چگونه سایز آلت را افزايش دهم؟

چگونه سایز آلت را افزايش دهم؟

چگونه سایز آلت را افزايش دهم؟

آقایان بسیار زیادی وجود دارند که از اندازه آلت تناسلی خود رضایت ندارند و به دنبال شیوه هایی می‌گردند که با کمک آن‌ ها بتوانند اندازه آلت تناسلی خود را نیز افزایش دهند.

این اشخاص تصور می‌کنند که با بزرگ کردن آلت تناسلی خود می‌توانند رابطه جنسی بسیار بهتری برقرار کنند. در صورتی که چنین تفکر و تصوری کاملا اشتباه می‌باشد و اندازه آلت تناسلی اکثر آقایان در محدوده طبیعی و نرمال قرار دارد.

محدوده طبیعی و نرمال اندازه آلت تناسلی آقایان بین ۱۰ تا ۱۶.۵ سانتی‌ متر می‌باشد. بنابراین اگر آلت تناسلی شما نیز در این محدوده قرار دارد، نباید نگران کوچک بودن آلت تناسلی خود باشید.

بیشتر از ۹۰ درصد از آقایان آلت تناسلی با اندازه طبیعی و نرمال دارند. از ۱۰ درصد باقی‌ مانده ۵ درصد آلت تناسلی کوچک‌ تر از ۱۰ سانتی‌ متر و ۵ درصد نیز آلت تناسلی بزرگ‌ تر از ۱۶ سانتی‌ متر دارند.

آقایان به‌ خصوص جوانان با تحت تأثیر قرار گرفتن از تبلیغاتی که هیچگونه پایه و اساس علمی ندارند، اعتماد به نفس خود را به طور کامل از دست می‌دهند و فکر می‌کنند که آلت تناسلی آن‌ ها بسیار کوچک است. این اشخاص زمان برقراری رابطه نیز اعتماد به نفس کافی ندارند و نمی‌توانند رابطه جنسی لذت‌ بخشی را نیز تجربه کنند.

اگر آن‌ ها برای دقایقی کوتاه عکس واقعی اندام تناسلی آقایان دیگر را مشاهده کنند، هرگز چنین احساسات منفی و نامطلوب را راجع به خود نخواهند داشت.

به‌ خصوص با توجه به تحقیقات و بررسی های انجام شده روی چند هزار خانم و آقا، مشخص شده است که بیش از ۸۴ درصد از خانم ها از اندازه اندام جنسی‌ همسرشان نیز رضایت دارند. ۱۴ درصد نیز اندام جنسی بزرگ‌ تر را ترجیح می‌دهند و ۲ درصد از این خانم ها نیز تمایل داشتند که اندام جنسی‌ همسرشان کوچک‌ تر باشد.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید از روش درمانی بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده کنید زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

روش‌های افزایش اندازه آلت تناسلی

همان‌طور که اشاره کردیم، شیوه های بسیار زیادی برای بزرگ کردن الت جنسی اقایان وجود دارد. با وجود این، بسیاری از این شیوه ها به هیچ عنوان تایید نشده‌ اند و بیشتر جنبه تجاری و تبلیغاتی دارند. از جمله شیوه های افزایش آلت تناسلی آقایان می‌توان به شیوه های:

▪︎جلکینگ

▪︎شیوه پنیمور

▪︎قرص افزایش سایز آلت آقایان

▪︎ژل افزایش سایز اندام تناسلی آقایان

▪︎تزریق چربی به اندام تناسلی

▪︎داروی افزایش سایز آلت تناسلی

▪︎آمپول بزرگ کننده آلات تناسلی

▪︎افزایش طول اندام تناسلی با همه موارد نام برده شده.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار روش درمانی بزرگ کردن آلت تناسلی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض جراحی آلت تناسلی

عوارض جانبی عمل‌ های بزرگ کردن آلت تناسلی اقایان (افزایش طول و یا قطور کردن) معمولاً اندک می‌باشد و شامل عوارض جانبی همچون عفونت و خونریزی می‌شود که بعد از هر عمل جراحی دیگری نیز احتمال بروز آنها وجود دارد. این عمل معمولاً هیچ مشکلی را در عملکرد و نتایج، حس، نعوظ یا ادرار ایجاد نمی‌کند. اگرچه گرفت (پیوند) چربی دائمی و ماندگار است، اما نتایج و عملکرد تزریق چربی دائم نمی‌باشد.

