ژل خط خنده چیست؟

ژل خط خنده چیست؟

ژل خط خنده چیست؟

خطوط خنده نقاط  متصل به لب می باشند که از هر دو طرف قسمت بینی تا کناره گوشه های دهان شکل می گیرند آنها به دلیل افزایش سن و پیری به وجود می آیند وقتی لایه های چربی صورت از بین بروند سبب می شود که پوست حالت افتاده به خود بگیرد و چین های برجسته روی آن به وجود آید. تزریق ژل خط خنده یکی از محبوب ترین روش های زیبایی صورت است که امروزه کلینیک های معتبری در سراسر دنیا جهت انجام آن از ژل هیالورونیک اسید استفاده می کنند این نوع ژل احتیاجی به تست حساسیت ندارد، آلرژی در آن وجود ندارد و در زیر پوست حرکت یا ریزشی نخواهد داشت. افرادی هستند که می خواهند بدانند ژل خط خنده چیست و چه مزایا و معایبی می تواند با خود به دنبال داشته باشد؟ ما در این مقاله همه چیز درباره تزریق ژل خط خنده را برای شما بیان خواهیم کرد پس با ما همراه باشید

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

ژل چیست؟

یکی از پرسش های افرادی که در زمینه تزریق انواع فیلر ها دارند این سوال است که ژل یا فیلر چیست؟ در ساختار تشکیل دهنده آنها از چه موادی استفاده می شود؟ همانطور که بیان کردیم ژل‌ها نوعی پرکننده و حجم دهی هستند که برای جوانسازی، فرم دهی و همچنین حجم دهی به قسمت‌های مختلف بدن استفاده می‌شوند. از اصلی‌ترین مواد تشکیل دهنده ژل به موارد پیش رو می توان اشاره کرد:

. هیالورونیک اسید

این ماده طبیعی در پوست تمام افراد وجود دارد و به حفظ و نگهداری طراوت و رطوبت پوست کمک خواهد کرد تزریق ژل هیالورونیک اسید نهایتا یکسال می تواند با خود ماندگاری داشته باشد و بعد از آن به تدریج جذب بدن خواهد شد. انواع فیلرهای هیالورونیک اسید مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده قرار گرفته‌اند.

. هیدروکسیل آپاتیت کلسیم

این ماده طبیعی در استخوان ها وجود دارد، هیدروکسیل آپاتیت از نظر میزان غلظت به نسبت هیالورونیک اسید غلیظ تر است و طول عمر بیشتری نیز دارد، تزریق این ماده به پوست می‌تواند سبب تحریک کلاژن سازی و از بین بردن خطوط و چین و چروک شود. از انواع فیلر های هیدروکسیل آپاتیت کلسیم مورد تایید سازمان غذا و دارو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

. اسید پلی ال لاکتیک

این ماده با تحریک کلاژن سازی سبب استحکام پوست خواهد شد و این امر سبب کاهش چین و چروک می‌شود ژل اسکالپترا یکی از ژل های مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکاست که حاوی مقدار بسیار زیاد است پلی ال لاکتیک است و نتیجه آن می‌تواند تا دو سال باقی بماند.

. پلی متیل متاکریلات

با این که این ماده صنعتی می‌باشد ولی برای بدن ایمن شناخته شده است همچنین به دلیل داشتن کلاژن فراوان در خود سبب استحکام پوست می شود.  یکی از فیلر های پلی متیل متاکریلات تایید شده در سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا می باشد.

خط خنده چیست؟

خط خنده چین و چروک‌هایی نامیده می‌شود که در مجاورت دهان و همچنین نزدیک چشم ها به وجود می آیند همانگونه که از نامش مشخص است این خطوط در زمان خندیدن بیشتر نمایان خواهند شد با وجود آن که ایجاد خطوط خنده در خیلی از افراد رایج است اما شدت آن در افراد گوناگون نیز متفاوت است.

