محل برش ها در بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین

محل برش ها در بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین

محل برش ها در بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین

گاهی به‌علت بالا رفتن سن، چین و چروک پوستی، عوامل وراثتی و آناتومی خاص صورت، اشخاص دچار افتادگی و شل شدگی پلک می‌شوند. گاهی نیز به‌ علت مشکلات غدد اشکی و انباشته شدن چربی در زیر چشم، اشخاص دچار پف زیر چشم می‌شوند، کلیه این اختلالات با استفاده از شیوه درمانی خاصی به نام بلفاروپلاستی قابل بهبودی می‌باشد.

عمل جراحی بلفاروپلاستی پلک افتاده با ایجاد برش در بالای پلک یا زیر پلک، اقدام به ایجاد برش در این قسمت می‌کند تا پوست اضافی و چربی را به طور کامل بردارد و ظاهر پلک و زیر پلک را با استاندارد های زیبایی همگام‌ تر سازد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

بلفاروپلاستی چیست ؟

یک شیوه بسیار موثر و کارآمد برای از بین بردن نشانه های پیری و چین خوردگی‌ های چشم ها ، می باشد که به علت نتیجه و عملکرد بسیار مطلوبی که بر جای می گذارد ، مورد محبوبیت اشخاص زیادی قرار گرفته است ؛ این عمل، پوست اضافه به همراه چربی های انباشته شده که در پیرامون پلک ها وجود دارد را از بین می برد که این امر ، سبب جوانسازی و زیباسازی پوست می گردد. برای انجام چنین عمل جراحی ، باید در انتخاب پزشک جراح خود بسیار دقت نمایید ؛ توجه داشته باشید تا عمل جراحی با تجربه و ماهر را انتخاب کنید.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید از روش درمانی بلفاروپلاستی استفاده کنید زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

مراحل بلفاروپلاستی

یکی از مزایای عمل جراحی بلفاروپلاستی این می‌باشد که به نسبت جزء عمل های سریع به حساب می‌آید. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با روند عمل جراحی بلفاروپلاستی می خواهیم فرآیند بلفاروپلاستی را قدم به قدم بازگو کنیم:

▪︎ابتدا پزشک متخصص یا جراح در جلسه ای مقدار و میزان و همچنین شیوه جراحی بلفاروپلاستی که قرار است روز عمل جراحی روی شما اجرا کند را با شما در میان گذاشته و با شما به توافق می رسد.

▪︎در روز عمل جراحی ابتدا قسمتی که قرار است برش خورده و جراحی شود را روی پلک فرد متقاضی علامت گذاری می کنند.

▪︎قبل از هرچیزی نوبت بیهوشی و یا بی حسی فرد بیمار برای آغاز عمل جراحی پلک است. اما به طور معمول، بیهوشی عمومی برای عمل جراحی بلفاروپلاستی ضروری نمی‌باشد و اگر فقط بلفاروپلاستی انجام می ‌شود، بی‌حسی موضعی با آرام‌بخشی خوراکی (یا آرام‌بخشی IV برای جراحی پلک پایین) می ‌تواند یک گزینه بسیار مطلوب و عالی باشد. با این وجود در صورتی که جراحی بلفاروپلاستی با درمان‌ های دیگر نیز ترکیب شود، جراح از بیهوشی هم استفاده می کند.

▪︎جراحی بلفاروپلاستی تحتانی از طریق برش ‌های کوچکی که در زیر مژه های پایینی در بافت پوشش مرطوب داخل پلک پنهان شده است، صورت می‌گیرد د. هدف اصلی این شیوه درمانی برداشتن یا تغییر موقعیت چربی اضافی برای صاف کردن ناحیه زیر چشم و دستیابی به ظاهری آرام و جوان می‌باشد.

▪︎بلفاروپلاستی فوقانی معمولاً شامل برداشت محافظه کارانه پوست و چربی پلک فوقانی می‌باشد و از طریق برش های بسیار کوچک در پلک فوقانی صورت می‌گیرد.

▪︎پس از انجام جراحی بلفاروپلاستی جراح جای برش ها را با بخیه می بندد و در جلسات بعدی ملاقات با فرد بیمار آنها را بر می دارد. اگر جراح از بخیه های قابل جذب استفاده کند، دیگر نیازی به مرحله بعدی یعنی برداشتن و کشیدن بخیه ها نیست.

