روش ایمن تزریق چربی

روش ایمن تزریق چربی

روش ایمن تزریق چربی :

از اولین نشانه‌های پیری پوست کاهش حجم صورت و بافت های بدن می باشد با افزایش سن به آرامی بالشتک های چربی در قسمت های مختلف بدن تحلیل می روند و سبب استخوانی شدن ظاهر اندام و افزایش چین و چروک خواهند شد و روش‌های زیادی برای جبران حجم از دست رفته و برطرف کردن چین و چروک ها و به طور کلی جوانسازی پوست وجود دارد یکی از این روش ها تزریق چربی می‌باشد تزریق چربی یکی از موثرترین روش ها است که می‌تواند به حجم دهی به پوست کمک کند و باعث جوانسازی پوست شود این روش درمانی در این سال ها تا حد زیادی مورد استقبال افراد قرار گرفته است ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به اصول تزریق چربی ، کاربردها ، عوارض و موارد این چنینی بیندازیم و به شما بگوییم که روش ایمن تزریق چربی چگونه انجام میشود و چه نتایج خوبی را توانید از این روش درمانی برای خود رقم بزنید در سال ۱۳۹۷ بیش از ۷۰ هزار نفر تزریق چربی را انجام داده اند و بیش از ۹۰ درصد آنها از نتیجه حاصله رضایت کامل را داشتند ، زمان ریکاوری و بهبودی برای تزریق چربی حدود یک هفته است و تمام ناراحتی ها و عوارض به وجود آمده احتمالی در این روش حداکثر طی دو هفته از بین خواهد رفت تزریق چربی یک روش کم تهاجمی است که به دلیل استخراج چربی با استفاده از لیپوساکشن از تزریق ژل تهاجمی تر و از سایر عمل های جراحی مشابه می تواند کم تهاجمی تر باشد این روش درمانی بدون درد ، خونریزی و ایجاد اسکار می باشد و نسبت به تزریق ژل می تواند دوام بیشتری داشته باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

تزریق چربی چیست؟

در این روش جوانسازی از چربی به عنوان یک فیلر استفاده خواهد شد فیلر ها با حجم دادن به پوست در دسته مواد تزریقی قرار دارند که با ورود به لایه ای از پوست جوانسازی را ایجاد میکند همچنین فیلر ها انواع گوناگونی دارند و در ایران با نام تزریق ژل شناخته می‌شوند اما ژل ها فقط یکی از انواع فیلر ها هستند و تزریق چربی نیز در این دسته قرار دارد در تزریق چربی از بدن فرد متقاضی چربی مورد نیاز خارج می شود ، اثرات آن ماندگاری بالاتری دارد و بافت های بدن نیز هیچگونه واکنش بدی به آنها نشان نخواهند داد به علاوه اگر اصول درمان به خوبی رعایت شود عوارض تزریق بسیار کم و محدود خواهد بود.

 

چه زمانی به تزریق چربی فکر کنیم؟

اگر می خواهید برای جوانسازی و اثرات ماندگار تر نسبت به فیلر یا ژل موقت داشته باشید می توانید به تزریق چربی فکر کنید همچنین اگر میخواهید انحنای سطحی کانتور بدن و صورت را بهبود ببخشید ، جای اسکار و آکنه را از بین ببرید و دست و صورت خود را جوان سازی کنید می توانید از این روش درمانی استفاده کنید اگر میخواهید عدم تناسب انحنا یا کانتور سینه های خود را انجام دهید با تزریق چربی می توانید نتایج خوبی را برای سینه های خود ایجاد کنید.

 

مزایا و معایب تزریق چربی

لیست معایب تزریق بسیار کوتاه می‌باشد اما فهرست مزایای آن بسیار طولانی می باشد در این قسمت در خصوص مزایا و معایب آن نکاتی را برای شما بیان می کنیم تا بتوانید با حدود کلی از مزایا و معایب آن آشنا شوید و اطلاعات بیشتر در زمانی که برای جلسه مشاوره به کلینیک مراجعه می‌کنید توسط پزشک برای شما بیان خواهد شد.

  • مزایای تزریق چربی

. در تزریق چربی ، از چربی های بدن فرد متقاضی استفاده خواهد شد و بدین ترتیب احتمال ایجاد هیچگونه واکنش و آلرژی به ماده خارجی وجود نخواهد داشت.

