علت انزال زود رس مردان چیست

علت انزال زود رس مردان چیست

علت انزال زود رس مردان چیست

رابطه جنسی از مهم‌ ترین نیاز های یک خانم و آقا می‌باشد و زوجین جهت برطرف نمودن این نیاز نیازمند سلامت بسیار کامل جسمی هستند. در حالی که هر یک از خانم ها و آقایان اختلالی داشته‌ باشد، چه روانی، چه جسمی، می‌تواند بر روی سکس و متعاقبا بر رابطه‌ی زناشویی آنها تأثیر بسیار بگذارد. دقت داشته‌ باشید که یکی از اختلالاتی که بسیاری از آقایان و خانم ها در رابطه‌ی زناشویی از آن رنج بسیار می‌برند و بر اعتماد به نفس آنها اثر منفی و نامطلوب می‌گذارد، زود انزالی می‌باشد؛ اما خوشبختانه درمان زود انزالی مردان وجود دارد.

زود انزالی مردان تعریف مشخصی دارد که بر اساس آن می‌توان گفت که یک شخص مشکل نگهداری نعوظ آلت تناسلی برای مدت خاصی را دارد. در بیشتر تعاریف، اگر زیر ۱ دقیقه انزال مرد صورت گیرد، شخص زود انزال می‌باشد. این موضوع، اختلالات بسیاری برای شخص و شریک جنسی او نیز ایجاد می‌کند.

یکی از این اختلالات، راضی نکردن همسر از رابطه‌ی جنسی می‌باشد. همچنین افرادی که زودانزالی سریع دارند، از رابطه‌ی جنسی و زناشویی خود لذت نمی‌برند. در صورتی که با زود انزالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنید، می‌توانید با پزشک متخصص اورولوژی مشورت کنید. در ادامه به بررسی و ارزیابی راه حل های خانگی برای درمان زود انزالی آقایان و بهبود آن می‌پردازیم. با کلینیک کیانپارس همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

زود انزالی مردان چیست؟

اول از همه باید بدانیم که زود انزالی مردان به چه معنا می‌باشد! زود انزال به معنای دفع منی از بدن فرد می‌باشد. زود انزالی مردان به انگلیسی Premature ejaculation (PE)، به وضعیتی گفته می‌شود که زود تر از آنچه یک آقا یا شریک زندگی‌ اش در طول رابطه‌ی جنسی و زناشویی دوست دارد، زود انزالی مردان اتفاق‌ افتد.

البته زود انزالی هم در آقایان و هم در خانم ها به وضوح دیده‌ می‌شود. ولی هر دو طرف زن و مرد درمان دارند. زود انزالی در خانم ها موجب می‌شود که به اندازه‌ی کافی از رابطه‌ی جنسی و زناشویی لذت کافی نبرند و در آقایان علاوه بر این اختلال موجب می‌شود که نتوانند به شریک جنسی و همسر خود احساس خوب و مطلوبی بدهند.

در سال‌ های پیشین، مشکلات عملکرد جنسی آقایان بیشتر شناخته و به درستی درک شده‌ است و درک بهتر و موفقی از اختلالات ناشی از آن وجود دارد. زود انزالی مردان یکی از اختلالات رایج جنسی در مردان می‌باشد که می‌تواند منجر به علائم ثانویه نظیر پریشانی، خجالت، اضطراب و افسردگی و نگرانی شود، اما یک بیماری قابل درمان می‌باشد.

به طور کلی، اختلالات انزال در آقایان به ۳ دسته تقسیم می‌شوند:

▪︎انزال زودرس یا زود انزالی مردان

▪︎تأخیر در انزال یا دیر انزالی آقایان

▪︎انزال رو به عقب

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید سایز آلت تناسلی خود را تغییر دهید، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

انزال چگونه اتفاق می‌افتد؟

زود انزالی توسط سیستم عصبی مرکزی بدن کنترل می‌شود. وقتی آقایان تحریک جنسی و زناشویی می‌شوند، سیگنال‌ هایی به مغز و نخاع مردان ارسال می‌شود. زمانی که شخص به اوج هیجان و استرس رسید، سیگنال‌ هایی از مغز به اندام جنسی فرد ارسال شده و مایع منی از طریق آلت تناسلی مردان آزاد می‌شود.

