هزینه،مراحل و روش های لیفت سینه

هزینه،مراحل و روش های لیفت سینه

هزینه، مراحل و روش های لیفت سینه :

بسیاری از خانم‌ها افتادگی سینه برای آنها خوشایند نیست.  عوامل مختلفی  در افتادگی‌سینه دارد،از جمله افزایش سن، بارداری، شیردهی و یا دلایل دیگری که می‌تواند فرم طبیعی سینه ها را از بین ببرد. از خانم ها به دنبال روش مطمئنی برای سفت کردن و بالا کشیدن سینه ها می گردند. لیفت سینه روش جدید و مطمئنی است که می‌تواند برای برگرداندن شکل طبیعی سینه ها از این روش به درمان‌های مختلفی استفاده کرد. نکته مهم دیگری درخصوص لیفت‌سینه این است که نگرانی هایی که برای افراد قبل از انجام آن وجود دارد.عنوان مثال برخی فکر می‌کنند که لیفت سینه ممکن است باعث نامتقارن شدن سینه ها و یا  کوچک شدن آنها شود. عده ای دیگر نیز عوارض ناشی از لیفت سینه با جراحی می‌ترسند و نیز نگران برگشت سینه ها به حالت قبل و یا بدتر از قبل از لیفت سینه هستند. این نگرانی ها به دلیل نا گاه بودن از روش های انجام لیفت سینه و نتایج آن است. در این مقاله قصد داریم با ارائه توضیحات کامل در خصوص لیفت سینه نگرانی های شما را به طور کامل برطرف کنیم و به همه سوالات شما پاسخ دهیم .پس اگر می‌خواهید لیفت سینه را انجام دهید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

لیفت سینه چیست؟

سینه خانم ها ممکن است در اثر عوامل گوناگون شکل و فرم طبیعی را از دست بدهد برخی از این عوامل می‌تواند بارداری ،شیردهی، افزایش یا کاهش وزن ،افزایش سن و تاثیرات نیروی جاذبه زمین باشد. به همین دلیل روشی که بتواند فرم طبیعی سینه ها را بازگرداند و چین و چروک را برطرف کنند بسیار اهمیت دارد .لیفت سینه یکی از روش‌های جدیدی است که می‌توان با آن جوانی و زیبایی را دوباره به سینه ها برگرداند. این موضوع باعث می‌شود که سینه ها خوش فرم شود و در نتیجه اعتماد به نفس افراد افزایش پیدا می کند. توجه کنید که لیفت‌سینه تنها اهداف زیبایی ندارد، و در بعضی موارد افتادگی و شل شدگی آن قدر زیاد است که به گردن و شانه ها فشار وارد می‌کند. علاوه بر آن ممکن است باعث عرق سوز شدن و ایجاد مشکلات پوستی در زیر سینه بانوان شود .که لیفت سینه می تواند این مشکلات را به خوبی برطرف کند و زیبایی و جوانی را به بانوان عزیز هدیه دهد.

 

چه کسانی باید لیفت سینه انجام دهند؟

معمولاً پزشکان متخصص لیفت سینه را برای افرادی توصیه می کنند که سینه های آنها آویزان و شل شده است .این موارد بیشتر در افراد مسن مشاهده می‌شود اما ممکن است برخی افراد نیز به دلایلی مانند وراثت و کاهش وزن با این مشکل روبرو شده باشند، بنابراین می‌توان گفت که افرادی که  لیفت سینه برای آنها مفید است کسانی هستند که سینه های آنها شل و افتاده است. علاوه بر آن افرادی که در اثر افزایش سن پوست سینه های  شل و چروکیده شده و خاصیت ارتجایی خود را از دست داد نیز می‌توانند کاندیدای مناسب لیفت‌سینه باشند. با استفاده از عمل لیفت سینه در هاله اطراف سینه نیز می‌تواند تغییراتی به وجود آورد ممکن است. این هاله در اثر بارداری و دلایل دیگر بزرگ شده باشد که با لیفت سینه می توان اندازه آن را متعادل کرد. اگر شما هم کاندیدای مناسبی لیفت‌سینه هستید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی کیان پارس اهواز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید.