 خط لبخند به دلایل متعددی به وجود می آید نظیر افزایش سن، نور خورشید، استفاده کردن از دخانیات البته بالا رفتن سن به تنهایی نیز بدون دخالت سایر موارد می‌تواند در این مسئله تاثیر گذار باشد؛ با افزایش سن ساختار استخوانی گونه ها صاف تر می شود و پوست این قسمت ها حالت افتاده و شل به خود می گیرند علاوه بر این دلایل جاذبه زمینی که سال‌ها به پوست فشار وارد می‌کند و سبب کم شدن تولید کلاژن و الاستین در پوست خواهد شد تمام این عوامل در به وجود آمدن چین و چروک، افتادگی در پوست و ایجاد خط خنده روی صورت نقش بسزایی دارد، تغییرات وزن ناگهانی نیز می تواند باعث تشدید آن شود.

کم شدن وزن باعث شل شدن پوست به خصوص در صورت و گردن خواهد شد با بالا رفتن وزن همچنین گونه ها چاق تر شده و باعث بروز خطوط خنده می‌شود، خوابیدن به پهلو یکی دیگر از عواملی است که می تواند بر خط خنده تاثیر گذار باشد البته این مسئله به معنای این نیست که حتما باید موقع خوابیدن به پشت بخوابید زیرا داشتن یک خواب شبانه خوب نیز جهت داشتن یک پوست سالم و شاداب بسیار الزامی می باشد.

خوشبختانه شیوه های ساده و سریع برای برطرف کردن خطوط خنده وجود دارد مانند تزریق ژل خط خنده؛ در شرایطی که به جوانسازی عمیق پوست خود فکر می کنید می توانید با مشاوران و کارشناسان حرفه‌ای در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان‌پارس اهواز مشورت داشته باشید.

علت ایجاد خط خنده چیست؟

نور خورشید، مصرف دخانیات و افزایش سن از بزرگ‌ترین دلایل به وجود آمدن خط خنده هستند اشعه فرابنفش خورشید، فیبرهای کلاژن و الاستین در پوست که باعث نرمی و محافظت از آن می شود را به راحتی از بین می‌برد مصرف دخانیات نیز سبب تجزیه این فیبرها می‌شود، هرچه سن افراد بالاتر می‌رود نیز ایجاد آسیب های فزاینده به پوست می تواند باعث به وجود آمدن خطوط عمیق در پوست شود حتی بدون مصرف دخانیات یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید و افزایش سن می تواند در این مسئله اثرگذار باشد هر چه سن افزایش پیدا کند ساختار استخوانی گونه ها نیز صاف تر خواهد شد این امر باعث می شود که پوست گونه های شما آویزان شود و به پایین بیفتد به همه این عوامل جاذبه زمین را نیز اضافه کنید که می‌تواند به پوست فشار زیادی وارد کند و سبب کم شدن تولید کلاژن و الاستین در پوست شود و در نهایت تمام این مشکلات چین و چروک های پوست را می تواند حاصل کند که خطوط در اطراف لب یا همان خط خنده نیز ظاهر می‌شود، کاهش یا اضافه وزن نیز می‌تواند به این مسئله ربط داشته باشد.

ژل خط خنده چیست؟

با اینکه انواع درمان‌های چین و چروک وجود دارد فیلرهای پوستی اولین نوع درمانی هستند که توسط متخصصین پوست پیشنهاد خواهند شد، احتمال دارد بسته به شدت خط خنده یا نگرانی های دیگر درمان های دیگر به جای تزریق ژل خط خنده استفاده شود برای مثال در بعضی مواقع احتمال دارد فرد به فیلرهای تزریقی حساسیت داشته باشد و مجبور شود که از تکنیک دیگری استفاده کند. ژل ها بر اساس نوع عملکرد به سه مجموعه دائمی، نیمه دائمی و موقتی تقسیم بندی می شود.