علت و عوامل زود انزالی در مردان چیست؟

دلیل دقیق زود انزالی مردان هنوز نامشخص مانده است. در قدیم در بین مردم تصور می‌شد که دلیل آن فقط به موضوع های روانی مردم مربوط می‌باشد در شرایطی که امروزه به طور درست ثابت شده که انزال زود رس آقایان بر اثر عوامل بیولوژیکی و روان‌ شناختی پیچیده نیز اتفاق می‌افتد.

علل روان‌ شناختی زود انزالی

عوامل روانی که امکان دارد در بروز اختلال انزال زودرس نقش بسزایی داشته باشند عبارت‌ اند از :

▪︎تجربه کم در رابطه جنسی و زناشویی افراد

▪︎سابقه سوء استفاده جنسی افراد

▪︎نگرانی و استرس راجع به اندام و هیکل

▪︎افسردگی

▪︎نگرانی و استرس راجع به انزال زودرس

▪︎احساس گناه و پشیمانی در حین رابطه که منجر به عجله در رابطه جنسی می‌شود.

▪︎داشتن انتظار بیش از حد از خود یا شریک جنسی و همسر

■دلایل زیست‌ شناختی زود انزالی

سایر عوامل بیولوژیکی و زیست‌ شناختی که می‌توانند در انزال زودرس مردان نقش داشته باشند عبارت‌ اند از:

▪︎سطح غیرطبیعی هورمون‌ ها

▪︎سطح غیرطبیعی مواد شیمیایی مغز به نام انتقال‌دهنده‌ های عصبی

▪︎التهاب و عفونت و تورم پروستات و مجاری ادراری

▪︎وراثت

▪︎عوامل تشدید کننده

روش های درمان زود انزالی در مردان

روش های درمانی شایع برای انزال زودرس مردان شامل روش های رفتاری، ورزش، استفاده از بی‌حسی موضعی، دارو و مشاوره نیز می‌باشد. به یاد داشته باشید که پیدا کردن بهترین و کارآمد ترین شیوه درمانی گاهی زمان‌گیر می‌باشد، اما جای نگرانی و استرس نیست و پزشک متخصص شما با امتحان شیوه های گوناگون بهترین درمان را برای افراد پیدا خواهد کرد.

▪︎تکنیک‌ های رفتاری: در این شیوه درمانی، مشاوره با بهره‌گیری از یک سری شیوه ها به زن و مرد می‌آموزد که چگونه انزال زودرس را به عقب انداخته و نعوظ آلت تناسلی را افزایش دهند. این شیوه ها شامل شیوه های معمولی نظیر خود ارضایی یک یا دو ساعت پیش از مقاربت، پرهیز از مقاربت در یک دوره زمانی ویژه و پرداختن به معاشقه بدون استرس و نگرانی از رابطه جنسی، شیوه های تمرینی و ورزشی که به عقب انداختن انزال زودرس کمک شایانی می‌کند. هدف از این شیوه ها و ورزش‌ ها این می‌باشد که بدن افراد را برای مقابله با زود انزالی مردان آموزش دهند.

▪︎تکنیک فشار: در این شیوه درمانی شریک زندگی افراد آلت تناسلی شما را بسیار تحریک می‌کند تا جایی که به انزال زودرس نزدیک شود و وقتی انزال زودرس نزدیک شد، آلت تناسلی را محکم فشار می‌دهد تا نعوظ آلت تناسلی تا حد بسیار زیادی برطرف شود. هدف از این شیوه درمانی، آگاهی افراد از احساس بدنتان در زمان نزدیک شدن انزال زودرس و یاد گرفتن طریقه کنترل نقطه اوج و عقب انداختن آن می‌باشد.

