عوارض احتمالی تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و بدن

عوارض احتمالی تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و بدن

عوارض احتمالی تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و بدن:

 

امروزه یکی از شایع‌ترین اقداماتی که به افراد به آن می‌پردازند استفاده از تزریق ژل است به نوعی می‌توان گفت که افراد با استفاده از تزریق ژل به دنبال فرم دهی به ناحیه های مورد نظر هستند تا هرچه بیشتر زیبایی خود را تکمیل کنند اما موضوعی که در رابطه با این موضوع وجود دارد این است که تزریق ژل گاهی اوقات می تواند عوارضی در پی داشته باشد.

از همین جهت توصیه می‌شود پیش از پرداختن به چنین موضوعی از عوارض آن مطلع شوید و سپس تصمیم بگیرید ، در ادامه تصمیم داریم در رابطه با این موضوع اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید .

از اولین مواردی که باید در رابطه با روش زیبایی اطلاعات کافی داشته باشید آشنایی با کاربردهای در نظر گرفته شده برای تزریق ژل است بدون شک می دانید که ژل می‌تواند تمام چین و چروک ها را از بین ببرد و در کنار آن امکان افزایش حجم دهی به برخی نقاط را نیز در پی داشته باشد از جمله زمینه هایی که در آن از تزریق ژل استفاده می‌شود می‌توان موارد زیر را نام برد که به آنها اشاره کرده ایم

. افزایش حجم اجزای صورت و به دنبال آن برطرف کردن چین و چروک های پوستی

. استفاده برای پروتز لب که با استفاده از آن لب ها را حجیم و برجسته می کنند

. پروتز چانه که در آن با استفاده از تزریق ژل چانه فرد بزرگتر میشود.

.تزریق ژل به گونه که به فرد گونه های برجسته و زیبا می دهد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

مزایای تزریق ژل

تزریق ژل از مزایای بسیاری نیز برخوردار است در رابطه با مزیت های این روش به عنوان یکی روش های زیبایی آشنا میشود ، مزایای آن را در ادامه برای شما ذکر می کنیم

. مشاهده نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن

. نیاز نداشتن به جراحی ، تزریق ژل به صورت سرپایی انجام می گیرد

. تزریق ژل از روش هایی به حساب می‌آید که در آن دوره نقاهت و استراحت چند روزه وجود ندارد.

. تزریق ژل ظاهری کاملاً طبیعی به فرد می‌دهد و از مصنوعی شدن چهره آن جلوگیری می‌کند.

. انجام تزریق ژل در یک جلسه به طول می انجامد و مدت زمان کوتاهی نیاز دارد.

. امکان نشان دادن حالات مختلف با صورت برای فرد بعد از تزریق وجود دارد.

. در صورت رضایت نداشتن فرد می‌تواند از ناحیه تزریق شده ، ژل را خارج کرده و آن نقطه را اصلاح کرد.

. مورد تایید سلامت غذا و داروی ایالات متحده قرار گرفته است

موارد نامبرده از مزیت‌های تزریق ژل به شمار می آیند و می توان گفت که این موازد باعث می‌شود که فرد با خیال راحت به تزریق ژل به پردازد اما باید در نظر داشته باشید که عوارض تزریق ژل را نیز بدانید و مقایسه بین مزیت و معایب انجام دهید و با آگاهی کامل به این موضوع بپردازید.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز- تزریق ژل

علل ایجاد عوارض بعد از تزریق ژل

ژل های مورد استفاده برای استفاده در تزریق انواع گوناگون دارند و تمام آنها تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالا متحده آمریکا را گرفته اند اما برخی از آنها از کیفیت و محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و برخی نسبتاً بی کیفیت به نظر می‌رسند حال با درنظر گرفتن چنین موضوعی به بررسی عوارض آن می‌پردازیم.

اگر شما تزریق ژل را به یک پزشک آگاه و یا یک جراح پلاستیک ماهر بسپارید ، عارضه خاصی برای شما در پی نخواهد داشت و تنها چیزی که شما تجربه می کنید کمی درد ، قرمزی و تورم است که موضوع طبیعی و عادی است و عموما افرادی که این کار را انجام می‌دهند با چنین مشکلی روبرو می‌شوند .

