زمان شروع و توقف رشد آلت تناسلی مردان 

زمان شروع و توقف رشد آلت تناسلی مردان 

زمان شروع و توقف رشد آلت تناسلی مردان

مردان بسیار زیادی وجود دارند که از اندازه آلت تناسلی خود ناراضی نمی‌باشند و دنبال تکنیک هایی می‌گردند که با کمک فراوان آن‌ ها بتوانند اندازه آلت تناسلی خود را در حد نرمال افزایش دهند. اینگونه اشخاص  مختلف تصور می‌کنند که با بزرگ کردن سایز الت تناسلی خود می‌توانند رابطه جنسی سالم و مطلوب تری برقرار کنند. در شرایطی که چنین تصوری به طور کامل غلط بوده و اندازه نرمال آلت تناسلی تعداد بیشتر مردان در محدوده طبیعی و نرمال قرار دارد. محدوده  طبیعی و نرمال اندازه و یا سایز آلت تناسلی اکثر آقایان بین ۱۰ تا ۱۶.۵ سانتی‌ متر نیز می‌باشد. بنابراین اگر سایز آلت تناسلی شما نیز در این محدوده طبیعی قرار دارد، نباید تحت هیچ عنوان نگران کوچک بودن آلت تناسلی خود باشید.

اکثر افراد ۹۰ درصد از مردانی که آلت تناسلی با اندازه طبیعی و نرمال دارند. از ۱۰ درصد باقی‌ مانده ۵ درصد آلتی بسیار کوچک‌ تر از ۱۰ سانتی‌ متر و ۵ درصد نیز آلت بزرگ‌ تر از ۱۶ سانتی‌ متر دارند.

اکثر مردان به‌ خصوص جوانان امروزی با تحت تأثیر قرار گرفتن از تبلیغاتی در صفحه های مجازی که هیچگونه پایه و اساس علمی ندارند، اعتماد به نفس خود را به طور کامل از دست می‌دهند و تصور می‌کنند که اندام خصوصی آن‌ ها کوچک می‌باشد. اینگونه افراد مختلف هنگام برقراری رابطه نیز اعتماد به نفس لازم را ندارند و نمی‌توانند رابطه جنسی لذت‌ بخش و بی نظیری را تجربه کنند.

اگر آن‌ ها برای دقایقی کوتاه عکس واقعی و اولیه اندام تناسلی مردان دیگر را مشاهده کنند، هرگز چنین احساسات منفی و نامطلوب را راجع به خود نخواهند داشت.

به‌ خصوص با توجه به طبق تحقیقات انجام شده روی چند هزار زن و مرد، مشخص شده است که بیشتر از ۸۴ درصد از زنان امروزی از اندازه اندام جنسی‌ همسرشان عدم رضایت را دارند. ۱۴ درصد نیز اندام خصوصی بزرگ‌ تر را ترجیح می‌دهند و ۲ درصد از این خانم ها نیز علاقه داشتند که اندام جنسی‌ همسرشان نیز کوچک‌ تر باشد.

تکنیک های بسیار زیادی جهت بزرگ و حجیم کردن آلت تناسلی آقایان وجود دارد که در این مقاله آن‌ ها را کاملا بررسی و ارزیابی خواهیم کرد. بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین می توانید با پزشک متخصص سلامت جنسی گفتگو کنید.

چرا آلت تناسلی مردانه کوچک به نظر می‌رسد؟

گاهی اوقات امکان دارد اندام خصوصی یک آقا به دلیل چاقی بیش از حد و جمع شدن چربی در این قسمت نیز کوچک به نظر برسد. در این موارد چربی‌ های بیش از حد انباشته شده، اطراف اندام خصوصی مرد را به طور کامل فرا می‌گیرند و اندام خصوصی کوچک‌ تر از اندازه واقعی و نرمال خود بنظر می‌رسد.

در این صورت مردان می‌توانند با کم شدن وزن، چربی‌ های این بخش را به طور کامل برطرف سازند و در نتیجه اندازه واقعی و طبیعی آلت تناسلی خود را مشاهده کنند.