مزایای بلفاروپلاستی چیست؟

در کنار معایب و عوارض جانبی که در بالا به آن‌ ها اشاره کردیم، جراحی بلفاروپلاستی این فواید را هم به دنبال دارد:

▪︎طبیعی و نرمال شدن چهره فرد متقاضی بعد از عمل

▪︎جوان‌ و شاداب تر شدن شخص و افزایش اعتماد به نفس فرد

▪︎سرپایی بودن عمل بلفاروپلاستی و عدم نیاز به بیهوشی و بستری

▪︎دائمی و همیشگی بودن آن در صورت تبحر جراح و سن مناسب فرد متقاضی

▪︎بهبود زاویه دید فرد متقاضی

شما هم می توانید از مزایای بیشمار روش درمانی جراحی بلفاروپلاستی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض بلفاروپلاستی چیست؟

بعضی از اشخاص تصور می‌کنند که جراحی پلک چون سرپایی و غیرتهاجمی و ایمن است هیچ عوارض جانبی خاصی به دنبال ندارد. به همین علت به آسانی و بدون لحظه‌ای فکر برای انجام آن پیش‌قدم می‌شوند. در صورتی که عوارض و اختلالاتی که بلفاروپلاستی یا جراحی پلک دارد، گاهی به اندازه‌ای است که می‌تواند روند طبیعی زندگی شخص را مختل کند.

بنابراین افرادی که می‌خواهند بلفاروپلاستی را انجام دهند، حتماً باید با عوارض جانبی و معایب این عمل زیبایی پرطرفدار هم آشنایی داشته باشند. تنها در این صورت می‌توانند عوارضی که جراحی پلک دارد را کم کند و فقط با مشکلات طبیعی و نرمال عمل جراحی که موقتی و گذرا هستند روبرو خواهند شد. معایب عمل جراحی بلفاروپلاستی عبارت اند از:

▪︎درد و ناراحتی، سوزش، خارش و التهاب موقتی و گذرا بعد از عمل جراحی

▪︎کوتاه و بلند شدن پلک‌ ها

▪︎آسیب و صدمه وارد شدن به قدرت بینایی و عصب چشم

▪︎خونریزی پس از عمل جراحی بلفاروپلاستی

▪︎باقی ماندن جای زخم یا اسکاری روی پوست فرد

▪︎عدم برداشتن کامل پوست‌ ها و چربی‌ ها و نیاز به ▪︎بلفاروپلاستی مجدد

▪︎خارش و عفونت ناحیه عمل جراحی بلفاروپلاستی

▪︎حساسیت به دارو های بی‌حسی عمومی و موضعی

▪︎تاری دید پس از عمل جراحی

شما می توانید جراحی پلک را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز – بلفاروپلاستی

مراقبت های قبل از جراحی پلک

مهم ترین اقدامی که اشخاص می بایست پیش از عمل جراحی بلفاروپلاستی انجام دهند، انتخاب یک پزشک جراح پلک خوب و متبحر می باشد، زیرا نتیجه و عملکرد عمل جراحی پلک تا حد بسیار زیادی به میزان تبحر و تجربه شخص بستگی دارد. پس از مراجعه به پزشک جراح پلک خوب ، اقدامات زیر را قبل از عمل جراحی زیبایی پلک به شما توصیه می کنند.

▪︎به مدت 2 هفته قبل از عمل جراحی پلک مصرف ویتامین E و دارو هایی نظیر وارفارین و آسپرین را به طور کامل متوقف نمایید.

▪︎از استعمال دخانیات ( سیگار ) به مدت 14 روز قبل از عمل پلک پرهيز کنید.

▪︎تمام سوابق درمانی افراد و بیماری و حساسیت های دارویی خود را به جراح پلک پزشک خود بگویید.

▪︎روز پیش از انجام عمل جراحی زیبایی پلک استحمام کنید.

▪︎در روز عمل جراحی زیبایی پلک ناشتا باشید.

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی

طول درمان عمل زیبایی پلک و دوران نقاهت و ریکاوری آن را می توان با انجام مراقبت هایی بسیار کوتاه نمود که در ادامه به سایر آن ها اشاره خواهیم نمود :

▪︎عوارض و خطرات جانبی عمل جراحی بلفاروپلاستی بروز مقداری تورم، التهاب و کبودی می باشد که طبیعی و نرمال بوده و با گذشت زمان برطرف خواهد شد.

▪︎برای کم شدن تورم و کبودی ناشی از عمل جراحی پلک از کمپرس آب سرد استفاده کنید.

▪︎استحمام کردن به مدت 48 ساعت به طور کامل ممنوع است.

▪︎قسمت بخیه را با استفاده از پماد های تجویز شده توسط پزشک متخصص خود به خوبی چرب نمایید.

چه افرادی کاندید بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین محسوب می‌شوند؟

همان‌طور که می‌دانید، عمل جراحی زیبایی بلفاروپلاستی یکی از شیوه های جوانسازی و زیباسازی چشم افراد در کنار درشت کردن چشم به حساب می‌آید.

این عمل جراحی در اشخاصی کاربرد فراوان دارد که به هر علتی، دچار افتادگی پلک و آویزان شدن پوست قسمت پلک هستند. افتادگی و شل شدگی پلک حاصل از انباشته شدن چربی در این قسمت یا شل شدن عضلات و پوست پلک، ازقبیل دلایلی می‌باشد که ضرورت بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین را به شدت افزایش می‌دهد.