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

لیفت یا درمان غبغب با روش های بدون جراحی

 آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

همچنین باید متذکر شویم که این موارد نیز در کوتاهترین زمان برطرف می شود برای مثال هرگونه کبودی ایجاد شده اطراف ناحیه تزریق ، تورم و قرمزی حداکثر تا دوهفته به صورت کامل برطرف می‌شود یکی دیگر از موضوعاتی که می‌تواند از معایب تزریق ژل باشد هزینه تزریق است.

شاید برای شما پیش آید که عوارض تزریق ژل چه ربطی به این موضوع دارد در رابطه با پاسخ به این سوال باید گفت که در بسیاری از مواقع افراد برای کاهش هزینه های خود درخواست استفاده از ژل و مواد ارزان و غیرمجاز را می‌دهند و این کار را به دست افراد نابلد و غیرحرفه‌ای انجام می دهند.

به عنوان مثال امروزه در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی افرادی هستند که به این موضوع اقدام می کنند در حالی که تزریق ژل یک شیوه درمانی و پزشکی به حساب می‌آید و سپردن آن به دست افراد غیر از متخصص کاملاً اشتباه است.

 

معایب و عوارض تزریق ژل به صورت

تا به اینجا عامل های اصلی برای تزریق ژل را خدمت شما عرض نمودیم اما عوارض تزریق ژل موارد دیگری را نیز می تواند در بر بگیرد از همین جهت در ادامه عوارض احتمالی را برای شما بیان می کنیم تا از این موضوع مطلع شوید البته توجه کنید که تمام عوارض تزریق ژل احتمالی بوده و نمی‌تواند برای هر فرد به وجود آید .

گاهی اوقات برای تزریق ژل از موادی استفاده می‌کنند که منبع غیر انسانی دارند مثلاً می‌توان به ژنو اشاره کرد که از کلاژن به دست می‌آید در همین خصوص توصیه می‌شود برای جلوگیری از ایجاد حساسیت بعد از تزریق تنها کمی آن را روی بدن فرد تست شود پزشک بعد از انجام این کار متوجه می‌شود که فرد حساسیت به کلاژن گاوی دارد یا خیر اگر پس از تست جواب خوبی گرفتهدشپ میتواند از ژل برای ناحیه های مدنظر استفاده کند.

. عفونت

از عوارض تزریق ژل می‌توان به عفونت اشاره کرد در بسیاری از مواقع پیش آمده که فرد تزریق ژل را انجام می دهد و هیچ مشکلی در آن لحظه برایش وجود ندارد ، اما پس از گذشت مدت زمانی محل تزریق ژل شروع به عفونت می‌کند که گاهی اوقات میزان عفونت به حدی زیاد است که فرد به جراحی نیاز دارد تا این عفونت را تخلیه کند.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز- تزریق ژل

. جوش بعد از تزریق

گاهی اوقات شما بعد از تزریق اطراف ناحیه تزریق ژل که انجام می‌دهید جوش های ریز و درشتی را مشاهده می‌کنید شما می توانید در رابطه با این موضوع با پزشک خود مشورت داشته باشید و با توصیه‌های او از محلول و کرم های مناسب برای برطرف کردن آنها استفاده کنید.

‌. عدم تقارن

ناهماهنگی و عدم تقارن در ناحیه مورد دیگری به حساب می‌آید که می‌توان آن را از عوارض تزریق ژل به شمار برد این موضوع در بسیاری از مواقع و در بسیاری شرایط برای افراد رخ می‌دهد و عاملان آن می توانید دقت پزشک در زمینه تزریق را در نظر بگیرید .

. خونریزی ،تورم و کبودی

یکی از بارزترین عوارض تزریق ژل را می توان به مواردی چون خونریزی کبودی و تورم اشاره کرد که موارد خیلی عجیب و غریب و دور از انتظار نخواهند بود و جای نگرانی نیز بابت آن نخواهید داشت چرا که پس از گذشت مدت زمان یک تا دو هفته به طور کامل برطرف می‌شود.