گاهی اوقات نیز امکان دارد که اندام خصوصی مردان پرده داشته باشد. در حقیقت هنگامی که پوست کیسه بیضه با قسمت اولیه تنه آلت تناسلی یک زاویه باز بسازد، می‌گویند که این آلت مردانه، پرده‌ دار میباشد.

در اکثر موارد موجود امکان دارد که در اثر برداشتن پوست آلت تناسلی در زمان ختنه، این پرده نیز در آقایان به وجود بیاید. با این‌ حال در مواردی نیز دیده شده است که این پرده مادر زادی می‌باشد و اندام تناسلی نوزاد تازه متولد شده چنین پرده‌ ای دارد.

با برداشتن این پرده از طریق عمل جراحی پلاستیک، آلت تناسلی به اندازه واقعی و طبیعی خود در می‌آید و دیگر کوچک به نظر نمی‌رسد.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید شکل ظاهری اندام خصوصی خود را تغییر دهید، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

روش‌ های افزایش اندازه آلت تناسلی

همانطور که گفته شد، تکنیک های بسیار زیادی جهت بزرگ و حجیم کردن الت تناسلی مردان نیز وجود دارد. با وجود این، بسیاری از این تکنیک ها مورد تایید قرار نگرفته و بیشتر جنبه تجاری و تبلیغاتی را در بر دارند. از جمله تکنیک های بزرگ و حجیم کردن آلت تناسلی مردان می‌توان به روش های زیر اشاره کرد:

▪︎جلکینگ؛

▪︎شیوه پنیمور؛

▪︎قرص افزایش سایز آلت آقایان؛

▪︎ژل بزرگ کننده سایز اندام تناسلی؛

▪︎تزریق چربی به اندام خصوصی؛

▪︎داروی افزایش سایز آلت آقایان؛

▪︎آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی؛

▪︎افزایش طول اندام تناسلی مردان با طب سنتی؛

دستگاه وکیوم چیست و چگونه کار میکند ؟

یک دستگاه كاملا معمولی مكانيكی: اشخاص مختلف با استفاده از اين دستگاه وکیوم مي توانند بر يكی از بزرگترين درگیری ذهن خود پایان دهند. طریقه استفاده از این دستگاه وکیوم حجم دهنده بسيار راحت و آسان می باشد و برای این دستگاه پمپ و مكش ساخته شده است.

ضمن اينكه قيمت بسيار مناسب و فوق‌العاده‌ای برای دستگاه وکیوم حجم دهنده آقایان در نظر گرفته شده است و از لحاظ روند كارایی و کاربردی و مزایا بسيار بی‌نظیر و بسيار استثنايی می باشد.

محبوبیت دستگاه وکیوم در بین اشخاص مختلف به میکانیزم و کاربرد کامل علمی و پزشکی این دستگاه نیز برمیگردد که همگی مجوز های معتبر داخلی و خارجی از نظیر اتحادیه اروپا را کسب نموده است.

چرا دستگاه وکیوم پیشنهاد میگردد؟

از  مهم ترین علل ناتوانی جنسی، پایین آمدن جريان خون به ناحیه تناسلی و يا فقدان قدرت نگهداری خون در بافت اسفنجی پوست ناحیه تناسلی را مي توان نام برد. اين دستگاه حجم دهنده وکیوم آقایان با تقويت و بهبود بخشیدن مکانيسم ارسال خون به اندام خصوصی آقایان سبب بهبود اين مشکلات حاد نیز ميگردد. “دستگاه وکيوم” به علت بی عارضه و بی خطر بودن و کارايی بسيار خوب و مطلوب در افراد مختلف متقاضی، مورد توجه بسیار روز افزون اشخاص قرار گرفته است. استفاده مداوم از دستگاه وکیوم حجم دهنده باعث بالا رفتن اعتماد به نفس افراد متقاضی خواهد گرديد.