لیفت سینه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز-لیفت سینه

آشنایی با روش های لیفت سینه:

توجه داشته باشید که لیفت سینه به تنهایی نمی‌تواند برای تغییر سایز سینه و بزرگ گردن  آنها مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که قصد دارید سینه های شما بزرگتر یا کوچکتر شوند، از روش‌های تغییر بافت سینه استفاده کنید که معمولاً با جراحی امکان پذیر است .به طور کلی اگر می خواهید لیفت سینه انجام دهید باید سلامت عمومی برخوردار باشد و پس از انجام لیفت سینه وزن خود را نیز ثابت نگه دارد. به علاوه افرادی که سینه های افتاده و آویزان دارند یا سینه های آنها به دلایلی نامتقارن  شده است نیز کاندیدای مناسب برای انجام این روش درمانی هستند.

. لیفت سینه با نخ:

در این روش از نخ هایPDO،نخ های بخیه قابل جذب و سازگار با بدن استفاده می شود. پزشک در جلسه معاینه نواحی ورود و خروج نخ ها را به طور دقیق مشخص می‌کند و سپس با استفاده از سوزن های ظریف و نازک نخ را وارد بافت سینه می‌کند. با استفاده از نخ  سینه  به سمت بالا کشیده می‌شود تا به فرم دلخواه برسد .پس از جذب آن ها اثرات لیفت‌سینه از بین می‌رود و دوباره نیاز به ترمیم دارد. از آنجایی که این روش ها موقتی هستند می‌توان آن را برای افراد جوان که در آینده قصد بارداری دارند و روش درمانی مناسبی به شمار می رود. در واقع باید گفت که اثرات این روش می‌تواند تا دو سال ماندگاری داشته باشد. اما مزیت اصلی این است که شما دیگر نگران اثرات داروی بیهوشی نخواهید بود. همچنین لیفت سینه با نتایج واضحی را نشان می‌دهد و شما می توانید بدون نیاز به استراحت و بستری به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید .البته توجه کنید که مدتی نباید به فعالیت‌های سنگین بپردازید.

. لیفت سینه با جراحی یا ماستوپکسی:

این روش برای لیفت سینه برای افرادی در نظر گرفته می‌شود که افتادگی شدید در سینه ها دارند یا فرم سینه های آنها خیلی تغییر کرده است .البته در موارد خفیف نیز می توان از این روش استفاده کرد که بسته به نظر پزشکی متخصص دارد لیفت سینه با جراحی با بیهوشی عمومی صورت می‌گیرد. اما پس از پایان درمان نیاز به بستری در بیمارستان نیست و شما می توانید به منزل بازگردید. پس از اینکه بیمار به طور کامل بیهوش شود با توجه به نتایج جلسات مشاوره پزشک در محل مشخص شده  برش ایجاد می‌کند. جراحی سینه معمولاً ۲ تا ۳ ساعت زمان می‌برد و با توجه به شرایط شما برش های متفاوتی زده می‌شود برش های لیفت‌سینه دارای سه شکل اصلی هستند. برش های دایره ای که در اطراف هاله سینه انجام می‌شود. برش های دایره ای و عمودی که دور هاله سینه و دیگری به صورت خط عمودی در زیر هاله سینه زده می‌شود .برش سومین علاوه بر برش دایره و عمودی دارای برش های افقی هستند که زیر خط سینه ایجاد می‌شود . کشش از محل برش بافت سینه به سمت بالا کشیده می‌شود. این روش لیفت سینه بافت  را می‌کشد و بنابراین امکان آسیب به عروق و بافت وجود ندارد. کشیدگی بافت سینه باید به گونه‌ای باشد که سینه فرم مناسبی پیدا کند و افتادگی آن برطرف شود وهاله و نوک سینه در جای خود قرار گیرد. جراح  می تواند در حین لیفت سینه با جراحی اندازه هاله را نیز تغییر دهد. از آنجا که پوست کشیده شده اضافه است پوست جدا می‌شود و در نهایت محل‌های برش زده بخیه می‌شود .به دلیل لیفت سینه با جراحی برش معمولاً در محل‌های زده می‌شود که دیده نشود ،اما اگر برش در سطح سینه ایجاد شود بسیار ظریف و جزئی است و جای آن برای مدت کوتاهی از بین می‌رود. بنابراین نیازی نیست که نگران جای‌زخم و بخیه باشید چرا که پزشک بهترین محل را برای برش انتخاب می‌کند و پس از آن نیز توصیه‌هایی را به شما ارائه می دهد که باعث می‌شود ،هر چه سریعتر جای زخم و بخیه بهبود پیدا کند. ممکن است بعد از جراحی لیفت سینه درد و ورم داشته باشید که طبیعی و بعد از مدتی برطرف می شود .بعد از برطرف شدن ورم جراحی شما می‌تواند اثرات را مشاهده کنید. اما برای نتایج بهتر و کامل باید مقداری صبر کنید. نتایج لیفت سینه با جراحی دائمی است و تا مدت ها می تواند باقی بماند البته افزایش سن می تواند روی سینه ها تاثیرگذار باشد. اما شما می‌توانید با ثابت نگه داشتن وزن و داشتن رژیم غذایی مناسب و سبک زندگی سالم تغییرات از افزایش سن را به تعویق بیندازید.