. نتایج تزریق چربی ماندگاری بسیار طولانی دارند و این روش ایمن و طبیعی است.

. تزریق چربی یک روش کم تهاجمی است و موثر برای جوانسازی پوست.

. این روش درمانی دوره نقاهت و ریکاوری طولانی مدت ندارد و با درد و ناراحتی بسیار کمی همراه است.

اگر شما هم میخواهید از مزایای بیشمار تزریق چربی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش برای جوانسازی و زیبایی پوست خود بپردازید و از مزایای آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

  • معایب و عوارض تزریق چربی

. استخراج و آماده کردن چربی بدن برای تزریق نسبت به آن مواد تزریقی از پیش آماده شده وقت بیشتری از شما را خواهد گرفت.

. نتایج تزریق چربی نسبت به تزریق ژل ماندگاری بالاتری دارد ولی هزینه بیشتری برای شما رقم خواهد زد.

. برای افزایش حجم سینه ها چ باسن ممکن است که به چند جلسه درمان نیاز داشته باشید.

شما می توانید با خیالی آسوده تزریق چربی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه معایب و عوارض این روش درمانی در امان باشد.

 

کاندیدای مناسب تزریق چربی

هدف از تزریق چربی افزایش حجم کلی و پر کردن قسمت های مختلف بدن است که دچار کاهش حجم شده است رایج ترین محل برای تزریق چربی می تواند پشت دست ها ، صورت ، افتادگی پوست بعد از انجام لیپوساکشن یا زخم شدن همچنین حجم دهی به باسن و سینه ها باشد برای انجام این روش ها باید در بدن به اندازه کافی چربی داشته باشید که بتوانید چربی را از آن ناحیه خارج و به قسمت های دیگر منتقل کنید.

. اگر که بیماری سیستم گردش خون ندارید می توانید کاندیدای مناسب برای انجام این روش جوانسازی و زیبایی باشید.

. وضعیت سلامت عمومی خوبی داشته باشید.

. انتظارات واقع گرایانه و همچنین روحیه مثبتی داشته باشید.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب تزریق چربی به شمار می روید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید.

 

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت برای از بین بردن چین و چروک مانند خطوط اخم یا خنده ، خطوط افقی در پیشانی و خطوط پنجه کلاغی که در اطراف چشم ها مشاهده می شود بسیار مناسب است در این حالت چربی از شکم یا قسمت های دیگر بدن برداشته می‌شود و به قسمت های دیگر تزریق می شود این کار معمولاً با کمک لیپوساکشن انجام می گیرد فرورفتگی های ناشی از افزایش سن یا چاله های ناشی از ایجاد جوش و آکنه به خوبی با استفاده از تزریق چربی قابل درمان خواهد بود افزایش حجم لب ها ، کانتور خط فک ، برطرف کردن غبغب ، رفع افتادگی چانه و موارد این چنینی با استفاده از تزریق چربی برطرف خواهد شد.

تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز – تزریق چربی

تزریق چربی به سینه

در صورتی که علاقه دارید کمی حجم سینه های خود را افزایش دهید پس می توانید کاندیدای مناسب برای تزریق چربی به سینه باشید اما باید بدانید که برای این کار پستان های شما باید شکل و بافت پوستی خوبی داشته باشد در صورتی که افتادگی سینه های شما زیاد باشد و قوام پوشش سینه های شما ضعیف باشد یا میخواهید افزایش حجم زیادی را داشته باشید تزریق چربی برای شما نمی تواند گزینه مناسبی باشد اگر قبلا ایمپلنت سینه را انجام داده باشید و حالا میخواهید شکل سینه های خود را بهبود ببخشید می توانید از تزریق چربی استفاده کنید گاهی بعد از ایمپلنت کمی ناهماهنگی در شکل ظاهری سینه ها ایجاد می شود که با استفاده از تزریق چربی می توانید به راحتی به رفع این مشکل بپردازید اگر در اثر لامپکتومی به دلیل سرطان سینه پستان های شما دچار مشکل شده تزریق چربی می تواند یک روش مناسب برای پر کردن و رفع نواقص به وجود آمده شود از تزریق چربی می توان برای بازسازی کلی سینه ها بعد از ماستکتومی هم استفاده کرد البته در این حالت معمولاً به دو تا چهار جلسه درمان نیاز خواهید داشت.

