. متابولیسم بدن شما و شرایط فیزیولوژیکی پوست نیز تعیین کننده خواهد بود ، برخی متابولیسم سریع تری دارند و هیالورونیک اسید تزریق شده خیلی زودتر جذب بدن آنها خواهد شد.

ماندگاری ژل به عوامل زیادی بستگی دارد بعضی از افراد متقاضی در ۶ ماه برای ترمیم و تزریق دوباره مراجعه می‌کنند و بعضی نه ماه بعد برای تزریق دوباره مراجعه می‌کنند و ماندگاری آن از هر فرد به فرد دیگر متفاوت است موارد تشکیل دهنده هر ژل و نوع اثرگذاری آن نیز در ماندگاری آن تاثیر گذار است در تزریق ژل الیاکسین مواد تشکیل دهنده این فیلر می تواند حداقل تا ۹ ماه باقی بماند و البته در مواردی تا یک سال نیز گزارش شده است در تزریق ژله الانسه ماجرا می تواند کمی متفاوت باشد در این روش شما ۴ ژل را در دسترس دارید که هرکدام ماندگاری های متفاوتی را با خود به دنبال دارد کمترین آن ها مربوط به ژل الانسه S می باشد که بیشترین ماندگاری مربوط به ژل سری E می باشد که می تواند حداقل تا دو سال روی لب ها ماندگار باشد شما هم می‌توانید از اثرات و نتایج انواع ژل ها برای زیبایی لب در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

 

مقایسه ژل لب با تزریق چربی

برخی افراد برای حجم دهی به سراغ تزریق چربی می‌روند که در این روش چربی از نواحی مختلف بدن مانند شکم ، پهلو یا ران ها که انباشته چربی دارند گرفته و به بدن تزریق می شود قطعاً این روش هیچ گونه واکنشی آلرژی به دنبال نخواهد داشت و میزان ماندگاری آن نیز طولانی است اما احتمال بروز عوارضی مانند عفونت ، خونریزی ، ورم طولانی مدت یا حتی نکروز بافت چربی وجود دارد و به همین دلیل کمتر از طرف پزشکان توصیه می شود نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که برداشت چربی دوره نقاهت طولانی تری را به دنبال دارد تزریق چربی به دلیل ماندگاری بیشتر طرفداران زیادی به خود جلب کرده ولی برای تزریق به لب نمی تواند گزینه مناسبی باشد ، از تزریق چربی بیشتر برای حجم دهی و جبران فرورفتگی های صورت استفاده می شود اگر چه به علت چربی تزریق شود حالت غیر طبیعی و متورم می تواند ایجاد کند و چندان زیبا نخواهد شد اما در تزریق ژل به لب با هیالورونیک اسید که ماده ای است که به طور طبیعی نیز در بدن پیدا می شود و قطعاً عوارض بسیار کمی را با خود به دنبال دارد به علاوه اینکه نتایج بسیار مطلوبی از حجم دهی را می تواند ایجاد کند و دیگر نیازی به جراحی برای استخراج چربی نخواهید داشت.

 

چه مقدار ژل باید تزریق کنیم؟

این موضوع به خواسته شما و همچنین وضعیت لب های شما بستگی دارد برای اکثر افراد یک سی سی می تواند کافی باشد البته اگر بخواهند ظاهر طبیعی و نچرال لب های آنها حفظ شود یک سی سی می‌تواند حالت زیبایی به لب ها بدهد و فرم آنها را نیز از حالت طبیعی خارج نکند قطعا برای دفعه اول بهتر است که یک سی سی تزریق شود و سپس برای ترمیم و حجم دهی بیشتر یک یا دو هفته بعد به کلینیک مراجعه کنید بدین ترتیب حفظ ظاهر طبیعی لب ها راحت تر می شود برای بیشتر افراد تزریق بیش از ۲ سی سی می تواند بیش از اندازه باشد اما اگر افراد دوست دارند که به حجم دهی بیشتر لب های خود بپردازند میتوانند استفاده کنند.