. لیفت سینه با CACI

این روش قبلاً به عنوان روش برای درمان در آسیب های عضلانی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. اما اکنون آن را برای لیفت سینه نیز به کار می‌برند  در این روش با استفاده از دستگاه ها پالس‌های برقی به سینه وارد می‌شود این پالس ها  با ایجاد  گرما باعث  می شود در بافت سینه باعث بالا کشیدن و سفت شدن سینه ها می شود. میزان تاثیرگذاری این روش به فرکانس موج ارسالی و نوع پوست فرد متقاضی بستگی دارد و علاوه برای انجام آن به بیش از یک جلسه درمان نیاز است. که پزشک با توجه به میزان افتادگی و وضعیت شما جلسات را در فواصل مشخصی برای شما تکرار خواهد کرد.

 

. لیفت سینه با طب سوزنی:

افرادی که دارای افتادگی خفیف در سینه هستند می توانند از این روش استفاده کنند. این روش می‌تواند یکی از طولانی ترین روش های لیفت سینه باشد برای لیفت سینه با طب سوزنی به ۱۵ تا ۴۵ جلسه درمان نیاز از این نظر را در ابتدا با فاصله یکی دو روزه برگزار می‌شود و پس از آن فاصله بیشتر می شود و نتایج ماندگارتر می شود. نتایج این روش طولانی است اما نمی‌توان آن را دائمی دانست اما باید گفت که این روش که از روش‌های کم عارضه برای انجام لیفت سینه است.

لیفت سینه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز-لیفت سینه

مزایای لیفت سینه:

از مهم ترین مزایای لیفت سینه می توان به زیبا شدن و فرم دهی و جوان شدن بافت سینه اشاره کرد. این موضوع  باعث می‌شود اعتماد به نفس  افزایش پیدا کند و فرد را جذاب تر از پیش کند با استفاده از لیفت سینه عوارض ایجاد شده در اثر بارداری شیردهی و یا کاهش وزن شدید جبران می‌شود .عوارض معمولاً باعث شل شدگی و افتادگی سینه و بد فرمی آن می‌شود. علاوه بر زیبایی بافت و فرم سینه ها می توان چین و چروک های پوست این ناحیه را به طور کامل برطرف کرد. بنابراین ظاهر سینه شما جوانان زیبا می شود و اگر شما هم می‌خواهید از مزایای لیفت سینه بهره‌مند شویم می توانید لیفت سینه را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید.

معایب و عوارض

اگر لیفت سینه توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت گیرد، خطرات و عوارضی در پی نخواهد داشت عوارض معمولی لیفت سینه بدون جراحی و یا با جراحی تورم، درد قرمزی ، التهاب، از این عوارض لیفت سینه است که پس از مدت کوتاهی برطرف می‌شوند. و خطری برای شما در پی نخواهد داشت. همچنین اثرات داروی بیهوشی و بی حسی تا مدتی باقی می‌ماند که این موارد نیز  موقت است و در کوتاه مدت برطرف می‌شوند. در صورتی که عوارض گفته شده کمی طولانی تر شد بهتر است به پزشک خود اطلاع دهید. البته توجه کنید که لیفت سینه را در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید و از عوارض احتمالی و جانبی این روش درمان جلوگیری کنید، و بتوانید بهترین اثر و نتیجه را از لیفت سینه برای خود به ارمغان آورید.