. فیلر های دائمی

فیلر های دائمی از آن مجموعه موادی هستند که در بدن تجزیه نخواهند شد این فیلر ها می توانند تا سال‌ها بدون اینکه عوارضی را با خود رقم بزنند در بدن بمانند این سری از فیلرها ساختار اصلی شان پلی اکریل آمید است.

. فیلرهای نیمه دائمی

این نوع ژل های نیمه دائمی می باشند، کلسیوم هیدروکسیل آپاتیت یکی از انواع این ژل ها به شمار می رود. فیلر های نیمه دائمی همانگونه که از نامشان نیز مشخص است ماندگاری خوبی دارند این ماندگاری در وضعیت مناسب می‌تواند تا چهار سال ادامه داشته باشد.

. فیلرهای موقتی

زمانی که صحبت از تزریق ژل لب یا پرکننده ها در صورت و مواردی از این دست می‌شود پای موقت به میان می‌آید، هیالورونیک اسید ماده ای است که فیلر های موقت و پایه از آن ساخته شده‌اند و البته نسبت به انواع روش های پرکننده صورت بهترین نتیجه را رقم می‌زنند و کمترین عوارض را نیز دارند از این فیلرها نه تنها برای پرکردن خطوط خنده استفاده می شود بلکه می‌توان از آنها برای کانتور و زاویه‌سازی صورت، پر کردن نواحی مختلف بدن و جهت رفع گودی در زیر چشم نیز استفاده کرد.

درمان خط خنده با تزریق ژل

فیلرهای پوستی ترکیبات تزریقی می باشند که برای درمان چین و چروک های صورت مورد استفاده قرار می گیرند این ژل ها سطح پوست را پر خواهند کرد و خطوط و چین و چروک های عمیق را صاف تر می کنند. تمام فیلر ها می توانند با تحریک پوست تولید کلاژن را افزایش دهند که کلاژن پروتئینی است که در صورت افزایش سن میزان آن در پوست کاهش پیدا می‌کند.

 معمولی ترین انواع ژل ها برای خط خنده حاوی هیالورونیک اسید می باشند این ماده شفاف به صورت طبیعی نیز در پوست وجود دارد و به آبرسانی و سفتی پوست کمک خواهد کرد. یکی از بهترین انواع ژل هیالورونیک اسید که برای از بین بردن خط خنده می توان از آن استفاده کرد ژل پروفایلو می‌باشد متخصصین از انواع دیگر ژل ها برای برطرف کردن چین و چروک استفاده می‌کنند مانند کلسیم هیدروکسیل آپاتیت و اسید پلی لاکتیک، زمانی که پزشک فیلر مناسب را در نظر می‌گیرد و آن را مستقیم روی خط خنده تزریق خواهد اگرچه بدن شما در نهایت این فیلر را از بین می برد؛ در کل تزریق ژل خط خنده بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری با خود به دنبال دارد.

مراحل تزریق ژل خط خنده

بهتر است قبل از اینکه از هر نوع عمل زیبایی بخواهید استفاده کنید با چگونگی انجام آن آشنا شوید. در این قسمت برای شما توضیح می دهیم که تزریق ژل خط خنده چگونه انجام می گیرد؛ در ابتدا باید آزمایشاتی را انجام دهید و نتایج تست ها توسط متخصص در جلسه مشاوره مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد اگر از سلامت عمومی برخوردار هستید می توانید تزریق ژل خط خنده را به راحتی انجام دهید، اگر که به بیماری خاصی مبتلا هستید یا حساسیت به دارو یا موادی را دارید حتماً باید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید اگر چه داخل ژلی که برای تزریق استفاده می‌شود مقداری ماده بی حسی وجود دارد با این حال پزشک به نواحی مورد نظر ماده بی حسی تزریق خواهد کرد تا هیچگونه دردی برای شما حاصل نشود.