 

آیا تزریق ژل لب عوارض دارد؟

در کشورهای اروپایی به تزریق ژل به لب درمان هنگام نهار گفته می‌شود یعنی آنقدر آسان و کم خطر است که هنگام استراحت و ناهار می توانند به کلینیک مورد نظر مراجعه کنند ، تزریق ژل را انجام دهند و دوباره به محل کار خود باز گردند ، تزریق ژل کاملاً بی دردسر است البته اگر در یک کلینیک معتبر و زیر نظر یک پزشک متخصص و باتجربه صورت گیرد به شما توصیه می‌کنیم که به تزریق ژل به عنوان یک عمل زیبایی لب ها که می تواند خطرات جدی با خود به دنبال داشته باشد نگاه کنید و اگر تزریق به درستی صورت نگیرد می‌تواند خطرات حادی را با خود به دنبال داشته باشد یک از خطرات می‌تواند انسداد عروق باشد در این عارضه نادر ژل های تزریق شده عروق خونی را مسدود می‌کنند اگر خون به بافت لب نرسد بافت میمیرد و بخش زیادی از لب از بین خواهد رفت حتماً برای تزریق ژل به یک پزشک متخصص و ترجیحاً به یک جراح پلاستیک یا متخصص پوست و مو مراجعه کنید همچنین توجه کنید که پزشک مهارت و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد نمونه کارهای کلینیک را مشاهده کنید ، نمونه کارهای تزریق ژل به لب در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز در زمان مراجعه به کلینیک در اختیار شما قرار داده می‌شود همچنین می‌توانید برخی از نمونه های این روش را در صفحه اینستاگرام مشاهده کنید.

 

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

اول اینکه بیشترین ژل های هیالورونیک اسید حاوی داروهای بی حس کننده موضعی هستند همان بی حس کننده هایی که در دندانپزشکی نیز کاربرد دارد علاوه بر این می‌توان به شکل مختلفی لب ها را بی حس کرد مثلاً میتوانید اطراف لب ها یک داروی بلوک کننده عصبی تزریق کنید که از این دارو در دندانپزشکی نیز برای پر کردن دندان ها استفاده می شود به جز آن می توانید از داروهای بی حس کننده موضعی نیز استفاده کنید که به شکل محلول یا کرم هستند از بین روش هایی که میتوان برای کاهش درد و تورم استفاده کرد کرم های بی حس کننده ترجیح داده می‌شود وقتی از داروهای بلوک کننده عصبی استفاده می شود حرکات لب می تواند تغییر کند و تا چند ساعت معلوم نخواهد شد که لب های شما به چه شکلی درآمده است اما این مشکل با کرم های بی حس کننده وجود نخواهد داشت و بعد از بی حس کردن لب ها و در هنگام تزریق ابتدا یک سوزن خیلی جزئی سپس یک فشار بسیار کم و در آخر نیز یک حس ضربات بسیار گنگ ایجاد خواهد شد اگر بی حسی به درستی صورت گیرد هیچگونه دردی احساس نخواهد شد در مجموع اگر تزریق دردی داشته باشد به راحتی می توان آن را تحمل کرد.

 