توصیه های قبل از لیفت سینه

. حتماً در جلسات قبل انجام لیفت سینه و مشاوره شرکت کنید در این جلسات انتظارات شما به طور کامل به پزشک ارائه می‌شود و به کمک او دید واقع بینانه نسبت به انجام این عمل پیدا می کنید همچنین پزشک به طور کامل شما را مورد معاینه قرار می‌دهد تا بهترین روش را برای لیفت سینه شما انتخاب کند.

. اگر بیماری مزمنی دارید و یا داروی خاصی مصرف می‌کنید در جلسات مشاوره به پزشک خود اطلاع دهید.

. هرگز در دوران بارداری و یا شیردهی برای انجام لیفت سینه اقدام نکنید چرا که در این دوران فرم سینه ها تغییر می‌کند و اثرات لیفت سینه را از بین میبرد.

. در صورتی که قبلاً لیفت‌ سینه انجام داده اید و یا جراحی خاصی داشته اید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

. دو هفته قبل از انجام لیفت سینه از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

. دو هفته قبل از لیفت سینه از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین و ایبوپروفن خودداری کنید.

. حتماً قبل از انجام لیفت سینه آزمایش‌هایی مانند ماموگرافی و دیگر آزمایش های تجویز شده توسط پزشک متخصص را انجام دهید با این کار سلامت شما به طور کامل بررسی می‌شود و پزشک روش مناسبی را برای شما در نظر می گیرد.

لیفت سینه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز-لیفت سینه

بعد از لیفت سینه این نکات را رعایت کنید

. تا چند روز بعد از لیفت سینه از پوشیدن سوتین خودداری کنید و در صورتی که مجبور به استفاده هستید از سوتین های طبی استفاده کنید.

. از فشار و ماساژ سینه ها جداً خودداری کنید.

. تا مدتی از انجام فعالیت های سنگین ورزشی خودداری کنید.

. داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص را سر موقع مصرف کنید.

. حتماً پس از انجام لیفت سینه برای مدتی به صورت طاق باز بخوابید ، خوابیدن روی سینه باعث می شود که فشار به آنها وارد شود و اثرات لیفت سینه را تحت تاثیر قرار دهد.

. رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید ، سبک زندگی سالمی داشته باشید و آب و مایعات فراوانی نیز در طی روز بنوشید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

 

هزینه لیفت سینه

لیفت سینه یکی از عمل های زیبایی است و معمولاً تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد بنابراین هزینه لیفت سینه بر عهده شخص خواهد بود ، معمولاً هزینه لیفت سینه بانوان با روش‌های دیگر بدون جراحی کمتر از جراحی خواهد بود اما به طور کلی محل زندگی ، کلینیک مورد انتخابی ، میزان دستمزد پزشک در افتادگی‌سینه ، روش استفاده برای انجام لیفت سینه و هزینه تجهیزات مورد استفاده از مهمترین عواملی هستند که می‌توانند در هزینه لیفت سینه تاثیر گذار باشند علاوه بر آن هزینه آزمایش های قبل از لیفت سینه و داروهایی که برای شما در نظر گرفته می‌شود نیز باید به این موارد اضافه شود . جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی کیان پارس اهواز با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات  روزانه توسط کارشناسان و مشاوران کلینیک اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

 

اثرات و نتایج لیفت سینه

لیفت سینه برای بالا کشیدن سینه ، رفع افتادگی و آویزان بودن آنها همچنین بر طرف کردن چین و چروک و بازگشت جوانی و زیبایی به سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد انجام لیفت سینه می تواند به جذابیت فرد و اعتماد به نفس او کمک کند و زیبایی و جوانی را به او هدیه بدهد اثرات و نتایج لیفت‌سینه بستگی به نوع انتخاب درمان دارد و می‌تواند ماندگاری همیشگی داشته باشد به شرط آنکه رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید و سبک زندگی سالمی داشته باشید اگر شما هم میخواهید از اثرات و نتایج لیفت‌سینه بهره‌مند شوید ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز را پیشنهاد می‌دهیم شما می توانید در این کلینیک کلیه خدمات زیبایی پوست و مو را توسط پزشک متخصص و باتجربه انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید.