 تزریق ژل با سرنگ های بسیار ظریف به خط خنده انجام خواهد شد این کار بسیار حساس است و نیاز به دقت و تجربه بالا است بعد از تزریق از کمپرس یخ در ناحیه مورد نظر استفاده می شود تا التهاب و تورم به وجود آمده برطرف شود.

آیا تزریق ژل خط خنده درد دارد؟

ممکن است شما از جمله افرادی باشید که علاقه دارید خط خنده عمیق صورت خود را با تزریق ژل از بین ببرید اما از خود می پرسید آیا این روش درمانی با درد همراه می باشد؟

همان طور که بیان کردیم متخصصین از ماده بی حس کننده استفاده خواهند کرد و جای هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد ممکن است در زمان انجام این کار درد بسیار خفیفی برای شما احساس شود که آن را به راحتی می توانید تحمل کنید.

آیا تزریق ژل راهی موثر برای از بین بردن خط خنده می باشد؟

امروزه با پیشرفت علم پزشکی روش های زیادی مانند تزریق بوتاکس، چربی، هایفوتراپی و بسیاری موارد دیگر برای از بین بردن خط خنده وجود دارد، تزریق ژل خط خنده نیز یکی از روش های موثر است که امروزه طرفداران زیادی به خود جلب کرده است. گاهی اوقات تبلیغات منفی یا تجربه ناموفق افراد به دلیل تزریق ژل در یک مرکز نامعتبر باعث نگرانی های زیادی در بین افراد مراجعه کننده می‌شود این در صورتی است که این روش درمانی به پویت شما آسیب وارد نکند و باعث فلج شدن صورت شما نگردد همچنین ژل های تزریقی مورد استفاده در روش های زیبایی بعد از مدتی جذب پوست می شوند و عوارض جانبی با خود به دنبال نخواهند داشت، فیلرهای به کار رفته در این روش برای پر کردن جایگزینی مناسب برای چربی از دست رفته به شمار می روند به همین علت تزریق ژل سبب می‌شود که خطوط چ چین و چروک به وجود آمده در نواحی اطراف دهان و چشم به راحتی برطرف شود در حقیقت این روش با از بین بردن مشکلات افتادگی در پوست این نواحی را زیبا و جوان تر خواهد کرد.

 شایع‌ترین انواع ژل به عنوان خط خنده ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید هستند که به طور طبیعی این ماده در بدن نیز وجود دارد و سبب آبرسانی و استحکام پوست می شود. پزشک قبل از تزریق ژل شما را مورد معاینه قرار می‌دهد و بهترین و مناسب ترین ژل را انتخاب می‌کند و بهترین نتیجه را برای شما رقم خواهد زد.

خط خنده
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز – خط خنده

مراقبت های قبل از تزریق ژل خط خنده

برای اینکه نتیجه خوبی را از تزریق ژل خط خنده به دست آورید باید مواردی را قبل از مراجعه به کلینیک و تزریق رعایت کنید البته این در صورتی است که در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کافی را به خرج داده باشید و از کیفیت خدمات مطمئن باشید نکته مهم تر اینجاست که باید تا حد ممکن اطلاعاتی خود را در خصوص تزریق ژل بالا ببرید تا در زمان مراجعه به کلینیک بتوانید آرامش خود را حفظ کنید و از هرگونه استرس و نگرانی جلوگیری کنید. مهم ترین توصیه هایی که باید قبل از تزریق ژل به آن توجه کنید عبارتند از:

. از مصرف داروها و غذاهایی که باعث رقیق شدن خون می‌شود حداقل باید یک هفته قبل از تزریق ژل خودداری کنید.

.از مصرف الکل حداقل به مدت ۲۴ ساعت قبل از تزریق ژل باید خودداری کنید.

. هنگام مراجعه به کلینیک پوست خود را باید تمیز کنید و از هیچگونه مواد آرایشی و مرطوب کننده روی آن استفاده نکنید.

. حضور به موقع در کلینیک.

. مصرف غذاهای مقوی و انرژی زا قبل از تزریق ژل.