تزریق ژل به لب چقدر هزینه دارد؟

هزینه تزریق ژل به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله نوع ژل که می‌تواند موقت ، دائمی یا نیمه دائمی باشد ، برند و شرکت سازنده آن و میزان مورد نیاز برای حجم دهی به لب ها از جمله عواملی هستند که می‌توانند روی هزینه نهایی انجام درمان تاثیر گذار باشند برای دریافت هزینه دقیق می توانید با مشاوران و کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید و همچنین هزینه نهایی در جلسه مشاوره قبل از تزریق به شما اعلام خواهد شد در خصوص هزینه نیز باید نکاتی را مد نظر قرار دهید اینکه زمانی که می خواهید برای هزینه برنامه‌ریزی داشته باشید باید بدانید که ماندگاری ژل های رایج لب حدود ۶ تا ۹ ماه است و بعد از آن نیاز به تمدید مجدد دارید و برای تزریق دوباره باید به کلینیک مراجعه کنید ، ممکن است برخی هزینه‌های بسیار کمتری را برای انجام تزریق ژل برای زیبایی لب دریافت کنند با توجه به اینکه این عامل اصلی و تاثیرگذار در هزینه نهایی برند و همچنین مقدار ژلگ تزریق شده است هزینه نباید تفاوت زیادی داشته باشد اگر جایی هزینه‌های بسیار کمتری از شما دریافت می شود یعنی احتمالاً از مواد مصرفی با کیفیت پایین استفاده شده است هزینه تزریق ژل در آرایشگاه ها و همچنین مکان های غیر مجاز از دیگر جاها ارزانتر است ، تزریق ژل به لب در محل های غیر مجاز می تواند با استفاده از ژل های بی کیفیت صورت گیرد و خطراتی را با خود به دنبال داشته باشد از جمله عوارض آن می‌توان به ایجاد عفونت پوست ، خوب پخش نشدن آن و …… اشاره کرد که شما می توانید با خیالی آسوده تزریق ژل را برای زیبایی لب ها در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیا نپارس اهواز تحت نظر پزشک متخصص با تجربه این کلینیک انجام دهید و بهترین نتیجه را برای خود حاصل کنید.

 

آیا نتایج تزریق ژل لب نچرال و طبیعی است؟

بله نتایج تزریق کاملا میتواند طبیعی و نچرال باشد عوامل زیادی روی طبیعی بودن آن نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد از جمله میزان ژل تزریق شده و جایگذاری ژل در زیر پوست که باید پیش از تزریق از نظر شکل برای تقارن مورد بررسی قرار گیرد تا هنگام تزریق بتوان ژل را در نواحی درستی جایگذاری کرد کار دیگری که برای طبیعی شدن نتایج میتوان کرد تزریق منطقه ای ژل می باشد یعنی در طی دو یا سه جلسه و به مرور باید حجم دهی افزایش پیدا کند و به این شکلی که صبر کنید تا ژل تزریق شده در محل خود تثبیت شود و ببینید لب ها چه حالتی به خود می‌گیرند و سپس افزایش حجم تدریجی را ادامه دهید در کل انتظار نداشته باشید در یک جلسه مقدار زیادی ژل را تزریق کنید و با نتایج طبیعی و نچرالی کلینیک را ترک کنید باید صبور باشید و به پزشک خود اعتماد کنید.

 

چه زمانی برای تزریق مجدد مناسب است؟

برای تاثیرگذاری بیشتر تزریق مجدد و اینکه کسی متوجه تغییرات مداوم در چهره شما نشود به شما توصیه خواهیم کرد هنوز وقتی که ۲۵ تا ۳۰ درصد از حجم ژل قبلی روی لب های شما باقی مانده دوباره برای تزریق ژل و زیبایی لب ها اقدام کنید تزریق ژل به لب بهترین و سالم ترین عمل حجم دهی و زیبایی به لب ها می باشد و اکثر افرادی که از این روش استفاده می کنند از نتایج آن رضایت کامل دارند و بعد از اینکه ژل روی لب جذب بدن شد زمان تزریق مجدد خواهد شد تزریق مجدد ژل به لب می تواند مزایای بیشماری را با خود به دنبال داشته باشد از جمله:

. ماندگاری بیشتر با اضافه شدن فیلر جدید به قبلی ، همانطور که برای تان بیان کردیم زمان مناسب برای تزریق مجدد ژل لب هنگامی است  که هنوز ۲۵ درصد ژل قبلی روی لب های شما باقی مانده است وقتی تزریق مجدد در این حالت صورت گیرد ژل جدید به ژل قبلی اضافه می شود و اثرات آن می‌تواند ماندگاری بیشتری پیدا کند.

. جذب آهسته تر ژل در تزریق مجدد : با تزریق مجدد ژل اتفاق دیگری که پیش می‌آید این است که ژل های جدید با واکنش کمتری از طرف بدن برای جذب روبرو می‌شوند وقتی برای بار اول اسید هیالورونیک به بدن وارد می شود واکنش بدن نسبت به آن زیاد است اما در مرحله دوم حساسیت بدن کمتر خواهد شد و نتیجه جذب فیلر جدید با سرعت کمتری صورت می‌گیرد و ماندگاری آن می‌تواند افزایش بیشتری داشته باشد.