 

دوره نقاهت لیفت سینه

دوره نقاهت لیفت سینه با جراحی و غیر جراحی بسیار کوتاه است بستگی به سیستم بدنی فرد و همچنین رعایت اصول و نکات توصیه شده نیز دارد هرچه بهتر به این توصیه ها توجه کنید دوره نقاهت و ریکاوری کوتاه‌تری دارید و بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی به دست می آورید البته انتخاب کلینیک و پزشک با تجربه نیز در داشتن دوره نقاهت کوتاه این روش درمانی و همچنین جلوگیری از عوارض احتمالی نقش بسزایی دارد ، در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دقت کافی را داشته باشید تا دوره نقاهت و ریکاوری کوتاهی داشته باشید و بتوانید بهترین اثر و نتیجه را از لیفت سینه برای خود در نظر داشته باشید.

 

تعداد جلسات لیفت سینه

لیفت سینه با جراحی و یا استفاده از نخ در یک جلسه صورت می‌گیرد که مدت زمان آن بستگی به میزان افتادگی و مشکلات سینه فرد و تعداد نخ های استفاده شده دارد ، لیفت سینه با طب سوزنی بین ۱۵ تا ۴۵ در جلسه درمان نیاز دارد ، لیفت سینه با استفاده از روش‌های دیگر نیز بستگی به نوع انتخاب روش می تواند تعداد جلسات نیز تغییر داشته باشد اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید لیفت سینه را انجام دهید از تعداد جلسات این روش درمانی و هر سوال دیگری که در خصوص لیفت سینه دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز با مشاوران و کارشناسان گفتگو کنید و تمام سوالات خود در خصوص انجام لیفت سینه را بپرسید و اطلاعات کامل و کافی در مورد انجام این درمان به دست آورید ‌.

 

پرسش و پاسخ با پزشک متخصص

. آیا پروتز سینه و لیفت سینه متفاوت است؟

بله در لیفت سینه نمی توان سایز سینه ها را تغییر داد و یا آن ها را پرتر یا گردتر کرد در این عمل می توان سینه را به سمت بالا کشید و فرم آن را سفت و جوان کرد اگر قصد دارید سینه های خود را با پروتز بزرگ کنید باید در کنار آن از لیفت سینه نیز استفاده کنید اگر از روش لیفت سینه با جراحی استفاده می‌کنید می‌توانید از پزشک متخصص خود بخواهید که هر دو عمل را همزمان با هم انجام دهد.

.آیا بارداری می‌تواند روی نتایج لیفت‌سینه تاثیر گذار باشد؟

به طور قطع باید گفت که بله در دوران بارداری و شیردهی سینه ها فرم طبیعی را از دست می دهند و بزرگ شروع می شوند بنابراین اگر قبل از بارداری لیفت سینه را انجام داده باشید باید منتظر تغییر فرم سینه باشید چراکه در این مدت فرم سینه شما به شدت تغییر پیدا می‌کند و پوست شما کشیده و شل می‌شود به همین دلیل پزشک توصیه می‌کند که این عمل را هنگامی انجام دهید که قصد بارداری ندارید البته با استفاده از روش های مختلف می توانید اثرات بارداری و شیردهی را از بین ببرید اما اگر قبلا لیفت سینه انجام داده اید این کار کمی برای شما مشکل است.

. آیا لیفت سینه محدودیت سنی دارد؟

بله پزشکان متخصص توصیه می‌کنند که لیفت سینه را از ۱۸ سالگی به بالا انجام دهید چرا که در این زمان فرم سینه ها ثابت نگه داشته می‌شود و اندازه آنها نیز مشخص است البته توصیه می‌شود که لیفت سینه را به سن پس از بارداری و شیردهی موکول کنید تا مجبور به استفاده از روش‌های ترمیمی نشوید البته برای کسانی که به صورت ارثی دچار افتادگی شدید سینه هستند می‌توانند در سنین پایین‌تر نیز از این روش استفاده کنند.