 

حجم دهی به باسن

افرادی که میخواهند باسن پرتر و با انحنای بیشتری داشته باشند می توانند از روش لیفت باسن برزیلی استفاده کنند در این روش نوعی تزریق چربی به باسن انجام می‌شود که بدون نیاز به ایمپلنت سبب افزایش انحنا و حجم باسن خواهد شد در این روش از لیپوساکشن برای خارج کردن چربی از نواحی مجاور و تزریق آن به باسن استفاده خواهد شد.

 

جوانسازی پوست دست

برای جوانسازی پوست دست یا افزایش حجم و پوشاندن چروک های سطحی که در سن بالا در پشت دست ها می توان آنها را مشاهده کرد میتوان از طریق تزریق چربی این مشکلات را برطرف کرد.

 

مراحل تزریق چربی

در این روش درمانی اول چربی از نقاط مختلف بدن توسط لیپوساکشن خارج خواهد شد سپس چربی استخراج شده استریل و خالص سازی می شود و بعد با استفاده از سرنگ های خاص به محل مورد نظر تزریق خواهد شد بدین ترتیب مراحل تزریق چربی در سه مرحله توضیح داده می شود مرحله اول استخراج چربی ، مرحله دوم خالص سازی و انتقال آن و مرحله سوم جایگذاری.

. مرحله اول استخراج چربی

قبل از شروع کار پزشک متخصص با همفکری شما محل استخراج چربی را مشخص خواهد کرد و با استفاده از داروهای بی‌حسی موضعی منطقه مورد نظر را بی حس می کند سپس در آن محل برش کوچکی زده می‌شود و با استفاده از دستگاه لیپوساکشن میزان چربی مورد نیاز از آن محل خارج خواهد شد.

. خالص سازی و انتقال

چربی خارج شده در دستگاه های سانتریفیوژ قرار داده می شود این دستگاه با استفاده از ویژگی گریز از مرکز طبقه جداسازی ناخالصی های موجود در آن پاکسازی خواهد شد چربی آماده شده در سرنگ های کوچک و مخصوصی قرار داده می‌شود تا برای مرحله جایگذاری آماده باشد.

. مرحله سوم جایگذاری

در این مرحله محل های مورد نظر برای تزریق چربی آماده خواهد شد پزشک متخصص سرنگ مخصوص را به بخش های مورد نظر وارد خواهد کرد در این مرحله ممکن است از روش‌های جراحی مختلفی استفاده شود معمولاً سوزن تزریقی چند بار داخل پوست خارج و داخل میشود و هر بار مقدار کمی چربی را تزریق خواهد کرد در هر بار تزریق چربی در لایه های زیرین پوست قرار داده می‌شود و شبکه‌هایی از این خطوط مورد نظر تشکیل می شود این روش درمانی چندین بار تکرار می شود تا بتوان به نتایج خوب و حجم مناسب دست پیدا کرد گاهی اوقات پزشک متخصص برای رسیدن به کانتور مدنظر بعد از انجام تزریق محل مورد نظر را ماساژ خواهد داد ، برخی پزشکان از روش های جایگزین دیگری را استفاده می کنند و ناحیه را ماساژ می دهند این موارد بستگی به خود پزشک متخصص دارد و اینطور نیست که یکی بر دیگری بتواند برتری داشته باشد ممکن است بعد از اتمام کار روی قسمت هایی که تزریق انجام گرفته شده پانسمان قرار داده شود.

 

آیا پس از عمل جای زخم و اسکار قابل مشاهده خواهد بود؟

تزریق چربی سبب ایجاد زخم یا اسکار نخواهد شد ولی در مرحله استخراج برش کوچکی برای لیپوساکشن زده می‌شود که ممکن است این برش سبب ایجاد اسکار شود.

. برشی که برای لیپوساکشن زده خواهد شد بسیار کوچک است و در قسمتی ایجاد می شود که به خوبی نتوان آن را مشاهده کرد.

. احتمال ایجاد اسکار یا جای زخم به مهارت و تجربه پزشک و ویژگی های ژنتیکی فرد متقاضی بستگی دارد بعضی از افراد مستعد ایجاد اسکار یا زخم های کلوئیدی هستند.