. دوره نقاهت تزریق ژل لب

تزریق ژل لب یک روش آسان و موثر برای زیبایی لب ها و حجم دهی به آنها است که هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال ندارد شما بلافاصله بعد از اتمام درمان که در یک جلسه بسیار کوتاه حدود ۱۵ الی ۳۰ دقیقه زمان میبرد می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید فقط کافیست طی ۲۴ ساعت به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی برای خود حاصل کنید و از بروز هرگونه عوارض جانبی و احتمالی نیز در امان باشید البته توجه داشته باشید که انتخاب یک پزشک متخصص و با تجربه در نداشتن دوره نقاهت و عوارض نقش مهمی را برعهده می‌گیرد پس قبل از اینکه بخواهید برای زیبایی لب های خود اقدام کنید در خصوص تخصص و مهارت پزشک دقت کامل را داشته باشید.

 

. آیا تزریق ژل لب باعث کشیده شدن یا شل شدن لب میشود؟

تزریق ژل لب سبب کشیدگی و افتادگی لب ها نخواهد شد در واقع وارد شدن سوزن به بافت لب باعث می‌شود تا روند تولید کلاژن به طور غیرمستقیم آغاز شود و معمولاً به همین دلیل است که در خیلی از موارد لب ها بعد از تزریق بزرگ تر به نظر می رسند.

. اگر از نتیجه تزریق ژل لب راضی نباشیم چه باید کرد؟

خوبی ژل های هیالورونیک اسید این است که موقت هستند و در عرض چند ماه جذب بدن می‌شوند  به هرحال اگر نظر شما بعد از مدتی تغییر کند و این در متقاضیان بار اول رایج می باشد در این حالت می توانید صبر کنید تا لب ها به حالت اول خود باز گردند یا به کلینیک مراجعه کنید تا هیالورونیک اسید تزریق شده تجزیه شود برای این کار از آنزیمی به نام هیالورونینداز به درون لب های شما تزریق می‌شود که می‌تواند به تجزیه و روند جذب کمک کند و تا چند روز لب های شما به حالت طبیعی باز خواهد گشت.

. چه زمان برای تزریق مجدد ژل لب بهتر است؟

هر یک از برندهای ژل لب ماندگاری های متفاوتی دارند و سرعت جذب ژل در بدن هر فرد با فرد دیگری نیز متفاوت است به همین دلیل افراد در زمان های مختلف برای تزریق ژل باید مراجعه کنند اما توصیه ما به شما این است که تا زمانی که حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد حجم ژل قبلی روی لب های شما باقی برای انجام تزریق مجدد می‌توانید اقدام کنید.

. گلوله شدن ژل لب خطرناک است؟

در برخی موارد مشاهده می شود که ژل لب بعد از تزریق حالت گلوله ای به خود پیدا می‌کند و نقاط گرد کوچکی روی لب ها خود را نشان می دهند که مشاهده این نقاط یک هفته اول بعد از تزریق کاملاً طبیعی می باشد اما در صورت ادامه دار شدن حتما باید به پزشک خود اطلاع دهید ، جهت جلوگیری از بروز چنین مشکلی توصیه می‌شود تا چند روز از دست دادن به لب‌ها و فشار آوردن به آنها بعد از تزریق ژل خودداری کنید.

. آیا امکان تزریق ژل لب قبل و بعد از عمل بینی وجود دارد؟

بهترین زمان برای تزریق ژل لب هنگامی است که تورم بینی و لب ها به طور کامل برطرف شده باشد معمولاً بعد از جراحی بینی لب می تواند کمی متورم شود و زمانی نیاز دارد تا این تورم بخوابد با اینکه این کار غیر ممکن نیست اما توصیه می شود که همزمان این دو کار با هم انجام نشود.

