مراقبت های قبل از تزریق چربی

مراقبت های قبل از تزریق چربی

مراقبت های قبل از تزریق چربی

تزریق چربی یکی از شیوه های بدون خطر و بسیار ایمن و تأثیرگذار برای جوانسازی پوست صورت می‌باشد. شیوه ای که در سال ۲۰۱۸ برای بیشتر از ۷۰ هزار انسان در سرتاسر دنیا انجام شد و یکی از بالا ترین درصد‌ های رضایت در بین افراد مراجعه کننده را دارد. مانند هر تکنیک درمانی و جوانسازی پوست صورت، مواردی می‌باشد که باید پیش از تزریق چربی به صورت بدانید و بسیار رعایت کنید. اگر چربی تزریق کرده‌ اید یا تصمیم به انجام این تکنیک را دارید، حتماً این مطلب را مطالعه کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

مراقبت های قبل از تزریق چربی

پروسه تزریق چربی به عنوان یکی از اقدامات بسیار بدون خطر و ایمن در بین مردم شناخته شده است چرا که در این شیوه ابتدا پزشک متخصص اقدام به استخراج و برداشت چربی از بدن خود فرد متقاضی خواهد کرد بنابراین چون ماده پر‌کننده پوست صورت از بدن خود فرد بیمار برداشت و استخراج می‌شود بنابراین با سیستم ایمنی سازگار بوده و احتمال پس زدن چربی بسیار پایین خواهد بود. از سوی دیگر پزشک متخصص در فرآیند بعد عمل سانتریفیوژ را جهت خالص‌ سازی و تفکیک چربی‌ ها نیز انجام می‌دهد. به عبارت دیگر افراد مطمئن خواهید بود که چربی مورد استفاده در مراحل تزریق چربی کاملاً خالص و پاک بوده و هیچگونه ماده اضافی با آن همراه نمی‌باشد. بنابراین عارضه‌ و خطری برای افراد بروز نخواهد کرد و در پایان تزریق چربی با ایمنی بسیار بالا و تحت شرایط استاندارد و تحقیقات برای افراد صورت می‌گیرد. برای اینکه بتوانید از این خدمات زیبایی برای خود استفاده کنید باید اقدامات لازم پیش از تزریق چربی را کسب نمایید:

▪︎در ابتدای کار باید در جلسه مشاوره با پزشک متخصص مشارکت داشته باشید تا وضعیت سلامت عمومی بدن افراد مورد بررسی و تحلیل پزشک قرار گیرد. تنها اشخاصی می‌توانند از خدمات انتقال چربی استفاده کنند که بیماری خاصی نداشته باشند و به صورت ر کلی از سلامت و جوانی عمومی لازم برخوردار باشند.

▪︎سایر افراد متقاضی اضافه وزن دارند. پزشک متخصص به این دسته از اشخاص توصیه می‌کند که اگر تصمیم به کم شدن وزن و رژیم غذایی دارند پیش از انتقال چربی و تفکیک سازی مراقبت های لازم را انجام دهند زیرا چربی یک ماده طبیعی و نرمال می‌باشد که با بیشتر شدن متابولیسم بدن و بیشتر شدن تحرک روزمره به سرعت وسریع جذب بدن فرد می‌شود‌. لذا اگر پس از انتقال چربی به محل مورد نظر اقدام به رژیم غذایی نمایید ماندگاری و دوام ‌ترانسفر چربی بسیار کاهش خواهد یافت.

▪︎همچنین نیاز می‌باشد دو هفته پیش از تزریق چربی از مصرف دارو‌ های رقیق‌ کننده خون مانند آسپرین، مکمل‌ های گیاهی، استعمال دخانیات و مشروبات الکلی را کنار بگذارید. همگی این مواد موجب مشکل در خونرسانی بدن و بروز اختلالاتی خواهند شد.

▪︎از یاد نبرید که در جلسه مشاوره باید همگی اطلاعات پزشکی خود را در اختیار پزشک متخصص خود قرار دهید. برای مثال اگر قبلاً تجربه حساسیت و آلرژی به ماده بی‌حسی را داشته و یا اگر هم‌ اکنون بنا به عللی از دارو‌ های خاصی نظیر دارو‌ های اعصاب استفاده می‌کنید حتماً پزشک متخصص را در جریان گذارید.