جمع شدن آلت تناسلی به تدریج اتفاق می‌افتد. اما گاهی در اثر انقباض معمول جای زخم و اسکار پیش می‌آید که با تمرین‌ های کششی بافت همبند جای زخم و اسکار که بعد از عمل جراحی شروع می‌شود به خوبی نیز مدیریت می‌گردد. انجام ندادن این تمرین‌ ها موجب می‌شود که تمام یا قسمتی از افزایش طول به دست آمده از بین برود. در موارد نادر تولید آدرنالین اضافی به منقبض شدن آلت تناسلی آقایان می‌انجامد.

شما می توانید بزرگ کردن آلت تناسلی را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

کاندیدای مناسب جراحی آلت تناسلی

عمل جراحی افزایش طول آلت تناسلی باید در نهایت دقت و احتیاط کامل انجام شود، به یاد داشته باشید که این عمل جراحی آخرین شیوه ای است که پزشکان متخصص بعد از امتحان درمان‌ های دیگری همچون مشاوره و روانکاوی و شیوه های غیرجراحی به آن نیز روی می‌آورند.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب بزرگ کردن آلت تناسلی به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

آلت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز – آلت

مراقبت های پس از عمل جراحی آلت تناسلی

بعد از عمل جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی از افراد بیمار خواسته می‌شود تا به مدت حداقل ۶ هفته رابطه جنسی و زناشویی نداشته باشند. اگر فرد بیمار به دقت توصیه‌ های مربوط به مراقبت بعد از عمل جراحی، از جمله دو هفته استراحت مطلق و کامل، را رعایت کند، دوران بهبود و نقاهت در اکثر موارد دردناک و زجرآور نخواهد بود.

پانسمان بعد از یک هفته نیز برداشته می‌شود و بخیه‌ ها نیز چون از نوع جذبی می‌باشد نیازی به کشیدن ندارد. افراد بیمار معمولاً فعالیت‌ های طبیعی و نرمال روزانه خود را بعد از ۴ تا ۶ هفته نیز از سرمی‌گیرند، اگرچه برگشتن بافت به حالت طبیعی و نرمال ۹ تا ۱۸ ماه زمان میبرد.

بیماران امکان دارد ناراحتی بسیار مختصری را در دوران بهبود و نقاهت تجربه کنند، اما کوچک ترین دردی را حس نخواهند کرد. در هر حال مسکن خوراکی برای آرام کردن درد بیمار تجویز می‌شود.

فرد بیمار می‌تواند دستشویی برود و بنشیند و غذا بخورد، اما به غیر از این موارد اجازه هیچگونه حرکتی ندارد و باید به پشت دراز بکشد. به افراد بیمار توصیه می‌شود که تخت را با گذاشتن دو کتاب قطور زیر پایه‌ های پایین تخت بالا بیاورند تا سر کمی پایین‌ تر از بدن خود قرار بگیرد و به این ترتیب ورم و التهاب بیشتر نشود.

ورم و التهاب بسیار شدید اجازه نمی‌دهد خون کافی به پوست آلت تناسلی برسد و در نتیجه با مرگ پوست و از بین رفتن پوست بدنه اندام تناسلی روبرو می‌شویم. اما اگر فرد بیمار در حالت درازکش قرار بگیرد، این اختلال پیش نمی‌آید. اما اگر این عارضه پیش بیاید، می‌توان آن را با عمل جراحی اصلاح کرد.

فرد بیمار بعد از گذشت دو هفته می‌تواند حرکت کردن را به ندرت در هفته سوم نیز آغاز کند. البته انجام هرگونه فعالیت بسیار شدید بدنی (باشگاه رفتن، دویدن و …)، رابطه جنسی از هر نوع و بلند کردن اشیاء سنگین‌ تر از نیم کیلو تا شش هفته بعد از عمل جراحی مطلقاً ممنوع می‌باشد.

شما می توانید از اثرات و نتایج بزرگ کردن آلت تناسلی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

اقداماتی برای برطرف‌سازی مشکلات جنسی

هرچند شیوه مطمئنی جهت افزایش سایز آلت تناسلی مردان وجود ندارد، اما می‌توانید به موارد زیر دقت داشته باشید:

▪︎برقراری ارتباط با شریک جنسی: با همسرتان راجع به اختلالات جنسی‌تان صحبت کنید، این کار موجب افزایش اعتماد به نفس شما در زمان آمیزش می‌شود.

▪︎مو های ناحیه آلت تناسلی را بتراشید: مو های پیرامون آلت تناسلی موجب کوتاه‌ تر دیده‌ شدن آلت تناسلی می‌شود و نیز موجب کم شدن لذت جنسی می‌شود. تراشیدن این مو موجب افزایش لذت و اعتماد به نفس می‌شود.