. در روش لیپوساکشن برای خارج کردن چربی از میله های فلزی به نام کانولا استفاده می شود بعضی از کانولا ها ضخامت بیشتری دارند و نیاز به برش بزرگتری نیز دارند در این صورت احتمال ایجاد اسکار نیز می تواند بزرگ تر باشد کانولا های بزرگ در مراکزی که از دستگاه های قدیمی استفاده می کنند مشاهده می شود.

. اسکار به وجود آمده بعد از انجام لیپوساکشن به دو شکل مشاهده می شود یکی اسکار حقیقی دیگری اسکار ناشی از تغییر رنگ پوست است این تغییر رنگ می تواند سبب تیرگی یا روشن شدن پوست شود.

 

هزینه تزریق چربی

هزینه تزریق چربی نسبت به تزریق ژل بیشتر است به همین دلیل که استخراج و آماده سازی چربی مراحل زیادی دارد که نیاز به تخصص بالا و صرف زمان زیاد دارد همچنین ماندگاری اثرات تزریق چربی تا حد زیادی وابسته به روش و تکنیک پزشک متخصص و مهارت او دارد و این است که هرچه مهارت پزشک بالاتر باشد هزینه تزریق چربی نیز افزایش بیشتری دارد تزریق چربی می تواند حدود ۵ تا ۱۵ میلیون تومان باشد اگر با قیمت های بسیار پایین تر روبرو شدید بدانید که احتمالاً یکی از موارد زیر در کلینیک مورد نظر رعایت نمی شود

. کلینیک مجوز های لازم را ندارد

. پزشک متخصص تجربه کافی در تزریق چربی را ندارد

. دستگاه ها و مواد مصرفی از کیفیت بالایی برخوردار نیستند

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز با بهره گیری از با کیفیت ترین دستگاه ها و مواد مصرفی ماه فرین و باتجربه ترین تیم درمانی و همچنین کس به تمام مجوزهای لازم از بهترین و معتبرترین مراکزی است که با خیال راحت و آسوده می توانید تزریق چربی را در آن انجام دهید اگر در مورد این روش جوانسازی سوالی دارید یا در مورد هر کدام از جنبه های تزریق چربی برای شما سوال یا ابهامی ایجاد شده می توانید از طریق کامنت ، پیام رسان ها ، تماس تلفنی یا صفحه تماس با ما در سایت ارتباط برقرار کنید کارشناسان و مشاوران ما در سریع‌ترین حالت ممکن به شما پاسخ خواهند داد.

 

عوارض و خطرات تزریق چربی

خوشبختانه تزریق چربی که از کم عارضه ترین و همچنین ایمن ترین روش ها برای جوانسازی پوست می‌باشد ایجاد عوارض جانبی بسیار شدید و بسیار نادر است بعضی از عوارض طبیعی مانند ایجاد ورم چ کبودی بدون نیاز به درمان از بین خواهد و عوارض و خطرات روش های درمانی در جلسه مشاوره به طور کامل برای شما بیان خواهد شد بعضی از این عوارض بستگی به وضعیت شما دارد و برخی در بین تمام روش های کم تهاجم جوانسازی مشترک هستند در زیر فهرست عوارض متحمل در تمام روشه ای جوانسازی کم تهاجم و عمل های جراحی را برای شما بیان می کنیم لازم است بدانیذ که در تزریق چربی احتمال وقوع این موارد بسیار کم است و تاکنون در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز مشاهده نشده است

. حساسیت و واکنش آلرژی به بی حسی موضعی

. ایجاد عفونت

. اختلال در حس پوستی

. اسکار

. واکنش آلرژیک به چربی تزریق شده به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی

. آسیب ساختار عمیق پوست به دلیل مهارت و بی تجربگی پزشک

. نتایج نامطلوب که ممکن است نیاز به جلسات درمانی بیشتر داشته باشید

احتمال وجود این مشکلات و عوارض بستگی به مهارت و تجربه پزشک دارد به همین دلیل در انتخاب یک مرکز درمانی حرفه ای دقت بالایی داشته باشید.