مراقبت‌های پس از تزریق چربی

بعد از تزریق چربی به لب به نکات زیر توجه کنید:

تا چند روز اول پس از عمل تزریق چربی، اصلا به روی صورت خود نخوابید. تلاش کنید حالت خوابیدن شما به سمت بالا و صاف و مناسب باشد.

چند روز اول پس از عمل تزریق چربی از انجام تمرین‌ های ورزشی سنگین و سخت و دشوار یا جا به‌ جا کردن اشیاء سنگین پرهیز کنید.

تا مدتی طولانی به لب‌ های خود دست نزنید و تا هنگامی که خطر عفونت شدید همچنان وجود دارد، صورتتان را خشک و تمیز و مرتب نگه دارید.

مصرف منظم دارو های احتمالی‌تان را بسیار جدی بگیرید.

تا ۴۸ ساعت در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید یا به سالن هایی نظیر سالن سولاریوم نروید.

از فشار دادن مکان تزریق چربی پرهیز کنید تا چربی جابه‌جا نشود.

تزریق چربی چیست؟

تزریق یا انتقال چربی پروسه ای می‌باشد که حین آن چربی از یک بخش بدن فرد گرفته شده و به بخش دیگری از بدن فرد منتقل می‌شود. هدف و تکنیک از این کار بهبود بخشیدن ظاهر ناحیه مورد نظر است.

دکتر جراح متخصص پلاستیک در این شیوه ابتدا چربی برداشت شده را به شیوه لیپوساکشن از بدن فرد استخراج می‌کند، آن را با مراحلی خاص جهت تزریق چربی دوباره مهیا کرده و به قسمت مورد نظر منتقل می‌کند.

محبوبیتب بسیار و رواج گرفتن این روش چربی از بدن و تزریق آن به بخشی دیگر از دهه ۱۹۹۰ شروع شد. پزشکان متخصص زیبایی از این شیوه جهت‌ جوانسازی و زیبایی و شادابی سینه، دست، پا، صورت، باسن و واژن استفاده می‌کنند. اخیرا پزشکان متخصص از این شیوه جهت بهبود جای زخم و اسکار و حتی ترمیم بافت سینه پس از پرتودرمانی بهره میبرند.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید شکل ظاهری صورت خود را تغییر دهید، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

مراحل انجام تزریق چربی

▪︎ابتدا برش ‏های کوچک و ریزی در پوست فرد ایجاد می ‏گردد و یک لوله نازک و کوچک جهت انباشته کردن مقدار کمی چربی (مشابه با لیپوماتیک) استفاده می‏ شود. پس از بخیه زدن برش‏ ها، فرد باید گن مناسبی باید پوشیده باشد.

▪︎با سرنگ ‏های مخصوص و کوچکی چربی ‏ها به ناحیه مورد نظر نیز تزریق می‏ شوند. سوزن سرنگ‏ ها بسیار ظریف و کوچک می‌باشد و زخمی در پوست افراد ایجاد نمی ‏کند.

▪︎تجهیزات مدرن و خاصی چربی را از خون و دیگر مایعات تفکیک می ‏کند.

مزایای تزریق چربی

▪︎در تزریق چربی صورت از چربی‌ های بدن خودتان بهره می‌برند. بنابراین احتمال وقوع واکنش‌ های آلرژیک و حساسیت به ماده‌ی خارجی کم می‌شود.

▪︎اثرات و نتایج تزریق چربی ماندگار و با دوام، طبیعی و ایمن و بدون خطر است.

▪︎تزریق چربی شیوه ای بدون خطر و تأثیرگذار جهت جوانسازی پوست صورت است.

▪︎کم شدن واکنش آلرژیک: استفاده از چربی بدن شخص، احتمال واکنش‌‌ های آلرژیک و حساسیت را به ماده‌ خارجی کم می‌کند. زیرا سیستم ایمنی بدن فرد به تزریق چربی واکنش منفی و بد نشان نمی‌دهد.

▪︎طبیعی و ماندگار: اثرات و نتایج آن همیشگی و طبیعی و نرمال خواهد بود. تزریق چربی نسبت به شیوه های دیگر ماندگاری و دوام بیشتری دارد. پزشکان متخصص ماندگاری و دوام این تزریق چربی را 7 تا 10 سال تخمین می‌زنند. همین مورد موجب می‌شود که هزینه‌ ای که برای تزریق کردن چربی می‌کنید، حتما توجیه اقتصاد نیز داشته باشد.