. پوشیدن لباس های راحت و گشاد.

. در صورتی که از داروی رقیق کننده، منعقد کننده خون یا ویتامین مخصوصی استفاده می‌کنید باید دو هفته قبل از شروع درمان مصرف داروها را  کنار بگذارید.

. همانطور که گفتیم در حین تزریق پزشک از بیحسی استفاده می کند اما اگر با این حال از درد می ترسید میتوانیپ قبل از انجام درمان مسکن مصرف کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل خط خنده

بعد از تزریق ژل خط خنده پزشک توصیه های لازم را به شما گوشزد خواهد کرد که باید برای رسیدن به نتیجه دلخواه آنها را رعایت کنید. از اصلی ترین توصیه هایی که بعد از تزریق ژل به شما گوشزد می شود عبارتند از:

. هرگز برای تسکین درد از داروهای رقیق کننده خون مانند ایبوپروفن و یا ژلوفن استفاده نکنید در صورت نیاز می‌توانید با توصیه پزشک استامینوفن مصرف کنید.

. برای از بین بردن آثار کبودی و تورم می‌توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.

. بعد از تزریق ژل خط خنده از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید، هنگام خارج شدن از خانه و از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید و هر ۴ ساعت یک بار آن را تمدید کنید.

. تا حد امکان ناحیه تحت درمان را خیس نکنید برای شستشوی ناحیه از شوینده های ملایم و ژل های شستشو استفاده کنید.

. تا یک هفته بعد از تزریق ژل از آفتاب گرفتن و استفاده از سولاریوم خودداری کنید.

. تا بهبودی کامل از رفتن به سونا، استخر و جکوزی خودداری کنید.

. تا دو هفته بعد از تزریق ژل از انجام ورزش‌های سنگین بدنی خودداری کنید.

. از خوابیدن روی ناحیه تحت تاثیر به مدت یک هفته خودداری کنید در این مدت سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید این کار را می توانید با کمک دو بالشت انجام دهید.

. به مقدار کافی آب بنوشید و سعی کنید مواد غذایی مفیدی را مصرف کنید.

. تا یک هفته بعد از تزریق ژل از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.

نحوه شستن صورت بعد از تزریق ژل خط خنده

توجه کنید که در ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق ژل به هیچ عنوان نباید که صورت خود را بشویید ولی روز بعد می توانید با کمک آب ولرم برای شستشوی صورت خود اقدام کنید منتها باید توجه کنید که حداقل یک تا دو هفته به هیچ عنوان نباید صورت را ماساژ دهید یا فشاری به صورت خود وارد کنید بنابراین به آرامی بدون اینکه فشار وارد شود نقاط مورد نظر را بشویید. اگر می خواهید از شوینده استفاده کنید حتما از متخصص در مورد نوع شوینده خود سوال بپرسید چون همزمان که تزریق ژل را انجام می‌دهید بافت صورت شما حساس خواهد شد و ممکن است که شوینده ها پوست شما را خشک کنند بنابراین برای انتخاب نوع شوینده برای شستشوی صورت بعد از تزریق ژل خط خنده از متخصص راهنمایی بخواهید.

دلایل اهمیت رعایت اقدامات بعد از تزریق ژل به خط خنده

هر یک از مراقبت ها و نکاتی که در بالا برای شما بیان کردیم شرایط مختص به خود را دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 همانطور که برای شما بیان کردیم لازم است که فرد از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و گرم خودداری کند علت این موضوع این است که گرما می تواند ساختار ژل های تزریق شده را تغییر دهد و این اتفاق می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را برای شما ایجاد کند و علاوه بر این نور خورشید بعد از تزریق ژل می‌تواند باعث تغییر رنگدانه های پوست به صورت دائمی شود همچنین از دیگر دلایل جلوگیری از ورود به مکان های گرم در دوره نقاهت و بهبودی این است که گرما می تواند سبب گشاد شدن رگ‌های خونی شود و خونریزی و تورم بیشتری را برای شما ایجاد کند یکی دیگر از مراقبت هایی که بعد از تزریق ژل خط خنده باید به آن توجه توجه کنید این است که  هیچگونه فشاری به ناحیه تحت تزریق وارد کنید و علت آن این است که فشار می تواند ژل تزریق شده را حرکت دهد و در نتیجه ظاهری نامناسب را برای شما به وجود آورد.

