تصاویر نعوظ مردان و بزرگ کردن آلت تناسلی

مردان زیادی هستند که از اندازه آلت تناسلی خود رضایت ندارند و به دنبال روش هایی هستند که به کمک آن بتوانند باعث بزرگ کردن آلت تناسلی خود شوند. این مردان تصور می کنند که با بزرگ کردن آلت می توانند رابطه جنسی بهتری داشته باشند در حالی که چنین فکری کاملا اشتباه است زیرا اندازه آلت بیشتر مردان در محدوده طبیعی قرار دارد.

از چه روش هایی میتوان جهت بزرگ کردن آلت تناسلی کمک گرفت:

گاهی اوقات ممکن است که به دلایل مختلف نظیر چاقی با تجمع چربی آلت تناسلی در مردان کوچک به نظر برسد . همچنین ممکن است در برخی از موارد به دلایل ارثی و ژنتیکی بیشتر آقایان از آلت تناسلی کوچکی برخوردار باشند که جهت بزرگ کردن آلت تناسلی می توان از روش های پزشکی نظیر تزریق چربی و ژل کمک گرفت. در استفاده از تزریق چربی به اندام تناسلی مردان برای افرادی مناسب است که آلت تناسلی آنها کوچک باشد و قطر آن بسیار کم است. مردانی که با چنین مشکلاتی مواجه هستند می توانند از تزریق چربی جهت کلفت و بزرگتر شدن آلت تناسلی کمک بگیرند. ولی قبل از انجام این تزریق باید این را مد نظر قرار دهند که سن ان ها بالای ۱۸ سال باشد و مبتلا به هیچ گونه بیماری عروقی و عفونتهای جنسی را نداشته باشند.

مراحل تزریق چربی جهت بزرگ کردن آلت تناسلی:

1. مراجعه به کلینیک و مشخص کردن متخصص
2. استفاده از پمادهای بی حس کننده
3. استخراج چربی مورد نیاز از بدن شخص
4. تصفیه چربی‌های استخراج شده
5. تزریق چربی ها به کمک سوزن های بسیار ریز توسط متخصص هنگام نعوظ

کاربرد و مزایای تزریق چربی جهت بزرگ کردن آلت تناسلی:

• نتایج سریع
• انجام در کمترین زمان بدون ایجاد درد و خونریزی
• بدون نیاز به گذراندن دوره نقاهت
• بدون ایجاد عوارض
• هزینه های مناسب نسبت به جراحی ها و روش های دیگر

کاندیدای مناسب جهت تزریق چربی برای بزرگ کردن آلت تناسلی:

کاندیدای مناسب جهت انجام این تزریق افرادی هستند که سن آنها بالای ۱۸ سال باشد و هیچ گونه بیماری عفونتی و مراقبتی نداشته و از نظر جسمی در سلامت کامل باشد. و سابقه حساسیت نداشته و نسبت به نتایج و انجام این جراحی انتظارات واقع بینانه ای دارد.

عوارض و معایب تزریق چربی برای بزرگ کردن آلت تناسلی:

استفاده از این تزریق می‌تواند عوارضی نظیر قرمزی، سوزش، التهاب و برآمدگی بر روی آلت را داشته باشد که در ابتدا باعث ایجاد حالت غیرطبیعی می‌شود ولی با مرور زمان این حالت از بین می‌رود و عوارض بعد از یک هفته رفع و نتایج به طور کامل پدید می آید.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد خدمات مربوط به انجام تزریق چربی جهت رفع مشکلات آلت تناسلی زیر نظر متخصص کلینیک انجام می پذیرد.

هزینه های مربوط به استفاده از منطقه چربی برای بزرگ کردن آلت تناسلی:

انجام این روش به عنوان یکی از عمل های زیبایی محسوب می شود و تحت درمان بیمه قرار نمی گیرد و فرد باید هزینه جراحی را خود متقبل شود و هزینه هایی که مختص این روش درمانی می باشد با توجه به تعداد دفعات تزریق، حجم چربی استخراج شده و تزریق شده به محل مربوط دارد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه های مربوط به انجام این جراحی با کلینیک بین المللی و تخصصی آراد تماس گرفته و نسبت به هزینه ها توسط کارشناسان مطلع شوید.