آیا استفاده از دستگاه وکیوم بهترین راه بزرگ کردن آلت تناسلی است؟

بحث در این مورد بسیار مفصل و داغ می‌باشد برخی از پزشکان متخصصک معتقد می‌باشند نقش حائز اهمیت ژنتیک در داشتن ناحیه تناسلی کوتاه بسیار تاثیر گذار می‌باشد و به همین دلیل مهم سعی در تشویق اشخاص متقاضی جهت استفاده از مکمل های دارویی از قبیل (کرم کینگ سایز، قرص یوهیم و البته ویگرکس و غیره ) نیز می‌باشند و در مقابل پزشکان متخصصی هستند که در نقد این نسخه سبک زندگی اشخاص‌مختلف متقاضی را از تاثیرگذاری بسیار بیشتری در توان جنسی نیز میدانند عواملی از قبیل تحرک کم یا افسردگی شدید و نسخه این دست از پزشکان متخصص بیشتر روانشناسی و استفاده از وسایل کمکی از قبیل دستگاه‌ وکیوم حجم دهنده مردانه و یا حتی دستگاه های کش دهنده الت دیگری از قبیل لارجر باکس میباشد.

دستگاه وکیوم حجم دهنده مردانه با توجه به اینکه ارتباط مستقیم با به چالش کشیدن ناحیه تناسلی مردان متقاضی دارند در سال های اخیر بسیار در بین افراد محبوب و پر فروش شده است. (در برترین داروخانه های دنیا) و در کنار قیمت معقولی که دارد میتواند گزینه بسیار خوب و مناسبی برای اقایان نیز باشد و این موضوع هنگامی نمایان تر می شود که حدود رضایت 85 درصدی را در بین استفاده کننده گان محصول داشته باشد.

ویژگی های مثبت استفاده از دستگاه وکیوم

▪︎بالا رفتن اعتماد به نفس در مردان متقاضی به دلیل حل مشکل جنسی؛

▪︎حجم دهنده و کلفت کننده آلت تناسلی آقایان؛

▪︎سفت و محکم کردن بسیار سریع آلت تناسلی مردان؛

▪︎بدون هیچ گونه عوارض جانبی و خطرات جانبی؛

▪︎بدون محدودیت سنی؛

▪︎این دستگاه مناسب برای مردانی می‌باشد که قادر به ایجاد یا حفظ نعوظ خود در حین رابطه جنسی نیستند.

این اختلال غالبا به واسطه ضعف در بافت آلت، به علت اختلالات روانزادی یا بیماری ها و یا عدم ورود حجم خون کافی به درون بافت اندام خصوصی می باشد. لذا این دستگاه وکیوم با استفاده از مکانیزم مکش یا پمپاژ؛ موجب ورود حجم خون مورد نیاز درون بافت های اسفنجی شده و حجم بافت ها را بسیار بالا می‌برد و باعث گشاد شدن سینوزوییدb ها و ورید ها نیز می شود که در پایان حجم خون در گردش، در آلت تناسلی نیز بیشتر می‌شود و نعوظ کامل را نتیجه می دهد، که به نوعی تقویت و توانبخشی را نیز به واسطه پر و خالی شدن بافت ناحیه تناسلی از خون(انقباض و انبساط) به وجود می آورد. از آنجا که عملکرد و نتایج این دستگاه مطابق با مکانیزم طبیعی  و نرمال آلت تناسلی می باشد، فاقد هرگونه عوارض جانبی یا اختلالاتی است که به دلیل مصرف دارو ها پیش می آید.

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز – آلت تناسلی

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم

با پیشرفت بسیار زیاد علم استفاده از خیلی از وسایل و تکنیک های درمانی بر بسیاری از بیماری ها تأثیرگذار واقع می شود. در این میان استفاده از این دستگاه کاربردی نیز می تواند دارای مزایای بسیار شایانی باشد که ما در ادامه به ذکر سایر آنها می پردازیم:

▪︎بیشتر شدن سایز و حجم آلت تناسلی مردان

سایر اوقات سایز و حجم آلت تناسلی مردان مختلف در هنگام برقراری روابط جنسی خوب و مطلوب می‌باشد اما رضایت بخش و خوب نمی باشد و آقایان نیزترجیح می دهند با استفاده از این دستگاه وکیوم سایز مناسب آلت تناسلی خود را بیشتر کنند تا هم خودشان و هم همسرشان در اوج لذت و رضایت بخشی قرار گیرند. این دستگاه می تواند باعث بیشتر شدن گردش خون در آلت تناسلی مردان شود تا حجم آلت آنها بسیار بزرگتر شود.