 

دوره نقاهت تزریق چربی

تزریق چربی روش ایمن برای جوانسازی و زیبایی پوست است این روش درمانی اگر در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت گیرد می‌تواند نتایج فوق العاده و ماندگاری را با خود به دنبال داشته باشد این روش درمانی نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری طولانی مدت ندارد بعد از انجام درمان شما می توانید کلینیک را ترک کنید و به منزل باز گردید ولی حدود یک هفته باید از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید و به توصیه هایی که توسط پزشک متخصص به شما ارائه شده توجه داشته باشید تا بتوانید هر چه سریع تر روند بهبودی برای خود را حاصل کنید البته توجه کنید که انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نیز در نداشتن دوره نقاهت طولانی و عوارض نقش مهمی را ایفا می‌کند و در این زمینه نیز دقت کافی را داشته باشید تا هرگز پشیمان نشوید و به نتیجه ای که دوست دارید دست پیدا کنید.

 

اثرات و نتایج تزریق چربی

تزریق چربی می تواند برای رفع مشکلات پوستی مانند چین و چروک و افتادگی پوست , پر کردن قسمت های مختلف بدن ، انحنای سطحی کانتور بدن استفاده شود نتایج این روش درمانی ماندگاری بسیار بالایی دارد و می‌تواند حدود ۱۰ سال ماندگار باشد در بعضی موارد می تواند ماندگاری آن دائمی باشد به شرط آن که فرد به طور منظم از پوست خود مراقبت کند و رژیم غذایی درستی را دنبال کند و به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه کند شما هم می‌توانید از اثرات و نتایج تزریق چربی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک و بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز – تزریق چربی

تعداد جلسات تزریق چربی

تزریق چربی برای جوانسازی و زیبایی پوست معمولا در یک جلسه صورت می‌گیرد که مدت زمان آن بسته به میزان چربی استخراج شده ،ذخالص سازی ، آماده سازی آن و میزان تزریق محل مورد نظر را دارد در بعضی افراد ممکن است که بدن به چربی واکنش نشان دهد و مقداری از چربی تزریق شده از بین برود که در این زمان فرد دوباره نیاز به تزریق پیدا می کنند اگر شما نیز علاقه به تزریق چربی برای جوانسازی و حجم دادن به قسمت های مختلف بدن را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و از نوع روش درمانی و تعداد جلسات آن اطلاع کامل به دست آورید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد.

 

سوالات متداول

. تزریق چربی چقدر طول میکشد؟

عمل تزریق چربی بین ۱ تا ۳ ساعت می تواند زمان ببرد بعضی مواقع نیز ممکن است طولانی شود این بستگی به محل و مقداری دارد که تزریق چربی در آن انجام می شود مثلاً برای تزریق چربی به سینه یا باسن عمل تا ۴ ساعت نیز زمان ببرد.

. آیا تزریق چربی عوارض خطرناکی دارد؟

خوشبختانه تزریق چربی یکی از کم عارضه ترین و ایمن ترین روش ها برای جوانسازی پوست می‌باشد ایجاد عوارض جانبی بسیار نادر است از عوارض طبیعی مانند ایجاد تورم و کبودی بدون نیاز به درمان را می توان نام برد که ظرف دو هفته از بین می رود.

. آیا پس از عمل جای زخم و اسکار قابل مشاهده خواهد بود؟

تزریق چربی باعث ایجاد زخم و اسکار نخواهد شد ولی در مرحله استخراج ممکن است برش کوچکی برای لیپوساکشن ایجاد شود که این برش ممکن است سبب ایجاد اسکار شود.

. آیا تزریق چربی درد دارد؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت که خیر چون نواحی تحت درمان توسط مواد بی حس کننده موضعی قبل از انجام درمان بی حس خواهد شد مقدار درد تزریق چربی به آستانه تحمل فرد و نوع عمل او بستگی دارد ممکن است شما از تزریق سرنگ هم درد زیادی را احساس کنید و ممکن است دردی برای شما نداشته باشد.

. آیا تزریق چربی یک روش ایمن است؟

تزریق چربی اگر در یک کلینیک معتبر و زیر نظر یک پزشک متخصص و با تجربه صورت گیرد یک روش ایمن به شمار می‌رود و شما می توانید به راحتی و در زمان کوتاهی به جوانسازی و زیبایی پوست خود بپردازید.

. بعد از تزریق چربی چه احساسی دارم؟

متخصصان به شما توصیه می کنند چگونه از محل استخراج چربی مراقبت کنید بهبودی بعد از پیوند چربی متغیر می باشد در زیر به تعدادی از مراقبت های کلی و در انجام درمان به شما کمک می کنیم تا روند بهبودی شما سریع تر شود:

. تورم و کبودی بعد از انجام عمل در هفته اول مشخص است می توانید در این مدت در خانه استراحت داشته باشید.