 در مواردی ممکن است سبب بروز زخم و یا تحریک یا نیز خارج در محل تحت درمان شود همانطور که بیان کردیم و انجام فعالیت‌های شدید بدنی که سبب تعرقق می شود نیز باید خودداری کنید زیرا با افزایش سوخت و ساز و متابولیسم دمای بدن نیز افزایش پیدا می‌کند و به دنبال افزایش دمای بدن فشار خون بیشتر می‌شود و خونریزی و کبودی می تواند گسترش پیدا کند از دیگر نکات مراقبتی بعد از تزریق ژل خط خنده استفاده نکردن از دخانیات و مشروبات الکلی می باشد در صورتی که از این گونه مواد استفاده می کنید مواد مضر وارد جریان خون می شوند و می توانند برای فردی که به تازگی تزریق ژل را انجام داده آسیب‌زا باشد، در نهایت باید بیان کنیم که اقدامات بعد از تزریق ژل خط خنده بدین جهت صورت انجام می‌گیرد که شما بعد از تزریق ژل بتوانید ایده ایده آلی را کسب کنید بنابراین عمل کردن به این نوع از اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که می‌تواند نتیجه تزریق ژل خط خنده را تغییر دهد عمده افراد متقاضی از تمام جوانه و دستورات فعالیت‌های خود بعد از درمان مطلع نمی باشند همین امر سبب می‌شود تا خیلی از افراد بعد از درمان ناخواسته با انجام بعضی کارها باعث بروز عوارض جانبی شوند به همین دلیل توصیه می‌کنیم قبل از تزریق هر گونه عمل زیبایی با پزشک خود مشورت داشته باشید تا بعد از انجام درمان بتوانید بهترین نتیجه را رقم بزنید و از بروز هر گونه عوارض ناخواسته در امان باشید.

کاربردهای تزریق ژل

از اصلی ترین کاربردهای تزریق ژل ها می‌توان به افزایش کلاژن سازی در پوست، برطرف کردن چین و چروک و خط خنده خط کناره گونه و سایر خطوط به وجود آمده در صورت اشاره کرد. سایر کاربردهای تزریق ژل:

. جوانسازی پوست و کاهش علائم پیری از کاربردهای دیگر تزریق فیلرهای پوستی می باشد

. به کمک انواع فیلر ها می توانید حجم نواحی مختلف بدن را افزایش دهید مانند سینه، چانه، گونه، باسن و لب ها

. کاربردهای دیگر تزریق ژل می توان به جوانسازی پوست دست و پا اشاره کرد

. تزریق انواع ژل ها در زیبا سازی بینی و فرم دهی به آن نیز موثر می باشد

. در بعضی موارد بسته به نظر پزشک می توانید از ژل ها برای حجم دهی کل صورت و ترمیم آن نیز کمک بگیرید

. یکی دیگر از کاربردهای تزریق ژل برای برطرف کردن گودی، چروک و سیاهی چشم و افتادگی پلک می باشد

. انواع ژل ها می‌توانند زخم های پوسته پوسته را نیز درمان کنند.

بیشتر افراد ژل های پوستی را به عنوان روشی مناسب برای از بین بردن چین و چروک در صورت می شناسند اثر ژل روی چین و چروک بسیار فوق العاده می باشد اما این روش جوانسازی کاربردهای بسیار زیادی دارد اکثر کاربردهای آن توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده مورد تایید قرار گرفته است.