▪︎وزن خود را کاهش دهید و هیکل مناسبی داشته باشید: ورزش و رژیم غذایی به کم شدن وزن کمک شایانی می‌کند. اگر اضافه وزن دارید، کم شدن وزن می‌تواند تا 2 سانتیمتر طول آلت تناسلی شما را افزایش دهد. بهترین شیوه کاهش وزن بدون ورزش.

آلت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز – آلت

هزینه جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

مسلماً حق الزحمه پزشک جراح معیار بسیار مناسبی برای تشخیص مهارت یا تجربه پزشک جراح و یا نشان دهنده موفقیت آمیز و رضایت بخش بودن عمل جراحی نمی‌باشد. طبیعی است که حق الزحمه جراحان مجرب و کاربلد بالا تر باشد. این مسئله را به این جهت یادآوری کردیم که تصمیم گیری را صرفاً بر مبنای دستمزد پایین‌ تر انجام ندهید و به توصیه‌ های بیماران قبلی جراح انتخابی خود و اعتبار و خوش نامی ایشان نیز توجه کنید.

به یاد داشته باشید که این عمل جراحی بر روی یکی از حساس‌ ترین و سرنوشت‌ سازترین قسمت بدن انجام می‌شود، پس زندگی و آرامش خود را به بهای صرف مبلغی کمتر به دست جراحان بی‌دقت و بی‌تجربه نسپارید. باز هم یادآوری می‌کنیم که مهارت تمام جراحان یکسان نیست.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس با مشاوران و کارشناسان حرفه ی کلینیک تماس بگیرید. و با آنها گفت‌وگو داشته باشید از هزینه انجام هر کدام از روش های مختلف و تخفیفات ویژه این مرکز زیبایی اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام درمان مناسب بپردازید.

سوالات متداول شما

۱. بزرگ کردن آلت تناسلی ممکن است؟

شیوه های بسیاری برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد هر چند بسیاری از آنها از نظر پزشکی تایید نشده و امکان دارد به آلت تناسلی شما اسیب‌ های جدی و جبران ناپذیری وارد کند.

۲. اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است؟

محققان میانگین طول آلت تناسلی آقایان را 5.57 اینچ (14.15 سانتی متر) و متوسط دور آن را 4.81 اینچ (12.23 سانتی متر) قرار داده اند.

۳. شیوه های بزرگ کردن آلت تناسلی چگونه هستند؟

به طور کلی شیوه های بزرگ کردن آلت تناسلی اقایان به دو حالت امکان‌پذیر است.

۴. آیا قرص افزایش طول آلت تاثیرگذار است؟

قرص‌ های افزایش طول آلت موجب افزایش سایز آلت نمی‌شود و به علاوه لوسیون‌ ها و پماد ها و دیگر ابزار ارائه‌ شده نیز موجب افزایش سایز آلت نمی‌شوند. اگر داروی موثری وجود داشته باشد داروخانه‌ ها آن را عرضه می‌کنند نه سایت‌ های آنلاین اینترنتی. از خرید دارو های ناشناخته خودداری کنید زیرا ضرر آنها بیش از منفعت‌شان است. گفته می شود روغن خراطین این کار را انجام می دهد ولی بعد از مصرف خواهید دید که این چنین نیست.

نتیجه گیری

به طور کلی شیوه های افزایش سایز آلت تناسلی گوناگون است، از برداشتن کشاله ران تا تزریق بافت چربی گوسفند یا تزریق فیلر و کاشت پروتز. هیچکدام از شیوه های گفته شده روشی قطعی داشتن آلت تناسلی بزرگ نمی‌باشد، این تکنیک‌ های جراحی، قطعی نیستند و ممکن است ظاهر آلت را تغیر داده و یا بد فرم کنند. همچنین تأثیر شیوه های غیر جراحی اکثرا کوتاه مدت بوده و انجام آنها امکان دارد سبب آسیب های جبران‌ ناپذیزی به آلت تناسلی شما شود. پیش از انجام هر کدام از این شیوه ها خوب فکر کنید.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

06191011719

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 13 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinickianpars

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

صفحه اصلی

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

توییتر

https://twitter.com/cliniczibaiarad?t=dkzN1SoNCTy_HtK7Gs9zxA&s=09

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/cMR8S

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

خارش بعد از عمل ماموپلاستی
فیشیال صورت چيست؟
پروتز لب روسی
کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت می شود
ایجاد چال گونه در اهواز
مشاوره اختلال نعوظ

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران اهواز کلینیک کیان پارس
  • 09120043630-06191011719
  • info@clinickianpars.ir