▪︎محکم و سفت کردن آلت تناسلی

استفاده مداوم و همیشگی از این دستگاه موجب می شود که آلت تناسلی مردان بسیار سفت و محکم شود و زن و شوهر هم میل جنسی بسیار بیشتر و هم اعتماد به نفس بیشتری در زمان برقراری روابط جنسی نیز داشته باشند.

▪︎استفاده آسان و راحت و سریع از دستگاه وکیوم آلت تناسلی مردانه

استفاده از این دستگاه نیاز به آموزش ویژه ای نیاز ندارد و بسیار راحت و آسان می باشد. اشخاص مختلف جهت بهره بردن از تأثیر بسزای این دستگاه می توانند روزانه و به مدت ۱۰ دقیقه از این دستگاه استفاده نمایند.

▪︎تأثیر آن بر از بین بردن کجی آلت تناسلی

سایر اوقات آلت تناسلی آقایان دچار مقدار کمی انحراف و کجی نیز می باشد. استفاده مداوم و همیشگی از دستگاه وکیوم می تواند موجب برطرف نمودن این مشکل در آقایان شود.

▪︎استفاده از آن همراه با دیگر تکنیک های درمانی

مردان در صورت استفاده از این دستگاه وکیدم حجم دهنده می توانند به صورت همزمان از تکنیک های درمانی دیگری نیز از قبیل استفاده از قرص های متفاوت و یا روغن های حیوانی و گیاهی نیز بهره ببرند.

▪︎استفاده از آن پس از عمل های جراحی

این دستگاه وکیوم حجم دهنده می تواند در هر شرایطی توسط آقایان مورد استفاده مطلوب قرار گیرد، حتی زمانی که آنها دوران عمل های جراحی پروستات خود را به خوبی پشت سر گذاشته اند.

گفتنی می‌باشد که این دستگاه حجم‌ دهنده می تواند برای اشخاص مختلف مبتلا به بیماری های نظیر دیابت، قلبی و عروقی، نخاعی و … نیز مؤثر واقع شود. در این میان افرادی که دچار بیماری کم خونی هستند، نباید از این دستگاه استفاده کنند.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار حجم دهی الت تناسلی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس زیر نظر دکتر متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض استفاده از دستگاه وکیوم

عوارض جانبی و خطرات استفاده از دستگاه وکیوم عبارتند از:

▪︎نقطه های قرمز بسیار ریز و کوچک بر روی آلت (پتشی). این امر به علت خونریزی در زیر سطح پوست آلت تناسلی ایجاد می شود.

▪︎بی حسی، سردی یا تغییر رنگ پوست به آبی. این مشکلات میتواند به دلیل باند های انقباض شونده در ناحیه رخ دهد.

▪︎درد و یا کبودی. استفاده درست و صحیح از دستگاه وکیوم جهت جلوگیری از آسیب و صدمه به آلت تناسلی به شما کمک شایانی میکند.

▪︎احساس به دام افتادن مایع منی (اسپرم ). در هنگام انزال امکان دارد احساس کنید که اسپرم شما به دام افتاده است و یا دچار انزال دردناک و ناراحتی شوید. برخی از تولید کنندگان با قرار دادن حلقه انقباض کوچک با قطع جریان از این اختلال پیشگیری می‌کنند.

دستگاه وکیوم حجم دهنده مردان اشکالاتی دیگر نیز به دنبال داشته باشد:

احساس نعوظ غیر طبیعی. پمپ های آلت تناسلی مردانه می تواند این حس غیر طبیعی بودن نعوظ را به شخص بدهد و یا اینکه نعوظش خود بخودی نیست. ممکن است شخص یک عدم استحکام در پایه آلت تناسلی داشته باشد که اجازه می دهد که آلت تناسلی چرخش و محوری بیش از حد داشته باشد.