. در اکثر افراد بین ۷ تا ۱۰ روز بهبودی به خوبی حاصل می شود اما ممکن است همچنان شما برای ورود به جامعه آماده نباشید.

. در هفته سوم شما بیشتر شبیه خودتان خواهید شدید آرایش ملایم می تواند سبب شود که نشانه های ورم و کبودی از بین برود.

. همچنان که تورم کاهش پیدا می کند شما می توانید تغییرات را نیز متوجه شوید اما از بین رفتن کامل تورم می تواند چند هفته زمان ببرد.

. تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

بیشترین سوالی که افراد متقاضی تزریق چربی به صورت میپرسند این است که تزریق چربی به صورت چقدر می تواند ماندگاری داشته باشد؟ تزریق چربی به صورت میتواند تا دو سال یا بیشتر ماندگار باشد این بستگی به شرایط بدنی فرد , ناحیه مورد نظر برای تزریق ، حجم تزریق شده و همچنین مهارت و تجربه پزشک دارد بدیهی است که با گذشت زمان کم کم اثرات حجم دهندگی چربی کاهش پیدا می‌کند اما این ماندگاری تا دو سال خواهد بود.

. تزریق چربی بهتر است یا ژل ؟

در نهایت باید بدانید که هیچگاه نمی‌توان گفت تزریق ژل بهتر است یا چربی با توجه به شرایط هر فرد که توسط پزشک مورد معاینه و بررسی قرار می‌گیرد تشخیص داده می‌شود که آیا ژل مناسب تر است یا چربی؟ این نکته را نباید فراموش کرد که تزریق ژل هیالورونیک اسید دومین عمل پرطرفدار دنیا بعد از تزریق بوتاکس می باشد اما خوب به طور خلاصه باید گفت که تزریق چربی نیاز به شرایط دشوار تری دارد همچنین هزینه تزریق چربی در مقابل ژل بسیار بیشتر است اما در بعضی افراد بنا به دلایل مختلف به تشخیص پزشک که امکان تزریق ژل وجود ندارد بهتر است که از تزریق چربی استفاده کنند.

 

نکات مهمی که در مورد تزریق چربی به صورت باید بدانیم؟

.صورت شما در ناحیه اس که پیوند چربی در آن انجام می شود نرم تر و کامل تر است و ظاهر تازه و جوانتری به خود می گیرد ممکن است حتی متوجه بهبودی در بافت پوست خود شوید

. ماندگاری تزریق چربی به توانایی پزشک شما بستگی خواهد داشت

. عملی که به اسم پیوند میکرو گرفت شناخته می شود گرچه کار پیش رفته است اما بهترین روش برای اطمینان از این است که بیشترین مقدار پیوند زده شود.

. وقتی کار با موفقیت صورت گیرد بافت چربی تزریق شده جریان خون تازه را در بدن دریافت می‌کند و از آن تغذیه می کند وقتی اتفاق می‌افتد نتایج می تواند دائمی باشد هرچند ممکن است مقداری چربی جذب شود و دوباره مجبور به تکرار شوید.

 