▪︎تأثیرگذار در جوانسازی: جهت جوانسازی پوست صورت و کم شدن چین و چروک‌ های بدن و خطوط، مؤثر و بدون خطر می‌باشد.

استخراج چربی اضافی از بدن فرد بیمار و رسیدن به تناسب اندام: در این شیوه پزشک متخصص چربی‌ های اضافی و زائد را از سایر نقاط بدن افراد که چاقی موضعی دارد، نیز خارج می‌کند و آن را به محل مورد نظر نیز تزریق می‌کند. این روش موجب می‌شود که چاقی‌ های موضعی افراد رفع گردد و به تناسب اندام ایده‌آل برسید.

▪︎پر کردن فرورفتگی‌ ها: با این تزریق چربی بخش هایی از بدن فرد بیمار که در اثر کهولت سن، لاغر و استخوانی شده‌ اند، نیز پر می‌شوند. همچنین با تزریق چربی می‌توان بین بخش های نامتقارن بدن فرد بیمار، نظیر صورت یا بافت سینه، به درستی تقارن ایجاد کرد.

▪︎برطرف کردن جای زخم و سوختگی: این تزریق جای زخم و اسکار و سوختگی را برطرف نماید و اسکار و زخم ها را پر می‌کند.

▪︎مناسب برای سنین متفاوت: می‌توان برای اشخاص 30 تا 75 سال نیز چربی تزریق کرد. بنابراین هم جوان‌ ها، هم افراد پیر و هم اشخاص بالای 60 سال می‌توانند از این شیوه بهره ببرند.

▪︎کم‌ تهاجمی بودن: این تزریق چربی نیاز به بیهوشی ندارد. همچنین یک شیوه بسته می‌باشد، یعنی نیاز به شکافتن بافت بدن فرد بیمار و آسیب و ضرر رساندن به اعصاب، رگ‌ ها و دیگر اندام داخلی و خارجی بدن فرد بیمار نمی‌باشد. همین موارد، خطرات و عوارض این تزریق را کم می‌کند و آن را شیوه ای بدون خطر و مطمئن می‌کند.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار تزریق چربی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس زیر نظر دکتر متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض تزریق چربی

مانند انجام هر شیوه زیبایی و جوانسازی تزریق چربی نیز امکان دارد عوارض و خطراتی داشته باشد که گزارشات آن بسیار زیاد معدود بوده است. از جمله این عوارض و خطرات می توان به خون ریزی، عفونت شدید، هماتوم، ایجاد اسکار زخم، واکنش آلرژیک و حساسیت و یا صدمه به بافت اصلی اشاره کرد.

شما می توانید تزریق چربی را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

کاندید مناسب تزریق چربی

هدف از تزریق چربی به صورت بیشتر شدن حجم کلی یا پر کردن قسمت هایی از بدن می‌باشد که دچار کم شدن حجم شده‌ اند. متداول ترین ناحیه های تزریق چربی نظیر پشت دست، صورت (شامل لب‌ ها)، افتادگی‌ و شل شدگی های پوستی (پس از لیپوساکشن یا زخم و اسکار شدن) و همچنین حجم‌ دهی به باسن و سینه شخص می‌باشد. برای انجام تمام این‌ تکنیک ها، باید در بدن شما به اندازه‌ی مورد نیاز چربی وجود داشته باشد که بتوانیم چربی‌ ها را از قسما دهنده به قسمتی‌ دیگر انتقال دهیم.

▪︎از بیماری‌ های سیستم گردش خون رنج بسیار زیادی نمی‌برد.

▪︎وضعیت سلامت و سالم بودن عمومی خوبی دارد.

▪︎انتظارات واقع‌گرایانه و روحیه‌ ای مثبت دارد.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب تزریق چربی به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

چه عواملی بر ماندگاری تزریق چربی تاثیر می گذارد؟

به طور کلی روش ها و عمل‌ هایی که برای زیباسازی صورت و اندام افراد استفاده می‌شوند، به دو دسته روش های موقت و گذرا و روش های همیشگی تقسیم شده و این تقسیم‌ بندی براساس مدت زمان ماندگاری و دوام اثرات و نتیجه آن‌ ها می‌باشد. شیوه تزریق چربی همانند تزریق فیلر و بوتاکس، یکی از خدمات زیبایی موقت و گذرا می‌باشد که پس از چند ماه اثر و نتیجه چربی از بدن افراد استخراج می‌گردد. شاید تا به حال این تجربه را داشته‌ اید که دو نفر از اعضای خانواده، به طور همزمان، تزریق چربی به صورت را انجام داده‌ اند ولی علی‌رغم اینکه اندام هدف یکسان بوده، مدت زمان ماندگاری و دوام چربی برای هر دو نفر مختلف شده است. دلیل این موضوع، عوامل متفاوتی می‌باشد که بر ماندگاری و دوام تزریق چربی تأثیر می‌گذارند:

▪︎آیا هر دو نفر، تزریق چربی را تحت نظر یک پزشک متخصص و ماهر انجام داده‌ اند؟ اولین و مهمترین عاملی که موجب بیشتر شدن ماندگاری و دوام ترانسفر چربی می‌شود، طریقه عملکرد پزشک متخصص می‌باشد. روند پزشکان از نظر ظرافت عمل، با هم مختلف بوده و از طرف دیگر برخی از آن‌ ها به مرحله دوم که تصفیه‌ سازی و خالص سازی چربی‌ ها دقت نمی‌کنند. به همین علت می‌باشد که نتیجه و اثرات عمل هر کدام از پزشکان متخصص با یکدیگر مختلف می‌شود.

▪︎آیا هر دو نفر به نکات مراقبتی پس و پیش از تزریق چربی دقت فراوان کرده‌ اند؟ هنگامی که قرار است ترانسفر چربی را انجام دهید،  پزشک متخصص جلسه مشاوره برای افراد برگزار می‌کند. در این جلسه که هدف اصلی آن بررسی و تحلیل بانک چربی، سلامت عمومی بدن فرد و میزان چربی مورد نیاز جهت تزریق چربی می‌باشد، قطعاً نکات مراقبتی پیش و پس از ترانسفر چربی نیز به درستی ذکر خواهد شد. دقت فراوان به این نکات، علاوه بر اینکه موجب بیشتر شدن عوارض و خطرات جانبی پس از تزریق چربی می‌گردد، بر نتیجه و اثرات نهایی نیز تأثیر خواهد گذاشت. به همین علت میباشد افرادی که به این نکات مراقبتی پس از انتقال چربی بی‌توجه بوده و یا اینکه برخی از آن‌ ها را مورد توجه قرار نداده‌ اند، علاوه بر اینکه نمی‌توانند به نتیجه و اثرات دلخواه برسند با مسأله رفع شدن اثر چربی در بازه زمانی کوتاه مدت روبرو می‌گردند. در صورتی که علاقه دارید نتیجه هزینه‌ای که خرج کرده‌ اید را به بهترین شکل ممکن رؤیت کنید، تمامی نکات مراقبتی بعد و قبل از انتقال چربی را عمل نمایید.

▪︎و در نهایت باید بگوییم که رژیم غذایی افراد و میزان متابولیسم بدن، تأثیر مستقیمی بر ماندگاری و دوام تزریق چربی دارد. اگر تصمیم دارید از روند ورزش کردن یا رژیم گرفتن، وزن خود را کاهش دهید، بهتر است تزریق چربی را به زمان دیگری موکول کنید چرا که این دو عمل موجب می‌شوند چربی‌ ها خیلی سریع‌ تر تجزیه شده و اثر تزریق چربی در مدت زمان کوتاهی برطرف می‌شود.

دوره نقاهت تزریق چربی

دوره نقاهت و بهبودی که نظیر التهاب، تورم، کبودی و قرمزی می‌باشد برای اشخاص مختلف متفاوت می باشد. چون واکنش بدن و سبک زندگی اشخاص مشابه یکدیگر نیست، برای مثال افرادی که گیاهخوار میباشند دیر تر از بقیه پوست صورتشان بهبود می یابد.

برای اینکه بهبودی بعد از آن سرعت یابد و همچنین ماندگاری و دوام بیشتر، نوشیدن آب کافی در طول روز بسیار اهمیت دارد.

تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز – تزریق چربی

آیا پس از عمل، جای زخم یا اسکار قابل مشاهده خواهد بود؟

تزریق چربی موجب ایجاد زخم یا اسکار نمی‌شود؛ ولی در فرآیند استخراج، برش کوچکی برای انجام لیپوساکشن ایجاد می‌شود که امکان دارد موجب اسکار و زخم شود.