استفاده از یک پمپ آلت تناسلی نیاز به صبر و درک شما و همسرتان دارد. ممکن است برای استفاده ی راحت از این دستگاه به زمان نیاز داشته باشید.

هماهنگی دستی لازم است. پمپ های آلت تناسلی مردانه نیاز به استفاده از دست و انگشتان دارد که می تواند یک مشکل برای برخی از آقایان و یا شریک زندگی آنها باشد.

شما ممکن است نیاز به تراشیدن مو های عانه ی خود داشته باشید تا وکیوم به خوبی در جای خود قرار گیرد.

شما می توانید بزرگ کردن الت تناسلی را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

به دلایل زیر دستگاه وکیوم یک انتخاب خوب جهت درمان اختلالات نعوظ است

▪︎دستگاه وکیوم بسیار تأثیرگذار می‌باشد. با تمرین و استفاده صحیح و مداوم، اکثریت مردان می توانند نعوظ کافی برای رابطه جنسی دریافت کنند.

▪︎دستگاه وکیوم نسبت به درمان های دیگر عوارض جانبی کمتری دارد.

▪︎هزینه های درمان بصورت کلی پایین تر است. بعد از خرید اولیه دیگر هزینه ای جهت درمان نیاز نمی باشد.

▪︎دستگاه وکیوم غیر تهاجمی است. نیاز به جراحی ندارد و بسیار کاربردی راحت دارد.

▪︎دستگاه وکیوم را می توان با درمان های دیگر بصورت همزمان استفاده کرد. دستگاه وکیوم را می توان همراه با دارو و یا ایمپلنت آلت تناسلی استفاده کرد. برای برخی از آقایان، ترکیبی از درمان در اختلال نعوظ عملکرد بهتری دارد.

▪︎با استفاده از واکیوم حتی بعد از جراحی پروستات و سایر اعمال جراحی میتوانید نعوظ خود را بدست آورید.

▪︎در مردانی که اختلال نعوظ آنها ناشی از بیماری های زمینه ای دیگر مانند دیابت میباشد با استفاده از دستگاه وکیوم میتوانند نعوظ خود را بدست آورند. همچنین استفاده از این دستگاه میتواند بر سایر بیماری های آلت تناسلی همانند پیرونی (یک بافت فیبروتیک در آلت تناسلی که باعث کجی آن میشود) موثر باشد و در صورت استفاده مداوم از این دستگاه، بیماری بیرونی فرد بهبود یابد.

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز – آلت تناسلی

نتیجه گیری

دستگاه وکیوم حجم دهنده مردانه وسیله ای است پزشکی با طراحی کاملا منحصر به فرد که یک تکنیک علمی و کاملا تأثیرگذار برای درمان اختلال کوچک بودن آلت تناسلی و همچنین رفع زود انزالی و ایجاد نعوظ بصورت طبیعی می گردد . این دستگاه کاربرد بسیار آسان داشته و تنها با صرف روزی ۱۰ دقیقه ، می توان برای همیشه از مشکلات جنسی خداحافظی کرد . بسیاری از مشکلات زناشویی مربوط به ضعف جنسی و بنیه پایین آقایان می باشد که این موضوع در نهایت باعث سرخوردگی آقایان و سرد مزاجی بانوان شده و اختلافات زیادی به همراه دارد .استفاده از دستگاه وکیوم اختلال نعوظ را درمان نمیکند بلکه به ایجاد و حفظ آن کمک میکند درمان قطعی اختلال نعوظ امکان پذیر نیست ولی با روشهای درمانی شخص قادر به نزدیکی خواهد بود.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیانپارس تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش حجم دهنده آلت مردان را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

06191011719

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 13 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinickianpars

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

توییتر

https://twitter.com/cliniczibaiarad?t=dkzN1SoNCTy_HtK7Gs9zxA&s=09

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

خارش بعد از عمل ماموپلاستی
فیشیال صورت چيست؟
پروتز لب روسی
کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت می شود
ایجاد چال گونه در اهواز
مشاوره اختلال نعوظ

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران اهواز کلینیک کیان پارس
  • 09120043630-06191011719
  • info@clinickianpars.ir