مراقبت های قبل از انجام تزریق چربی جهت بزرگ کردن آلت تناسلی:

• اولین اقدام قبل از انجام تزریق چربی انتخاب کلینیک و مشخص کردن متخصص و مشاوره گرفتن قبل از این درمان توسط متخصص و ارزیابی و بررسی مراقبت های قبل و بعد از انجام و در نظر گرفتن انتظارات از انجام این روش
• استفاده نکردن از داروهای رقیق کننده خون به مدت یک هفته قبل از انجام تزریق
• شب قبل از انجام این تزریق استحمام کرده و موهای مربوط به ناحیه تناسلی را از بین ببرید.
• اگر بیماری هایی نظیر زگیل تناسلی و مشکلات عفونتی دارید حتما متخصص را در جریان قرار دهید تا اول مشکلتان رفع و بعد تزریق صورت بگیرد.

مراقبت های بعد از انجام تزریق چربی جهت بزرگ کردن آلت تناسلی:

• جهت رفع کبودی و تورم های به وجود آمده از کمپرس سرد بر روی نواحی استفاده کنید.
• از داشتن روابط جنسی تا سه روز بعد از انجام تزریق خودداری کنید.
• هنگام استفاده از ژل های مخصوص و تداخل آن با داروهای ضد التهاب و آسپرین خودداری کنید. زیرا باعث خونریزی و کبودی می‌شود و از ژل ها جهت افزایش سایز نباید استفاده شود.
• اگر بعد از انجام تزریق دچار درد شدید در دفع ادرار شدید حتماً متخصص را در جریان قرار دهید.

اثرات نتایج بعد از تزریق چربی جهت بزرگ کردن آلت تناسلی:

اثرات پس از انجام تزریق چربی به خوبی قابل مشاهده می باشد و این تزریق می تواند از ماندگاری بالایی برخوردار باشد و تا دو سال بعد از تزریق اثر خود را خواهد داشت و با مرور زمان چربی ها جذب خواهند شد و جهت ایجاد نتایج باید دوباره تزریق چربی انجام گیرد.

دوره نقاهت و ریکاوری بعد از انجام تزریق چربی جهت بزرگ کردن آلت تناسلی:

تزریق چربی به وسیله سوزن های بسیار ریز در چند نقطه انجام می‌گیرد و قبل از انجام این تزریق متخصص از بی حس کننده های موضعی استفاده می‌کند و هیچ گونه دردی هنگام تزریق حس نخواهید کرد فقط ممکن است بعد از رفع زمان بی حسی احساس درد و سوزش در قسمت تزریق داشته باشید که قابل تحمل است و نیاز به مسکن ندارید و این سوزش های خفیف به سرعت برطرف می شود.

تعداد جلسات داده مربوط به انجام تزریق چربی جهت بزرگ کردن آلت تناسلی:

انجام تزریق چربی معمولاً در یک جلسه صورت می‌گیرد ولی برای حصول نتیجه بهتر و بنا به تشخیص متخصص ممکن است که جلسات از تزریق چربی بیش از یک جلسه صورت بگیرد.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد خدمات مربوط به زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصص کلینیک جناب دکتر محمد علیزاده انجام می پذیرد.

همچنین در این کلینیک خدمات مربوط به تزریق ژل و چربی جهت افزایش قطر آلت تناسلی زیر نظر متخصص کلینیک امکان پذیر می باشد که جهت اطلاعات بیشتر به مقاله افزایش قطر آلت تناسلی آقایان مراجعه بفرمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09120043630
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
https://www.instagram.com/clinic.arad
https://www.instagram.com/clinicarad.international
آدرس سایت:
https://Clinicarad.com
لینک کوتاه:
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر حرفه ایی انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://Clinicelahieh.com
همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد تصاویر نعوظ مردان و بزرگ کردن آلت تناسلی در کلینیک بین المللی الهیه به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک آپارات :
لینک یوتیوب

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.