 اگر شما نیز علاقه دارید که از کاربردهای این روش درمانی بهره مند شوید ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان‌پارس اهواز را پیشنهاد می‌دهیم شما می توانید در این کلینیک انواع مشکلات پوستی خود را با راحتی و با خیالی آسوده درمان کنید.

خط خنده
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز – خط خنده

مزایا و معایب درمان خط خنده با تزریق ژل

نتایج به دست آمده از تزریق ژل برای برطرف کردن خط خنده می تواند برای هر فرد متفاوت باشد با کمک این روش چین و چروک های عمیق در کنار لب برطرف می‌شود و صورت شما جوان‌تر و زیباتر از قبل می‌شود. تزریق ژل خط خنده مزایای زیادی را با خود به دنبال دارد از جمله:

. بعد از مدت کوتاهی می توانید به راحتی آرایش انجام دهید

. تزریق ژل خط لبخند می تواند سبب افزایش حجم ناحیه دهان شود

. این روش زیبایی و جوانسازی پوست چهره شما را صاف تر و نرم‌تر می‌کند

. با تزریق ژل درون پوست به تولید افزایش کلاژن و الاستین کمک می‌کنید

.تزریق ژل خط خنده عوارض جانبی بسیار کمی با خود به دنبال دارد و نیازی به هیچگونه استراحت یا بستری شدن نخواهید داشت

. هزینه تزریق ژل برای از بین بردن خط خنده زیاد نیست

. نتایج این روش درمانی بلافاصله بعد از اتمام درمان قابل مشاهده می باشد.

. توجه داشته باشید که اگر این روش درمانی را در کلینیک معتبر مانند کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان‌پارس انجام دهید هیچگونه مشکلی برای شما رقم نخواهد خورد در غیر این صورت بروز حساسیت و آلرژی اصلی‌ترین مشکل است که می‌تواند بعد از تزریق ژل برای شما حاصل شود همچنین احتمال دارد که مقدار ژل تزریق شده در هر دو طرف صورت یکسان نباشد و حالت نامتقارن را برای شما حاصل کند که می تواند باعث از بین رفتن زیبایی چهره شما شود. توجه کنید که تمامی مشکلات در صورت انجام تزریق در یک کلینیک نامعتبر و توسط فرد غیرمتخصص به وجود می‌آید بنابراین قبل از اقدام برای هرگونه عمل زیبایی به اندازه کافی در خصوص کلینیک و پزشک خود تحقیق کنید.

عوارض احتمالی تزریق ژل خط خنده

به هر حال هر نوع عمل زیبایی ممکن است عوارضی را با خود رقم بزند و این مورد سبب می‌شود که از یک سو در انتخاب پزشک دقت داشته باشید و از طرف دیگر به مراقبت های قبل و بعد از تزریق اهمیت بیشتری بدهید. ایجاد تورم، کبودی و التهاب در محل تحت تزریق‌ مسئله ای کاملا طبیعی می باشد در واقع این عارضه موقت است و بعد از چند روز برطرف می‌شود. متاسفانه در حال حاضر ژل های تقلبی نیز در بازار وجود دارد که بعضی از کلینیک ها از آن استفاده می کنند که می تواند باعث ایجاد عوارض خطرناک شود.

 شما باید برای تزریق ژل خط خنده به سراغ بهترین پزشک بروید چرا که اگر تخصص و مهارت کافی را نداشته باشد زمانی که سرنگ وارد پوست می شود ممکن است سبب پارگی عروق خونی و یا لخته شدن خون شود. برای تزریق ژل در هر قسمت از صورت باید دوز مشخصی استفاده شود در صورتی که دوز استفاده شده بیشتر از حد معمول یا کمتر از حد معمول باشد ممکن است مشکلات زیادی را برای شما رقم بزند همچنین استریل نبودن تجهیزات و محیط گرم و عدم رعایت مراقبت های بعد از تزریق ژل می‌تواند سبب ایجاد عفونت‌های پوستی شود. پیشنهاد ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز می‌باشد که می‌توانید برای برطرف کردن خط خنده از تزریق ژل در این کلینیک استفاده کنید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید. در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای آن انجام می گیرد.