. جابجای ژل در بدن

یکی از عوارض تزریق ژل است که نسبت به دیگر عوارض مشکلات بیشتری را می‌تواند در پی بیاورد جابه‌جایی ژل از محلی به محل دیگر که این موضوع گاهی اوقات سبب می‌شود که برخی از ناحیه ها فلج می شوند و مشکلاتی را به همراه دارند .

البته باید گفت که این مشکل نیز پس از مدتی برطرف می شود و جای نگرانی خاصی وجود ندارد اما به هر حال بهتر است در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید تا روند درمان و بهبودی را هرچه سریعتر شروع شود تا نتیجه بهتری بگیرید.

. التهابات پوستی

عوارض احتمالی دیگری که امکان دارد برای فرد به وجود آید ایجاد التهابات پوستی در بافت های تزریق شده است به صورتی که شما برای نواحی که تزریق انجام داده التهابات بسیاری مانند تاول های ریز و درشت مشاهده می کنید ، که بی‌توجهی به این موضوع سبب عفونت بعد از تزریق می‌شود و می‌تواند مشکلاتی را برای شما در پی داشته باشد.

بنابراین بهتر است در صورت مواجهه با این مشکل سریعا شرایط را با پزشک خود در میان بگذارید تا در مدت زمان کوتاه مشکل را برطرف کند.

. قرمزی پوست

قرمز شدن و قرمز ماندن پوست برای مدتی از عوارض تزریق ژل به حساب می‌آید البته این عارضه چندان عجیب و غریب نیست و برای بسیاری افراد ممکن است به وجود آید بهتر است در چنین مواقعی با پزشک خود مشورت داشته باشید تا بررسی های لازم صورت گیرد و این موضوع باعث می‌شود از رخ دادن مشکلات دیگر جلوگیری شود.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز- تزریق ژل

‌. حساسیت

حساسیت بعد از تزریق ژل عارضه دیگری است به حساب می‌آید که امکان دارد برای شما بعد از تزریق به وجود آید ، حساسیت می تواند عوامل گوناگونی داشته باشد که شایع‌ترین آن حساسیت به ژل مورد استفاده است  از همین جهت به شما توصیه می‌شود از پزشک خود بخواهید تا ابتدا ژل را برای شما تست کند و مطمئن شود که بدن شما حساسیتی و واکنش خاصی نشان نمی‌دهد.

این دسته از عوارض بیشتر برای افرادی پیش می ‌آید که ناحیه صورت خود ژل زده اند تزریق ژل تنها برای صورت نیست و برای نواحی دیگر بدن نیز مانند سینه ، باسن و واژن استفاده می‌شود توجه کنید که تزریق برای هریک از نواحی از معایب و فواید زیادی برخوردار است البته از مزیت‌های تزریق ژل می‌توان زیبایی را در نظر گرفت.

 

عوارض تزریق ژل به سینه

یکی دیگر از راه هایی که میتوان برای حجم دهی و بزرگ سازی از ژل استفاده کردن سینه است به نوعی می‌توان گفت که تزریق ژل به سینه یک گزینه مناسب برای بانوانی که سینه های کوچک دارند و می خواهند که سینه های خوش فرم و برجسته داشته باشند مسلماً برای چنین هدفی می‌توان از پروتز سینه نیز استفاده کرد اما بنا به دلایلی برخی بانوان دوست ندارند از این شیوه ها استفاده کنند و ترجیح می‌دهند که از تزریق ژل برای بزرگ کردن سینه های خود استفاده کنند.

نکته دیگری که در رابطه با تزریق ژل به سینه باید بدانند این است که این روش ماندگاری بالایی ندارد و هزینه نسبتاً بیشتری را برای شما در پی خواهد داشت ولی از آنجایی که فرم دهی مناسب و پروسه راحتی دارد مورد توجه قرار می‌گیرد.