▪︎شیوه شروع و توقف: در این شیوه درمانی نظیر شیوه قبلی، لازم می‌باشد تا آلت تناسلی شما تا زمان نزدیک شدن به انزال زودرس تحریک شود. زمان انزال نزدیک شد، تحریک نیز به طور کامل متوقف گردد تا این‌ که حس ارگاسم و انزال در افراد از بین برود. وقتی حس از بین رفت، شریک جنسی شما مجدداً شروع به تحریک آلت تناسلی کرده و روند آغاز و پایان را ۳ بار تکرار می‌کند. سپس برای بار چهارم اجازه می‌دهید که انزال اتفاق افتد. با تکرار و تمرین، کم‌کم نقطه اوج عقب‌ افتاده و شما می‌توانید کنترل انزال خود را در دست بگیرید.

تأثیر انزال زودرس در روابط زناشویی

با وجود زود انزالی مردان، بسیاری از آقایان اعتماد به نفسشان را در ارتباط تأثیرگذار با همسرشان به طور کامل از دست می‌دهند. آن‌ ها دچار احساس عصبانیت و رنجش، شرم و ناراحتی شده و امکان دارد از شریک زندگی خود به‌ آرامی و با ملایمت دور شوند. زود انزالی مردان نه‌ تنها بر روی خود شخص بلکه بر روی همسر وی نیز تأثیر فراوان گذاشته و صمیمیت زندگی زناشویی و رابطه جنسی را تحت شعاع قرار می‌دهد. اقدام به‌ موقع جهت درمان زود انزالی مردان می‌تواند زندگی مشترک شخص را از تنگنا عبور داده و آرامش را به رابطه برگرداند.

شما می توانید از اثرات و نتایج تزریق ژل و چربی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

تزریق چربی به آلت تناسلی

اشخاص بسیار زیادی هستند که علاقه ندارند برای بزرگ کردن آلت تناسلی زیر تیغ عمل جراحی نیز بروند ، تزریق چربی ، بهترین شیوه درمانی است که می‌شود از تیغ جراحی فاصله گرفت و از طرفی دیگر این شیوه درمانی به نوعی عمل سرپایی بوده و با بی حسی موضعی ، روش درمانی انجام میشود و نیازی به بی هوشی عمومی نمیباشد که یکی از بهترین مزایای این شیوه میباشد.

مراحل تزریق چربی به آلت تناسلی

پیش از انجام عمل جراحی تزریق چربی به آلت تناسلی، بافت چربی باید از دیگر نقاط بدن افراد جمع آوری و خالص شود. برای اینکار نواحی ای که پزشک متخصص تصمیم به خارج کردن چربی از آن را دارد بی حس میگردد. برای خارج کردن چربی از زیر شکم ، ران یا بالای آلت تناسلی مردان استفاده میشود.

بعد از خارج کردن چربی به مقدار بسیار لازم ، چربی خارج شده پاکسازی و خالص سازی میشود به طوری که بقایای سلول های مرده و بدون ترمیم ، خون و مایع نفوذ از بین میرود و چربی خالص و پاکسازی شده به دست می آید.

بعد از پاکسازی چربی ، در صورت نیاز پیرامون قسمت تزریق چربی ( آلت تناسلی ) بی حس شده و چربی توسط پزشک متخصص اورولوژی به دور تا دور آلت تناسلی تزریق میگردد.

بعد از تزریق چربی 30 الی 65 میلی لیتر چربی به آلت تناسلی ، پزشک متخصص امکان دارد برای پراکندگی چربی در آلت تناسلی ، از روی پوست چربی را جا به جا نماید.