ماندگاری تزریق ژل خط خنده چقدر است؟

اغلب افراد متقاضی در خصوص ماندگاری تزریق ژل به خط خنده سوالاتی را می پرسند، برخی عامل بر این موارد می‌تواند تاثیرگذار باشد متخصص از چه نوع ژلی برای شما استفاده خواهد کرد؟ تزریق ژل با چه کیفیتی انجام شده؟ آیا سبب آسیب به بافت پوستی شده است؟ آیا به مراقبت های بعد از تزریق ژل اهمیت داده اید؟

 برای مثال آب به اندازه کافی نوشیده اید؟ مواد تشکیل دهنده ژل چه هستند؟ تمام این ها می تواند روی ماندگاری ژل ها تاثیر گذار باشد اما به طور معمول می توان بیان کرد که تزریق ژل بین ۶ تا ۱۸ ماه می‌تواند با خود ماندگاری به دنبال داشته باشد.

کاندیدای مناسب تزریق ژل خط خنده

شاید بعد از خواندن این مطلب شما نیز با توجه به مزایای دقیق این روش زیبایی، کم هزینه و نتیجه‌بخش مشتاق شوید اما نکته‌ای که در این خصوص وجود دارد این است که استفاده از تزریق ژل یکسری شرایط مخصوص به خود را دارد که این شرایط بر اساس نظر انجمن جراحان پلاستیک آمریکا تایید شده و شامل موارد زیر می باشد:

. افرادی که قصد تزریق انواع ژل ها را دارند باید از سلامت خوبی برخوردار باشند

. نداشتن هیچگونه بیماری زمینه‌ای هنگام تزریق ژل بسیار اهمیت دارد.

. نداشتن هیچگونه آلرژی و حساسیت نیز اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا اگر فرد حساسیت داشته باشد ممکن است که مشکلات زیادی برای او پیش آید در واقع برای انجام این روش زیبایی باید با متخصص مشورت داشته باشید و در صورت تایید اقدام به تزریق ژل نمایید.

چنانچه قصد دارید تزریق فیلر را برای برطرف کردن خط خنده استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان‌پارس اهواز زیر نظر متخصص با تجربه و حرفه ای این کلینیک مورد معاینه و بررسی قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسب هستید به انجام این درمان بپردازید.

نتیجه گیری

هیچ‌کدام از ما نمی توانیم به صورت کامل از روند پیری پوست خود جلوگیری کنیم اما روش هایی وجود دارد که می توان برای پیشگیری از بروز علائم زودرس پیری استفاده کرد. تزریق ژل خط خنده یکی از بهترین راه حل ها برای از بین بردن خطوط خنده می باشد که ماندگاری آن می‌تواند بین ۶ تا ۱۸ ماه باشد. فیلرها بهترین موادی هستند که مزایای زیادی را با خود به دنبال دارند و باعث پر کردن خطوط صورت و از بین بردن چین و چروک می‌شوند اگر شما نیز با مشکل چین و چروک صورت روبرو هستید می توانید به راحتی از مزایای تزریق ژل ها استفاده کنید و نتایج خوبی را برای خود رقم بزنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

06191011719

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 13 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinickianpars

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/GM7Ro

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

توییتر

https://twitter.com/cliniczibaiarad?t=dkzN1SoNCTy_HtK7Gs9zxA&s=09

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/hH9wkJoM

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

خارش بعد از عمل ماموپلاستی
فیشیال صورت چيست؟
پروتز لب روسی
کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت می شود
ایجاد چال گونه در اهواز
مشاوره اختلال نعوظ

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران اهواز کلینیک کیان پارس
  • 09120043630-06191011719
  • info@clinickianpars.ir