مزیت های تزریق ژل به سینه می تواند مواردی چون عدم ایجاد هرگونه زخم و اسکار ، نیاز نداشتن به بیهوشی و بستری ، نیاز به مراقبت های ویژه را در نظر گرفت در رابطه با عوارض تزریق ژل به سینه می توان به مواردی چون احساس درد و سفتی سینه ، کبودی ، کوفتگی و ناراحتی در قفسه سینه اشاره کرد.

همچنین حساسیت بعد از تزریق ژل ، عفونت بعد از تزریق نیز از عوارض آن محسوب می‌شود که امکان دارد بعد از تزریق به وجود آید البته نگران نباشید چرا که این مشکل به ندرت برای افراد رخ می‌دهد ولی از آنجایی که باید به طور کامل از همه شرایط آگاه شوید این موارد را برای شما نام می‌بریم.

 

 عوارض و مزایای تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن یکی از بهترین و محبوب ترین روش های جوانسازی واژن در نظر گرفته شده است این نوع تزریق امروزه به سبب رضایتی که در بین بانوان به دست آورده محبوبیت زیادی دارد و شاهد آن هستیم که افراد زیادی به این روش درمانی می‌پردازپد با تزریق ژل ، واژن یک خانم جوان ، خوش فرم و حجیم می‌شود که این موضوع می‌تواند در لذت جنسی و سلامت و تاثیرگذار باشد.

این نوع از تزریق نیز مزایا و معایبی دارد که مطلع شدن از آن سبب می‌شود که بهترین تصمیم در جهت انجام تزریق را بگیرید.

مزیت های تزریق ژل به واژن

. این روش از تزریق راحت ترین شیوه برای جوانسازی محسوب می‌شود که عارضه جدی نمی تواند برای فرد در پی داشته باشد.

. فرد می‌تواند بعد از تزریق ژل به زندگی عادی و روزمره خود بپردازد

. نیازی به بستری شدن نیست ، جراحی و برشی صورت نمی گیرد

. باعث از بین رفتن افتادگی و چین و چروک های واژن می شود.

. حجیم شدن و موثر در بهبود فرورفتگی های واژن

. می تواند باعث سفید و روشن شدن پوست واژن شود.

با توجه به مزیت‌هایی که در مورد تزریق ژل به واژن گفته شد شاهد ان هستیم که بسیاری از بانوان به انجام این روش درمانی اقدام می‌کنند اما بدون شک می دانید که هر شیوه زیبایی از معایبی نیز برخوردار است آشنایی با این دسته از معایب به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را در راستای تزریق ژل به واژن بگیرید.

آشنایی با عوارض تزریق ژل به واژن

از جمله عوارض تزریق ژل به واژن می‌توان عفونت زنانگی را در نظر گرفت این عارضه از مشکلاتی محسوب می‌شود که باید حتماً در جهت برطرف کردن آن به پزشک متخصص مراجعه کنید و با استفاده از داروها هرچه سریعتر درمان را پشت سر بگذارید .

علاوه بر عفونت امکان دارد مشکلات دیگری مانند درد شدید ، سفت شدن ناحیه تزریق ، التهاب تورم و کبودی ، ایجاد حساسیت و …. را نیز در پی داشته باشد. توصیه می‌شود در صورت مواجهه با این مشکل سریعاً به پزشک مراجعه کنید و مشکل پیش آمده را با او در میان بگذارید.

 

کاندیدای مناسب تزریق ژل

کاندیدای مناسب تزریق ژل افرادی هستند که به دلایل مختلفی دچار افتادگی و چین و چروک در صورت شده‌اند و یا به دنبال حجیم کردن بعضی از قسمت های مختلف بدن هستند می توانند از تزریق ژل استفاده کنند همچنین افرادی که به زیبایی و جوانی خود اهمیت خاصی می‌دهند تزریق ژل می‌تواند روش درمانی برای رسیدن آنها به زیبایی هر چه بیشتر باشد .