در صورتی‌ که در زیر چشم‌تان کیسه‌ های پوستی دارای افتادگی و شل شدگی دارید نیز، می‌توانید از عمل جراحی بلفاروپلاستی جهت درمان استفاده کنید و جذابیت دوباره‌ای به‌دست آورید.

به گزارش HealthLine، انجام بلفاروپلاستی در سلیر اشخاص، یک عمل زیبایی به حساب نمی‌آید که غیرضروری برداشت شود.

گاهی به‌ علت افتادگی و شل شدگی پلک، میدان دید بسیار محدود می‌شود. در چنین شرایطی شخص برای بازگردانی میدان دید به حالت اولیه و طبیعی خود، نیازمند انجام عمل جراحی بلفاروپلاستی می‌باشد.

به‌ طور کلی می‌توان گفت که، اشخاص دارای سلامتی و بدون سابقه بیماری دیابت، فشار خون و اختلالات این‌ چنینی، در صورتی‌ که دچار افتادگی پلک و پف زیر چشم باشند، باید عمل جراحی بلفاروپلاستی را در اولویت قرار دهند.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب جراحی پلک به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

دوره نقاهت جراحی پلک

دوره نقاهت و ریکاوری و مدت زمان بهبودی بعد از انجام عمل جراحی بلفاروپلاستی در همه اشخاص یکسان نبوده و بستگی به میزان رعایت مراقبت های پس از عمل جراحی پلک و شرایط فیزیکی شخص دارد. اما به طور معمول طی چند هفته بهبودی کامل صورت گرفته و حتی امکان دارد پس از گذشت 10 روز ، فرد بتواند به محل کار خود بازگردد.

می توانید برای جلوگیری از بروز درد و ناراحتی دارو های مسکن تجویز شده توسط پزشک را پیش از آغاز شدن درد و ناراحتی مصرف نمایید.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این می‌باشد که به مدت یک هفته تا ده روز از انجام فعالیت های بسیار شدید که سبب بالا رفتن فشار خون و فشار آمدن به چشم ها می شود خودداری کنید.

شما می توانید از اثرات و نتایج عمل جراحی پلک در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز – بلفاروپلاستی

مراقبت از محل برش ها

مراقبت از قسمت برش عمل جراحی پلک را از روز سوم پس از عمل جراحی بلفاروپلاستی آغاز کنید ، قسمت های برش خورده را باید روزانه سه مرتبه با آب و صابون بچه به طور کاملا آهسته و ملایم شسته و بلافاصله خشک نمایید. سپس با یک گوش پاکن آغشته به پماد جنتامایسین چشمی چرب نمایید.

هزینه جراحی پلک

جراحی زیبایی پلک معمولا از نظر پزشکی ، به عنوان یک عمل جراحی “ضروری” تلقی نمی شود ؛ زیرا اغلب فقط برای بهبود زیبایی ظاهری صورت می‌گیرد ، مگر این که پلک ها به حوزه بینایی تعدی کرده و میدان دید را محدود کرده باشند که در این صورت با هدف درمان انجام خواهد گرفت.

از این رو هزینه جراحی پلک ، به ندرت ؛ یعنی تنها در مواردی که جهت اصلاح وسعت دید انجام شود ، تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت و در باقی موارد بیمه هزینه ای در قبال آن نخواهد پرداخت و خود فرد ملزم به پرداخت کلیه هزینه های جراحی می باشد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس با مشاوران و کارشناسان حرفه ی کلینیک تماس بگیرید. و با آنها گفت‌وگو داشته باشید از هزینه انجام هر کدام از روش های مختلف و تخفیفات ویژه این مرکز زیبایی اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام درمان مناسب بپردازید.

نتیجه گیری

در آخر می توان به عنوان خلاصه ای از مطالب گفت، با کمک عمل جراحی بلفاروپلاستی می توان نقایص موجود در این قسمت را رفع کرد، در خیلی از اشخاص افتادگی پلک،

موجب کم شدن دید در آن ها می شود. لازم است این اشخاص هر چه سریع تر برای عمل جراحی اقدام کنند تا بینایی چشم خود را تقویت کنند. به طور قطع می توان گفت عمل جراحی بلفاروپلاستی در مقابل فوایدی که برای فرد بیمار دارد. ولی حتما دقت داشته باشید تا این عمل  جراحی را نزد بهترین پزشک متخصص چشم انجام دهید تا مطلوبی را از عمل جراحی دریافت کنید.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش عمل جراحی بلفاروپلاستی را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

06191011719

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 13 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinickianpars

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

صفحه اصلی

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

توییتر

https://twitter.com/cliniczibaiarad?t=dkzN1SoNCTy_HtK7Gs9zxA&s=09

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/jebkW

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

خارش بعد از عمل ماموپلاستی
فیشیال صورت چيست؟
پروتز لب روسی
کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت می شود
ایجاد چال گونه در اهواز
مشاوره اختلال نعوظ

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران اهواز کلینیک کیان پارس
  • 09120043630-06191011719
  • info@clinickianpars.ir