. آیا ممکن است بعد از تزریق ژل لب تبخال بزنیم؟

توصیه می شود افرادی که مبتلا به عفونت فعال دهان یا همان تبخال هستند به تزریق ژل لب اقدام نکنند و قبل از تزریق خط نسبت به درمان این مشکل اقدام کنند افرادی که سابقه تبخال دارند حتماً باید این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهند چرا که احتمال بروز تبخال در افراد حتی با وجود تزریق بهترین برند نیز وجود دارد.

 

تزریق ژل لب در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز

شما میتوانید برای انجام تزریق چ اطمینان از روش درست و استفاده از مواد استاندارد به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز مراجعه کنید در این مشاوره اطلاعات لازم جهت تزریق انواع ژل در اختیار شما قرار داده می‌شود و شما می‌دانید که زمان مناسب برای تزریق مجدد چه زمانی است و چه مقدار نیاز به تزریق برای زیبایی لب ها را دارید تزریق ژل به لب یک عمل دائمی نخواهد بود و ماندگاری آن نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد به خاطر داشته باشید که تزریق ژل نه تنها مشکلی برای شما حاصل نخواهد کرد بلکه می تواند زیبایی لب های شما را دو چندان کند و در خصوص میزان تزریق زمانی مناسب باید با یک پزشک متخصص و با تجربه مشورت داشته باشید و به توصیه های آن عمل کنید ، کلینیک بین المللی ست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز دارای مجوزهای مورد نیاز در فعالیت زیبایی و پزشکی را دارد و همچنین از برترین تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا و با متخصصین مجرب و حرفه‌ای بهترین خدمات را در زمینه تزریق ژل برای افراد متقاضی ارائه خواهد داد در کنار مشتری مداری رعایت کامل اصول و استانداردهای وزارت بهداشت از مواردی است که کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز تلاش می‌کند که همواره آن‌ها را به کار بگیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

نتیجه گیری

لب ها از جمله اعضای صورت به شمار می‌روند که اثر زیادی می توانند روی زیبایی صورت به جا بگذارند و جذابیت چهره را افزایش دهند داشتن لب هایی برجسته ، بزرگ و زیبا می تواند زیبایی و جذابیت را افزایش دهد اما خیلی از افراد به طور مادرزادی ، ژنتیکی یا به دلایل مختلفی مانند افزایش سن ، سبک زندگی نادرست و عوامل محیطی دارای لب های باریک هستند که می‌تواند اعتماد به نفس آنها را کاهش دهد و نارضایتی را برای آنها به همراه داشته باشد تزریق ژل لب از جمله روش هایی است که برای فرم دهی و حجم دهی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد این روش کاملا بی خطر است و نتایج فوق العاده ای را می تواند با خود به دنبال داشته باشد تمام افرادی که از فرم و حجم لب های خود ناراضی هستند و می خواهند لب های خوش حالت و حجیمی داشته باشند می‌توانند در زمان بسیار کوتاهی از مزایای بیشمار این روش درمانی بهره مند شوند در این روش زیبایی بافت لب ها و همچنین کناره لب ها حجیم شده و زیبایی لب ها و صورت را می تواند افزایش دهد اگر شما هم علاقه دارید از این روش برای زیبا سازی لب های خود استفاده کنید و همواره زیبایی و جوانی خود را افزایش دهید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش بپردازید و از مزایای آن بهره‌مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

همه چیز در خصوص فیلر لب عوارض مزایا

زیباسازی صورت مردان چگونه است؟

آنچه در مورد ژل آلیاکسین و ماندگاری آن مهم است بدانید!

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

06191011719

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 13 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinickianpars

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinickianpars.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinickianpars.ir/1dz4

لینک آپارات: https://aparat.com/v/leOXr

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/XbPGacFm

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب:

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

خارش بعد از عمل ماموپلاستی
فیشیال صورت چيست؟
پروتز لب روسی
کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت می شود
ایجاد چال گونه در اهواز
مشاوره اختلال نعوظ

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران اهواز کلینیک کیان پارس
  • 09120043630-06191011719
  • info@clinickianpars.ir