برشی که برای لیپوساکشن زده می‌شود، بسیار کوچک بوده و در قسمتی ایجاد می‌شود که قابل مشاهده نباشد.

احتمال تشکیل اسکار یا جای زخم به مهارت جراح و ویژگی‌ های ژنتیکی خودتان بستگی دارد. برخی از اشخاص مستعد ایجاد اسکار یا زخم‌ های کلوئیدی هستند.

بیشتر اسکار و زخم های ناشی از لیپوساکشن به تدریج کمرنگ شده و دیگر قابل مشاهده نخواهند بود.

در شیوه لیپوساکشن، جهت استخراج چربی از میله‌ای فلزی به نام کانولا استفاده می‌کنند. برخی از کانولا‌ ها ضخامت بیشتری داشته و به برش بزرگ‌ تری برای ورود به بافت چربی نیاز دارند. در این صورت احتمال ایجاد اسکار و زخم های بزرگ‌ تر وجود دارد. کانولا‌ های بزرگ در مراکزی که از دستگاه‌ های قدیمی استفاده می‌کنند، مشاهده می‌شود.

اسکار و زخم ایجاد شده پس از لیپوساکشن به دو شکل مشاهده می‌شود: یکی اسکار حقیقی و دیگری اسکاری که ناشی از تغییر رنگ پوست است. این تغییر رنگ می‌تواند موجب تیرگی (هایپر پیگمنتیشن) یا روشن شدن (هیپو پیگمنتیشن) شود.

تزریق چربی در کدام نقاط بدن انجام می شود؟

از تزریق چربی می‌توان برای ترمیم و جوانسازی نواحی مختلف بدن و صورت استفاده کرد. در ادامه انواع تزریق چربی را به تفکیک بررسی می‌کنیم:

۱. تزریق چربی به ناحیه صورت (لب، گونه، چانه، پیشانی و بینی)

ترمیم چین‌ و چروک صورت نظیر خط لبخند، خط خنده با چربی گرفته شده از شکم یا ران انجام می‌شود. ترمیم زخم‌ و اسکار های آکنه و جای جوش یا اثرات آفتاب‌ سوختگی، پرکردن گونه و لب‌ ها و همچنین از بین‌ بردن چین و چروک‌ های پیشانی هم از موارد استفاده از چربی به‌ عنوان فیلر هستند.

فیلر لب و فیلر بینی از عمل‌ های متداولی هستند که برای زیبایی صورت از آن ها استفاده می شود. در عمل فیلر بینی جراح پلاستیک از تزریق چربی برای فرم دهی و لیفت بینی استفاده کند. در مورد زیبایی لب شیوه های متفاوتی برای رسیدن به فرم دلخواه لب وجود دارد، مانند انواع ژل لب، پروتز لب و فیلر لب. تزریق چربی به لب نیز برای فرم دهی و زیبایی شکل لب انجام می شود  یک شیوه زبیعی نسبت به پروتز و تزریق ژل است چون به جای مواد مصنوعی، از چربی بدن شخص استفاده می شود.

۲. فیلر چربی و افزایش حجم سینه

تزریق چربی به سینه‌ ها ایده جدیدی نیست اما همواره بحث‌ برانگیز بوده است. به طور خاص این نگرانی وجود دارد که استفاده از چربی خود فرد منجر به آهکی شدن بافت و تولید کیست‌ هایی شود که امکان  دارد مانع از انجام تست‌ های ماموگرافی و تشخیص صحیح سرطان سینه شود. اما تحقیقات انجام شده نشان دادند که این روش عوارض کمی به همراه دارد و به‌ عنوان شیوه ای نوین و جدید برای جراحی پلاستیک و زیبایی سینه و یا بیشتر شدن حجم آن کاربرد دارد. فقط باید دقت داشت که تصویر برداری رادیولوژی قبل و پس از عمل جزو ضروریات است چرا که به متخصص پوست و مو و زیبایی کمک فراوان می‌کند تا احتمال بروز سرطان سینه در اثر این فرایند را به حداقل برسانند. برای فرم دهی سینه علاوه بر تزریق چربی میتوان از تزریق ژل به سینه نیز استفاده کرد.