افرادی که با افزایش سن دچار افتادگی و از دست دادن چربی های پوست شده می‌تواند جبران این چربی‌ها را برای آنها در پی داشته باشد افرادی که از سلامت عمومی کاملی برخوردار هستند می‌توانند از تزریق ژل برای جوانسازی و زیبایی پوست خود استفاده کنند شما می توانید تزریق ژل  را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید.

 

مراحل تزریق ژل

تزریق ژل امروزه یک روش آسان و موثر برای برطرف کردن مشکلات پوستی است که قبل از انجام نیاز به مراقبت های خاص و ویژه ندارد قبل از درمان باید از مصرف قرص های رقیق کننده خون و همچنین مصرف دخانیات پرهیز کنید ، پوست را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی روی پوست استفاده نکنید .

در روز مقرر به کلینیک مراجعه کنید پزشک با استفاده از ضدعفونی کننده های مخصوص پوست را ضد عفونی میکند سپس با استفاده از بی‌حسی پوست را بی حس می‌کند و ژل مورد نظر را به نواحی مورد نظر تزریق می‌کند بعد از تزریق شما می‌توانید کلینیک را ترک کنید و به کار روزمره خود بپردازید و فقط کافیست که به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص به خوبی توجه کنید تا عوارضی برای شما در پی نداشته باشد و بتوانید بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی برای خود به دست آورید.

 

مراقبت های قبل از تزریق ژل

. حداقل ۴۸ ساعت قبل از تزریق ژل از مصرف قرص های رقیق کننده خون مانند آسپیرین و ایبوپروفن خودداری کنید و چنانچه بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید پزشک را در جریان مصرف داروهای خود قرار دهید.

. چند روز قبل از انجام تزریق ژل از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید مصرف اینگونه مواد در روند بهبودی می تواند اختلال ایجاد کند و خود یکی از عواملی هستند که و در روند پیری پوست نقش مهمی دارد.

. آب و مایعات فراوان بنوشید

. هنگام مراجعه به کلینیک استحمام کنید پوست را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست استفاده نکنید.

. از به همراه آوردن زیورآلات و اشیای قیمتی و فلزی هنگام مراجعه به کلینیک جهت تزریق خودداری کنید.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل

. از فشار آوردن و دستکاری ناحیه تحت درمان خودداری کنید.

. تا چند ساعت بعد از تزریق ژل از خوابیدن پرهیز کنید

. تا ۴۸ ساعت بعد از مزوتراپی از رفتن به حمام خودداری کنید و تا یک هفته بعد از مزوتراپی از دوش گرفتن با آب داغ و پرفشار خودداری شود همچنین تا بهبودی کامل از رفتن به سونا و استخر پرهیز کنید

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید و می توانید از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید

. آب و مایعات فراوان بنوشید

. اگر دچار مشکل کبودی ، تورم و درد زیادی شدید با کلینیک تماس بگیرید ممکن است که به مواد تزریق شده حساسیت داشته باشید.

. حتماً قبل از مراجعه به کلینیک در مورد انتخاب کلینیک و پزشک متخصص تحقیقات لازم را انجام دهید تا از عوارض احتمالی این روش درمانی جلوگیری به عمل آورید.

 

اثرات و نتایج تزریق ژل

تزریق ژل اثرات و نتایج فوق العاده ای می تواند به جا بگذارد ، به رفع چین و چروک صورت ، جوانسازی آن ، رفع افتادگی پوست و زیبایی فرد کمک زیادی می‌کند باعث اعتماد به نفس و جوانی در فرد می شود می توان از تزریق ژل برای حجم دهی در نواحی مختلف صورت و بدن استفاده کرد .

اثرات و نتایج تزریق ژل بستگی به نوع انتخاب ژل دارد که بین ۶ ماه تا ۲ سال می‌تواند ماندگاری داشته باشد انتخاب ژل مورد نیاز برای شما به نظر پزشک متخصص بستگی دارد که بعد از معاینه شما ، به انتخاب ژل مورد نیاز می پردازد اگر شما می خواهید از اثرات و نتایج تزریق ژل بهره مند شوید می توانید .

این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد.