لازم به ذکر می‌باشد در این عمل جراحی ( تزریق چربی به آلت تناسلی ) نیازی به بخیه نمیباشد و شخص میتواند بعد از انجام مراحل تزریق به امور روزمره خود رسیدگی نماید اما به توصیه پزشک متخصص از انجام فعالیت هایی سنگین و رابطه جنسی به مدت دو هفته منع خواهد شد.

انزال
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز – انزال

مزایای تزریق چربی به آلت تناسلی

▪︎عدم نیاز به جراحی سنگین :

این شیوه درمانی به صورت سرپایی بوده و زمان آن معمولا کمتر از یک ساعت نیز میباشد.

▪︎عدم بیهوشی کامل شخص :

با استفاده از مواد بی حسی موضعی قسمت های استخراج چربی و تزریق را بی حس نموده و تکنیک درمانی انجام میشود در نتیجه و پایان نیازی به بیهوشی عمومی نمیباشد

▪︎مشاهده نتیجه عمل :

بعد از تزریق چربی به آلت تناسلی ، نتیجه و عملکرد عمل جراحی کاملا مشخص می‌باشد و شخص میتواند با آگهی از نتیجه و عملکرد عمل در صورت نیاز به تزریق مرحله دوم چربی به آلت تناسلی تصمیم گیری نماید.

▪︎افزایش قطر آلت تناسلی :

با تزریق چربی در مرحله اول ، حدود 20 الی 30 درصد قطر آلت تناسلی فرد افزایش پیدا خواهد نمود.

▪︎افزایش طول آلت تناسلی :

بیشترین تأثیرگذاری تزریق چربی به روی قطر و حجم آلت تناسلی میباشد اما با تزریق چربی آلت تناسلی امکان دارد طول آلت تناسلی مرد نیز حدود 2.5 سانتی متر افزایش یابد.

▪︎بدون دوره نقاهت :

شخص میتواند پس از تزریق چربی به آسانی به امور روز مره خود رسیدگی نماید و نیازی به بستری و گذراندن دوره نقاهت و ریکاوری نمیباشد.

▪︎نداشتن عوارض جراحی :

همانطور که گفته شد تزریق چربی یه عمل جراحی سرپایی میباشد در نتیجه و عملکرد پس از تزریق چربی خبری از عوارض جانبی جراحی نمیباشد.

▪︎هزینه پایین :

این شیوه درمانی افزایش سایز آلت تناسلی نسبت به شیوه های دیگر به مراتب هزینه بسیار پایین تری دارد.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار تزریق چربی و ژل به آلت تناسلی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس زیر نظر دکتر متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض تزریق چربی به آلت

تزریق چربی به اندام تناسلی آقایان عوارض جانبی خاصی نخواهد داشت و فقط در قسمت هایی که تخلیه چربی صورت گرفته است، احساس درد و ناراحتی خفیف و همینطور کبودی و تورم دیده می‌شود که بعد از گذشت چند روز به طور کامل رفع خواهد شد.

این شیوه درمانی معمولا عوارض جانبی بسیار کمی دارد و البته این عوارض جانبی به صورت احتمالی میباشد.

▪︎کبودی و حساسیت

▪︎سوزش

متورم شدن آلت تناسلی ، البته برای چند روز جای نگرانی و استرس نیست چون تا هنگام پیوند خوردن چربی با جزئیات آلت تناسلی به همین صورت نیز احتمال دارد باشد.

اگر خالص سازی و پاکسازی سلول های چربی به درستی انجام نشود سلول‌ های چربی از بین می‌رود و یا عوارضی نظیر عفونت نیز به همراه دارد.

شما می توانید تزریق چربی به آلت تناسلی را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

شرایط افراد متقاضی بزرگ کردن آلت از طریق تزریق چربی

  1. حداقل سن برای انجام تزریق چربی باید بالای ۱۸ سال باشد.
  2. بیماری های عفونی و مقاربتی نداشته باشد.
  3. سابقه جراحی آلت تناسلی نداشته باشد.
  4. از نظر جسمی به بیماری خاصی دچار نباشد.