عمل‌ های زیبایی دیگری نظیر لیفت سینه و پروتز سینه هم برای تصحیح فرم سینه و تغییر اندازه آن وجود دارد. انتخاب بین ایمپلنت سینه و تزریق چربی به سینه امکان دارد کمی دشوار و سخت باشد. بهتر است خواسته‌ های خود را در رابطه با تغییر اندازه یا فرم سینه با پزشک متخصص در میان بگذارید و در این زمینه به نظر پزشک تکیه کنید.

۳. تزریق چربی و حجم‌دهی به باسن

به این فرایند، لیفت باسن به شیوه برزیلی (Brazilian Butt-lift) هم گفته می‌شود. این شیوه برای اشخاصی که در اثر کهولت سن یا تغییرات زیاد وزن شکل طبیعی باسن خود را نیز از دست‌ داده‌ اند، یا اشخاصی که به هر علتی نیاز به تغییر شکل باسن خود دارند، انجام می‌شود. تزریق چربی باسن به افرادی پیشنهاد می‌شود که در قسمت های دیگر بدن خود نظیر شکم چربی اضافی داشته باشند، وزن مناسبی داشته باشند، سیگاری نباشند و اخیراً سابقه عفونت‌ ها یا عوارض و خطرات مربوط به جراحی دیگری را نداشته باشند. تزریق ژل به باسن نیز از شیوه های فرم دهی باسن است که با شیوه ای مشابه تزریق چربی انجام می شود.

۴. فیلر چربی برای جوانسازی پوست دست

تزریق چربی به دست باهدف بیشتر شدن حجم، افزایش سطح پوست از بین‌ بردن چین‌ و چروک و بهبود اختلالات پوست مثل جای زخم و اسکار و اثرات پیری انجام می‌شود.

۵. تزریق چربی به اندام‌ های تناسلی زن و مرد

جهت بیشتر شدن حجم آلت تناسلی مردان و همچنین برای جوانسازی یا بیشتر شدن حجم لب بزرگ واژن در بانوان، می‌توان از تزریق چربی بهره برد.

برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان شیوه های متفاوتی وجود دارد. اما استفاده از فیلر چربی یک شیوه غیرتهاجمی و با استفاده از بافت چربی بدن خود شخص می‌باشد. احتمال نتیجه گرفتن از تزریق چربی برای بزرگ کردن آلت مردانه نسبت به شیوه های دیگر بیشتر می‌باشد. علاوه بر این نوعی سلول بنیادی در بافت چربی وجود دارد که می‌تواند منجر به بیشتر شدن جریان خون و رشد طبیعی آلت آقایان هم بشود.

با بیشتر شدن سن و کم شدن سطح کلاژنی بدن، پوست بدن چروکیده می‌شود، لب‌ های واژن هم از این قاعده مستثنا نیستند. جهت جوانسازی پوست واژن و همچنین بیشتر شدن حجم آن و زیبایی واژن می‌توان از فیلر چربی استفاده کرد.

ماندگاری تزریق چربی به صورت چه میزان است؟

ماندگاری و دوام چربی تزریق شده تا حد زیادی بستگی به روش آماده سازی چربی و تزریق چربی دارد برای این کار اگر عمل ساکشن به طور اصولی و صحیح انجام شود و آماده سازی بافت چربی به خوبی صورت گیرد و تزریق آن به صورت طبق اصول و به درستی صورت بگیرد. ماندگاری و دوام بسیار مطلوبی خواهد داشت به طوری که حدود نیمی از چربی تزریق شده به صورت به طور دائم باقی خواهد ماند البته در دو ماه اول حجم چربی تزریق شده به صورت حدود 50 در صد کاهش پیدا میکند ولی چربی هایی که بعد از دو ماه در صورت باقی می مانند به طور دائم زنده خواهند بود.

البته بقای چربی در همه بخش های صورت به یک میزان نیست. در بخش هایی که حرکت کمتری دارند مانند گونه ها و پیرامون چشم حدود پنجاه در صد سلول ها باقی خواهند ماند در ناحیه خط خنده حدود بیست درصد و در ناحیه لب به علت اینکه حرکت زیادی دارند کمتر از ده درصد سلول ها باقی خواهد ماند.

شما می توانید از اثرات و نتایج تزریق چربی به صورت و اندام خود در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

هزینه تزریق چربی چقدر است؟

همان‌طور که دیدید انواع متفاوتی از شیوه های تزریق چربی برای اهداف گوناگونی وجود دارند. به‌ دلیل این تنوع، تعیین دقیق قیمت تزریق چربی امکان‌پذیر نمی‌باشد. هزینه این فرایند به عوامل متنوعی بستگی دارد، از جمله:

▪︎شیوه برداشتن چربی و محل برداشتن چربی.