 

دوره نقاهت تزریق ژل

تزریق ژل یک روش آسان و مطمئن برای برطرف کردن مشکلات پوستی است که امروزه طرفداران زیادی به خود جلب کرده است زیرا دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و مراجعه کننده بعد از پایان درمان می‌تواند کلینیک را ترک کند و به فعالیت‌های روزمره خود بپردازد فقط باید به به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص به خوبی توجه کند تا بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی به دست آورد.

البته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید دوره نقاهت کوتاهی داشته باشید و از عوارض احتمالی این روش درمانی جلوگیری کنید باید در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه این روش درمانی را انجام دهید ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی کیان پارس اهواز را پیشنهاد می‌دهیم.

 

تعداد جلسات تزریق ژل

تزریق ژل برای رفع مشکلات پوستی  ،چین و چروک و همچنین حجم دهی به نواحی مختلف صورت و بدن در یک جلسه صورت می‌گیرد اما در نواحی دیگری مانند سینه و باسن ممکن است به جلسات درمانی بیشتری نیاز باشد که بعد از معاینه پزشک متخصص تعداد جلسات مشخص می‌شود .

اگر شما تمایل به تزریق ژل برای رفع مشکلات پوستی خود دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز در این کلینیک مورد معاینه و مشاوره پزشک متخصص قرار گیرید و از تعداد جلسات تزریق ژل برای خود اطلاعات کافی به دست آورید همچنین اگر سوالاتی در خصوص این روش درمانی دارید از مشاوران و کارشناسان این کلینیک اطلاعات به دست آورید.

 

هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق ژل بستگی به عوامل مختلفی دارد و برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد از جمله مقدار ژل مورد استفاده برای فرد و محل استفاده ژل ، انتخاب کلینیک مورد نظر ، تخصص و تجربه پزشک متخصص نوع ژل انتخاب شده برای شما و موارد دیگر که می تواند هزینه را برای هر فرد متفاوت سازد.

اگر شما تمایل به استفاده از تزریق ژل را دارید می توانید با کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز با کارشناسان و مشاوران تماس حاصل کنید و از هزینه انجام این روش درمانی اطلاعات کافی به دست آورید و یا با گرفتن نوبت و مراجعه به کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و از هزینه انجام این روش درمانی برای خود اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

 

نتیجه گیری

با افزایش سن پوست دچار افتادگی ، چین و چروک و مشکلات زیادی می شود که میتواند در زیبایی چهره و اعتماد به نفس در افراد تأثیر زیادی به جا بگذارد استفاده از تزریق ژل امروزه یکی از روش های مطمئن و آسانی است که طرفداران زیادی به خود پیدا کرده و برای رفع انواع مشکلات پوستی از جمله چین و چروک و افتادگی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین می توان از تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و بدن ، برای بزرگ کردن و پروتز کردن استفاده کرد البته باید توجه داشته باشید که از عوارض احتمالی این روش درمانی جلوگیری به عمل آورید تا بتوانید بهترین اثر و نتیجه را از این روش به دست آورید باید در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دقت کافی را داشته باشید و از مزایای این روش برای خود بهره‌مند شوید.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل به انجام تزریق ژل برای برطرف کردن مشکلات پوستی و حجم دهی به بدن دارید ، می‌توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه کلینیک انجام دهید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که شما می توانید از این خدمات بهره مند شوید و بار دیگر جوانی و زیبایی را به خود هدیه دهید.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

61910117190

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 13 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinickianpars

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهوازتوسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinickianpars.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinickianpars.ir/yls2

لینک آپارات: https://www.aparat.com/v/4D0kP

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/W9aajXFA

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:clinickianpars

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://www.youtube.com/watch?v=dPcpOeImEOY

تلگرام: https://telegram.org

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

خارش بعد از عمل ماموپلاستی
فیشیال صورت چيست؟
پروتز لب روسی
کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت می شود
ایجاد چال گونه در اهواز
مشاوره اختلال نعوظ

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران اهواز کلینیک کیان پارس
  • 09120043630-06191011719
  • info@clinickianpars.ir