. چگونه می توان از افتادگی سینه ها جلوگیری کرد؟

مهمترین فاکتور در حفظ حالت سینه ها قبل و بعد از لیفت ، رعایت رژیم غذایی مناسب است از مصرف غذاهای چرب دوری کنید ، غذاهای سالم را به رژیم غذایی خود بیفزایید علاوه بر آن حتماً ورزش منظم را در برنامه غذایی خود جای دهید ، ماساژ سینه با روغن زیتون ، روغن خردل و ژل آلوورا نیز می‌تواند در جلوگیری از افتادگی سینه ها کمک کننده باشد.

. بهترین محل برای لیفت سینه کجا است؟

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز است در این کلینیک لیفت سینه توسط پزشک متخصص انجام می گیرد بنابراین می توانید تا حد زیادی از نتایج این روش درمانی مطمئن شوید و علاوه بر آن هزینه لیفت سینه در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی کیان پارس اهواز مناسب بوده و شما می توانید با مبلغ مناسب جوانی و زیبایی را به سینه های خود بازگردانید و بار دیگر اعتماد به نفس خود را افزایش دهید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات تحت نظر پزشک بهره مند شوید همچنین مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان است که می توانید از این مشاوره نیز بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

نتیجه گیری

برای بسیاری از خانم ها افتادگی سینه بسیار ناخوشایند است ، عوامل مختلفی باعث می شود که سینه ها دچار افتادگی و شل شدگی شوند از جمله افزایش سن ، بارداری ، شیردهی و یا هر دلیل دیگری می‌تواند روی فرم طبیعی سینه تاثیر گذار باشد پس به همین دلیل افراد به دنبال روشی مطمئن هستند که برای سفت کردن و بالا کشیدن سینه ها از آن استفاده کنند لیفت‌ سینه روش جدید و مطمئنی برای بازگرداندن شکل طبیعی سینه ها است که به روش‌های مختلف صورت می‌گیرد لیفت سینه یکی از جدیدترین روش هایی است که با استفاده از آن می توانید جوانی و زیبایی را دوباره به سینه ها برگردانید لیفت سینه باعث خوش فرم شدن سینه ها و در نتیجه افزایش اعتماد به نفس میشود ، معمولاً پزشکان لیفت سینه را برای افرادی توصیه می کنند که سینه های آنها شل و آویزان است این  موارد بیشتر در افراد مسن مشاهده می‌شود اما بعضی دیگر نیز در جوانی به دلایل ارثی بودن و یا کاهش وزن می توانند به این مشکل دچار شده باشند که می‌توانند برای رفع آن از لیفت سینه استفاده کنند ، لیفت سینه روش های متعددی دارد از جمله لیفت سینه با نخ ، لیفت سینه با جراحی ، لیفت سینه با CACI و لیفت سینه با طب سوزنی که انتخاب روش مناسب برای برطرف کردن مشکلات سینه و بالا کشیدن آن بستگی به نظر پزشک متخصص بعد از معاینه دارد . مهم‌ ترین مزیت لیفت سینه زیبا و خوش فرم شدن سینه ها است این موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس و جذابیت بیش از اندازه می شود با استفاده از لیفت سینه عوارض ایجاد شده در اثر بارداری ، شیردهی یا کاهش وزن جبران می شود ، اکر شما هم تمایل به انجام لیفت سینه برای برطرف کردن مشکلات سینه را دارید می توانید در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز تحت نظر پزشک متخصص به انجام این درمان بپردازید و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinickianpars.ir/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%ac/

چگونه باسن زیبایی برای همسر خود داشته باشیم

کانتوپلاستی (Canthoplasty) یا عمل چشم گربه ای چیست؟

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

61910117190

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 13 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinickianpars

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهوازتوسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinickianpars.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinickianpars.ir/aheh

لینک آپارات: https://aparat.com/v/VqhyX

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/LXljvvAR

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/b5f9vdrLGjc

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

خارش بعد از عمل ماموپلاستی
فیشیال صورت چيست؟
پروتز لب روسی
کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت می شود
ایجاد چال گونه در اهواز
مشاوره اختلال نعوظ

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران اهواز کلینیک کیان پارس
  • 09120043630-06191011719
  • info@clinickianpars.ir