نکات مهم بعد از تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت با روش های مختلف انجام می گیرد البته برای ماندگاری تزریق در سایر نواحی از این اقدامات می‌توانید کمک بگیرید در هر حال بیشتر افراد متقاضی تزریق برای برطرف کردن چین و چروک بدن ، صورت ، برطرف کردن چین و چروک اطراف چشم ، رفع خط اخم و ……. به تزریق چربی رجوع می‌کنند هر عمل زیبایی با این وجود که ممکن است مزایای با خود به دنبال داشته باشد به طبع نیاز به مراقبت هایی دارد تزریق چربی در صورت و بدن ممکن است که با جراحت و کبودی روبه‌رو شود این نواحی بانداژ خواهد شد وتا زمانی که این علائم بهبود نیافته اند باید نکات مورد نظر پزشک خود را رعایت کنید و به هیچ وجه به کارهای خودسرانه نپردازید در اغلب موارد و در تزریق مراحل اولیه به تشخیص پزشک تزریق چربی بعد از یک محل انجام می گیرد این کار برای ترمیم و فرم دهی و مراحل دوم تزریق چربی است و یک روند طبیعی به شمار می رود در قسمت های گوناگون این مقاله در مورد تزریق چربی برای شما اطلاعات کاملی را بیان کردیم تزریق چربی به صورت با مصرف آنتی بیوتیک نیز همراه است ، آنتی بیوتیک را باید از همان روز اول استفاده کنید مصرف روزانه و به موقع باعث رفع مشکلاتی مانند عفونت و …….. در ناحیه برداشت چربی می شود از این رو سعی کنید حتماً این موارد را جدی بگیرید رطوبت برای زخم ها بسیار مضر است لطفاً تا سه روز از رسیدن هرگونه رطوبت و آب به پوست جلوگیری کنید و حمام نروید حداقل تا سه روز بعد از تزریق برای ماندگاری تزریق چربی به صورت از انجام فعالیت های سنگین بدنی خودداری کنید فعالیت های سنگین ورزشی منجر به افزایش سرعت جریان خون و در نهایت عوارض ناشی بعد از انجام عمل خواهد شد همچنین باید از مصرف مشروبات الکلی و استعمال دخانیات نیز خودداری کنید عوارضی که الکل و دخانیات دارند سبب می شوند که روند بهبودی آهسته صورت گیرد و ضررهای زیادی برای شما به وجود آید اگر شما تمام مواردی که توسط پزشک به شما گوشزد شده را رعایت کنید نتیجه تزریق چربی می تواند برای شما فوق العاده و ماندگار باشد . اکثر عمل های زیبایی زمان بسیار زیادی از افراد می گیرند اما بعد از تزریق می توانید به راحتی به فعالیت‌های روزمره خود مشغول شوید جوانسازی پوست و چهره سبب می‌شود تا شرایط خوبی در ظاهر شما ایجاد شود که اعتماد به نفس بالا را برای شما به دنبال خواهد داشت پس تا می توانید بعد از انجام تزریق چربی مراقبت هایی که بیان شده را به خوبی انجام دهید تا بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز

نتیجه گیری

از اولین نشانه‌های پیری پوست کاهش حجم صورت و سایر بافت های بدن است با افزایش سن به آرامی بالشتک های چربی در قسمت های مختلف بدن تحلیل می روند و سبب استخوانی شدن ظاهر اندام و افزایش چین و چروک خواهند شد روش های زیادی برای جبران حجم از دست رفته و برطرف کردن چین و چروک وجود دارد تزریق چربی یکی از این روش های موثر برای جوانسازی و حجم دهی به پوست است که در سال‌های اخیر مورد استقبال زیادی قرار گرفته است این روش درمانی در سال ۱۳۹۷ ابداع شده و بیش از ۷۰ هزار نفر تزریق چربی را انجام دادند و ۹۰ درصد آنها از نتیجه مورد نظر رضایت کامل داشتند زمان ریکاوری و بهبودی تزریق چربی حدود یک هفته می باشد و تمامی ناراحتی ها و عوارض حاصل از این روش درمانی حداکثر دو هفته بعد از درمان از بین خواهد رفت ، تزریق چربی یک روش کم تهاجم است و به دلیل خارج کردن چربی با استفاده از لیپوساکشن از تزریق ژل تهاجمی‌تر و از سایر روش‌های جراحی مشابه کم تهاجمی تر است این روش درمانی بدون درد ، خونریزی و ایجاد اسکار صورت می گیرد و نسبت به تزریق ژل دوام بیشتری با خود به دنبال دارد اگر شما هم علاقه دارید که برای رفع مشکلات پوستی در قسمت های مختلف بدن از این روش درمانی استفاده کنید و از هرگونه عوارض و معایب این روش درمانی در امان باشید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی کیان پارس اهواز تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این مزایا نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

تزریق چربی کنار ران

راهکارهای خانگی و دارویی درمان چربی پوست

تزریق چربی در بهترین مرکز پوست و مو اهواز

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

06191011719

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 13 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinickianpars

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کیان پارس اهواز توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinickianpars.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinickianpars.ir/16ou

لینک آپارات:

لینک نماشا:

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب:

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

خارش بعد از عمل ماموپلاستی
فیشیال صورت چيست؟
پروتز لب روسی
کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت می شود
ایجاد چال گونه در اهواز
مشاوره اختلال نعوظ

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران اهواز کلینیک کیان پارس
  • 09120043630-06191011719
  • info@clinickianpars.ir