▪︎حجم چربی تزریقی

▪︎مناطق تزریق چربی (مناطق هدف).

▪︎جلسات مشاوره پیش از عمل و هزینه‌ های پس از عمل که با توجه نوع عمل مختلف است.

▪︎هزینه کلینیک و دستمزد پزشک متخصص پوست و مو و زیبایی

باتوجه‌ به موارد گفته شده برای تعیین دقیق هزینه عمل تزریق چربی، شما باید حتماً به متخصص پوست و مو و زیبایی مراجعه کنید تا باتوجه‌ به خواسته‌ های شما و پس از مشورت با او بتوان حدود هزینه را تعیین کرد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک تماس بگیرید ، با آنها گفت‌ و گو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره‌مند شوید.

تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز – تزریق چربی

سوالات متداول شما

۱. آیا تزریق چربی درد دارد؟

برای اشخاص بسیاری سوال پیش می آید که با توجه به استخراج چربی و سپس تزریق آن، آیا انجام این شیوه دردناک می باشد و نیاز به بیهوشی دارد؟

این شیوه نیمه تهاجمی است و در دسته عمل های سرپایی قرار می گیرد. هر ناحیه ای که پزشک با آن سر و کار دارد به طور کامل بی حسی موضعی تزریق می شود و هیچ گونه درد و ناراحتی برای شخص به همراه ندارد. گرچه گاهی استرس و اضطراب شخص منجر به ایجاد واکنش های ناخودآگاه می گردد. به همین دلیل مشاوره پیش از انجام این شیوه اطلاع از مراحل آن موجب آرامش و راحتی خواهد بود.

۲. تزریق چربی چقدر طول می کشد ؟

عمل تزریق چربی بین ۱ تا ۳ ساعت امکان دارد طولانی شود. این بستگی به ناحیه و مقداری دارد که تزریق چربی انجام می شود. مثلا برای تزریق چربی به سینه یا باسن امکان دارد حتی عمل تا ۴ ساعت هم طولانی شود.

۳. آیا تزریق چربی عوارض خطرناکی دارد ؟

خوشبختانه تزریق چربی یکی از کم‌ عارضه‌ ترین و ایمن‌ و بدون خطر ترین شیوه های جوانسازی پوست می‌باشد. بروز عوارض و خطرات جانبی شدید بسیار نادر است. برخی عوارض و خطرات طبیعی و نرمال نظیر ورم و کبودی، بدون نیاز به درمان و حداکثر تا ۲ هفته بعد از درمان رفع می‌شوند.

۴. آیا پس از عمل، جای زخم یا اسکار قابل مشاهده خواهد بود؟

تزریق چربی موجب ایجاد زخم یا اسکار نمی‌شود؛ ولی در مرحله‌ی استخراج، برش کوچکی برای انجام لیپوساکشن ایجاد می‌شود که امکان  دارد موجب اسکار و زخم شود.

نتیجه گیری

تزریق چربی یا فیلر چربی یک عمل زیبایی است؛ بنابراین پیش از عمل از مزایا و معایب عمل آگاهی کامل کسب کنید و در صورتی این عمل را انجام بدهید که کفه ترازو به سمت شما باشد.

از آنجایی‌ که تزریق چربی همیشگی است، بهترین پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی را برای انجام این عمل انتخاب کنید. چون در صورت حرفه‌ای نبودن پزشک امکان دارد با عوارض بلند مدتی روبرو شوید. حتماً باید پیش از هرگونه اقدامی با پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی مشورت کنید و آگاهی کاملی از چگونگی انجام آن، هدف آن، نتایج و اثرات احتمالی، عوارض و غیره کسب کنید.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش تزریق چربی برای خود را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

06191011719

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 13 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinickianpars

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

توییتر

https://twitter.com/cliniczibaiarad?t=dkzN1SoNCTy_HtK7Gs9zxA&s=09

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

خارش بعد از عمل ماموپلاستی
فیشیال صورت چيست؟
پروتز لب روسی
کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت می شود
ایجاد چال گونه در اهواز
مشاوره اختلال نعوظ

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران اهواز کلینیک کیان پارس
  • 09120043630-06191011719
  • info@clinickianpars.ir