تزریق چربی به آلت برای چه افرادی مناسب تر است؟

  1. اندازه آلت تناسلی شخص از نظر طول و یا قطر آن کمتر از حد معمول باشد.
  2. اعتماد به نفس کافی و مورد نیاز از نظر روانی راجع به سایز آلت تناسلی خود نداشته باشد.
  3. سطح کیفیت مطلوب و مناسبی نسبت به آلت تناسلی خود در رابطه جنسی نداشته باشد.
  4. اشخاصی که در زمان نعوظ آلتشان کج یا انحراف شود

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب تزریق چربی و ژل به آلت تناسلی به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

انزال
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز – انزال

کارهایی که قبل از تزریق باید انجام داد

▪︎اصلاح مو های زائد اطراف آلت تناسلی

▪︎استحمام در روز درمان پیش از تزریق چربی

▪︎پرهیز از مصرف دارو های آسپرین، ویتامین E، دارو های ضد التهابی به مدت یک هفته

مراقبت های پس از تزریق چربی به آلت تناسلی

▪︎عدم برقراری رابطه جنسی و زناشویی تا دو هفته پس از تزریق چربی

▪︎پوشیدن لباس راحت و گشاد به صورتی که آلت تناسلی تحت فشار نباشد.

▪︎پیشگیری از فعالیت سنگین به مدت دو هفته

دوره نقاهت تزریق چربی

بعد از تزریق چربی تا چند ساعت اول پس از تزریق چربی احساس سوزش و خارش خفیفی وجود خواهد داشت. اما این سوزش و درد و ناراحتی به سرعت رفع می‎شود.

همانطور که قبلا گفته شد بعد از تزریق شخص میتواند به امور روزانه خود رسیدگی نماید اما از انجام فعالیت های بسیار سنگین و یا رابطه جنسی به مدت دو هفته منع میگردد.

همچنین زخم محل خارج نمودن چربی پس از گذشت یک الی دو هفته به طور کامل بهبود میابد.

هزینه تزریق چربی به آلت تناسلی

به علت این که این عمل جزء عمل‌ های زیبایی محسوب می‌شود شرکت‌ های بیمه هزینه این عمل را متقبل نمی‌شوند. هزینه تزریق چربی برای بزرگ کردن آلت تناسلی به هزینه تعداد دفعات و مقدار چربی تزریقی بستگی دارد.

لازم به ذکر است هزینه انجام این عمل نسبت سه سایر روش های افزایش سایز آلت تناسلی کمتر و به صرفه تر میباشد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک تماس بگیرید ، با آنها گفت‌ و گو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری

زود انزالی، مشکلی شایع اما قابل‌ درمان و کنترل است. شاید صحبت‌ کردن درباره آن برای بسیاری از افراد سخت باشد اما با دریافت مشاوره و صحبت با پزشک متخصص راجع به مشکل خود می‌توانید از بروز آسیب روی خود و شریک زندگی‌تان جلوگیری کنید. یک مشاور و متخصص خوب با بررسی شرایط شما بهترین درمان ترکیبی را برای شما انتخاب می‌کند. این درمان‌ ها می‌تواند شامل استفاده از متدهای کنترل، دارو، ورزش‌ درمانی و مشاوره برای بهبود روابط زوجین و کاهش استرس‌ ها و فشار های روانی باشد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش تزریق چربی به آلت تناسلی خود را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

06191011719

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 13 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinickianpars

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

صفحه اصلی

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

توییتر

https://twitter.com/cliniczibaiarad?t=dkzN1SoNCTy_HtK7Gs9zxA&s=09

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

خارش بعد از عمل ماموپلاستی
فیشیال صورت چيست؟
پروتز لب روسی
کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت می شود
ایجاد چال گونه در اهواز
مشاوره اختلال نعوظ

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران اهواز کلینیک کیان پارس
  • 09120043630-06191011719
  • info@clinickianpars.ir